هم صحبتی و گفتگوی حسین امیر عبداللهیان، وزیر امورخارجه و عباس عراقچی عضو سابق تیم مذاکرات برجام ودبیر شورای راهبردی روابط خارجی در مجمع گفتگوی تهران مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا در نیمه دوم بازی با نیوکسل گفتگوی جالبی با یک هوادار تیمش داشت.
یحیی گل‌محمدی بعد از لغو اردوی پرسپولیس هنوز گفتگویی با رسانه‌ها انجام نداده است.
کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با هواداران فاینورد لحظه جالبی رقم زد.
رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه همایش افق تحول رسانه ملی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
بدر العساکر، از مشاوران ولیعهد عربستان سعودی و از اعضای هیئت مدیره بنیاد شاهزاده محمد بن‌سلمان، با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در توییتر از دیدار ولیعهد عربستان سعودی و عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر، خبر داد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دو مقام ارشد کشور‌های عربستان سعودی و مصر روز جمعه، ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳، در اجلاس زیست‌محیطی پاریس با یکدیگر دیدار داشتند، هرچند تا این لحظه جزئیاتی از محتوای گفتگوی آن‌ها منتشر نشده است.
محمدحسین پویانفر مداح سرشناس کشورمان به اردوی تیم ملی کشتی کشورمان رفت و با اعضای تیم ملی گفتگو کرد.
آسیاب «والی» حوالی پل چوبی در خیابان امامی قرار دارد. تنها آثار به‌جای مانده از این آسیاب دیوار آجری بلندی است که دری ندارد و آن سویش پیدا نیست. آسیاب والی پشت همین دیوار است، اما حتی اگر پشت دیوار را هم می‌دیدید، از آسیاب خبری نبود. عمارت ساختمان مربوط به دوره قاجار است که در پایان دهه ۷۰جزو آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است.
شبکه تلویزیونی تله سور teleSUR آمریکای لاتین مصاحبه‌ای با جمیله علم الهدی که او را بانوی اول ایران می‌نامد انجام داده و در این گفتگو همسر رئیسی به بیان نظرات خود در رابطه با موضوعات مرتبط با زنان بیان داشته است.
در این قاب، "دختری جوان" را با پوشش متفاوت، در حال معرفی کتاب به "رهبر انقلاب" میبینیم.
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی با شهاب حسینی دیدار و گفتگو کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در نروژ شب گذشته در ضیافت افطاری سفیر عربستان شرکت و با وی گفتگو کرد.
علیرضا بیرانوند و مربی گلرهای تیم فوتبال تراکتور پس از پایان دیدار حساس تیم‌هایشان گفتگوی جالب توجهی در ورزشگاه بنیان دیزل داشتند.
مهدی رحمتی پس از پایان دیدار تیمش برابر سپاهان، چند دقیقه‌ای به صورت خصوصی با پیام نیازمند گفتگو کرد.
رئیس مجلس در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس اتحادیه پارلمانی کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که در الجزیره پایتخت الجزائر برگزار شد، با خانم پوآن ماهارانی رئیس شورای نمایندگان مردم اندونزی، دیدار و گفتگو کرد.
محمدباقر قالیباف در اولین ساعات بامداد امروز با حضور در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اعلام حمایت از این نهاد مردمی و انقلابی با سردار سلامی فرمانده کل سپاه دیدار و گفتگو کرد
کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی النصر، قبل از رویارویی با پاری سن ژرمن با ترکی الشیخ وزیر ورزش عربستان دیدار و گفتگو کرد. تصاویر نشان می‌دهد که شخصی قهوه عربی به رونالدو تقدیم کرد و او با خوردن کامل قهوه از طعم آن استقبال کرد. تیم پاری سن ژرمن فرانسه عصر امروز پتجشنبه با حضور لیونل مسی مقابل ستاره‌های الهلال و النصر در ورزشگاه بین المللی ملک فهد ریاض دیدار خواهد کرد.
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر رئیس جمهور با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: موسس داعش آمریکایی‌ها بودند و سردار سلیمانی دشمن داعش بود؛ آمریکا دشمن داعش را به شهادت رساند.
سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه از طریق شبکه‌های سراسری یک، خبر و رادیو سراسری با مردم به صورت زنده سخن گفت.
سید ابراهیم رئیسی در مصاحبه اختصاصی با لِسلی استال مجری شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز آمریکا گفتگو کرده است. به گفته سی بی اس این اولین مصاحبه رئیس جمهور ایران با یک خبرنگار غربی محسوب می‌شود. لسلی گفته که به من گفته شد چطور لباس بپوشم، قبل از او ننشینم و حرفش را قطع نکنم. یک ساعت برای مصاحبه به ما فرصت دادند.
دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان امروز با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار و گفتگو کرد
دروازبان سابق تیم ملی فوتبال صبح امروز با حضور در فدراسیون فوتبال با تاج و محمد نبی دیدار و گفتگو کرد.
مدیران باشگاه های النجف عراق و سپاهان در راستای اجرایی کردن تفاهم نامه همکاری دو باشگاه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند
رضا درویش امروز همراه با محمود خوردبین، راهی منزل بیوک وطنخواه شد تا ضمن عیادت از وی با او دیدار و گفتگو داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ