مهاجم تیم ملی پست جدیدی در صفحه اینستاگرامش منشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابزار‌های تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در عرض چند ثانیه و تنها بر اساس چند کلمه یا جمله، تصاویری به ما ارائه می‌دهند که گاهی می‌توانیم دقایقی طولانی به آن‌ها نگاه کنیم و از جزئیاتشان لذت ببریم. در اینجا نمونه‌هایی از چنین تصاویری را می‌بینید؛ منظره‌هایی که هوش مصنوعی بر اساس توصیفاتی از جهنم ترسیم کرده است: جانورانی مهیب و اهریمنی، خزندگانی ترسناک که از دل آتش سربرآورده‌اند، شهر‌هایی در شعله و دود و درختانی آتشین با میوه‌های شیطانی.
در ادامه به معرفی تعدادی از خودرو‌های پرطرفدار بازار می‌پردازیم که تا سال آینده بازنشسته می‌شوند. شورلت کامارو، آئودی TT و مرسدس بنز CLS از جمله این اتومبیل‌های خاطره‌انگیز هستند.
یکی از اصلی‌ترین مشکلات نظری روشنفکری دینی در کشور ما غیاب فکر تاریخی در اندیشه‌های شماری از نمایندگان آن است. فکر تاریخی داشتن صرفا توصیه کردن به مطالعه تاریخ یا اطلاع از تاریخ نیست. کما اینکه کافی نیست، بگوییم فهم بشری از همه چیز و از جمله دین در «قبض و بسط» است. چطور می‌توان درباره «دین و قدرت» و نسبت اسلام با قدرت سخن گفت و درباره پیامبر رحمت و سیره او داوری کرد بدون آنکه تصویر روشن، درست، متخصصانه و کارشناسانه تاریخی ناظر به متون از تاریخ و تاریخ‌نگاری سیره داشت؟
این تیم پژوهشی از روش‌های مختلفی برای آزمایش ترکیب آن، از جمله تصاویر میکروسکوپ الکترونی، پرتوی ایکس و تجزیه و تحلیل تابش پرانرژی استفاده کردند.
نور خورشید از اجزای مختلفی از جمله اشعه‌های ماوراء بنفش A و B (UVA و UVB) تشکیل شده است. برخلاف اشعه‌های UVB، اشعه‌های UVA می‌توانند از پنجره‌های شیشه‌ای و ابر‌ها نفوذ کرده، بافت کشسان پوست را از بین ببرند و باعث ایجاد چین و چروک‌های عمیق شوند. این اشعه‌ها همچنین می‌توانند باعث بروز سرطان پوست شوند.
مساله محور بودن برنامه هفتم از جمله حسن‌های این برنامه قلمداد می‌شود. مساله محور بودن بیشتر در این برنامه مدنظر قرار گرفته است؛ رابطه دولت با نفت، مولدسازی، اصلاح صندوق‌های بازنشستگی از جمله نقاط قوت این برنامه است و اما در برخی حوزه‌ها اعتقاد داریم برنامه دارای ضعف‌هایی است؛ یکی از این بحث ها، بحث تصویر ایران آینده است.
مسئله محور بودن برنامه هفتم از جمله حسن های این برنامه قلمداد می شود. مسئله محور بودن بیشتر در این برنامه مدنظر قرار گرفته است؛  رابطه دولت با نفت ، مولدسازی ، اصلاح صندوق های بازنشستگی از جمله نقاط قوت این برنامه است و اما در برخی از حوزه ها اعتقاد داریم برنامه حائز ضعف های است یکی از این بحث ها، بحث تصویر ایران آینده است.
اگر بخواهیم از موازین انصاف عدول نکرده باشیم، آقای اژه‌ای در طول ریاست خود، حداقل در برخی زمینه‌ها سخنان دلگرم‌کننده‌ای به زبان آورده و در پاره‌ای حوزه‌های دیگر از جمله تلاش برای عفو متهمان وقایع سال گذشته، گامی عملی هم به پیش گذاشته است. با این همه، نه سخنان دلگرم‌کننده او بازتاب رسانه‌ای چندانی پیدا می‌کند و نه گام عملی او امید لازم را برای اجرای عدل و قانون در دستگاه قضا به وجود آورده است.
در این مطلب، تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی از کودکان کشور‌های مختلف از جمله ایالات متحده، هند، انگلستان، ژاپن، مکزیک، کانادا، امارات متحده عربی (امارات متحده عربی)، برزیل، کنیا و پاکستان را خواهید دید.
اولین محصولات Realme که شاهرخ خان تبلیغ خواهد کرد Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ هستند که حدود چند هفته پیش در چین معرفی شدند و قرار است در ماه ژوئن در بازارهای بین المللی - از جمله هند - عرضه شوند.
کمپانی چینی پس از آزمایش موفق موشک عمود فرود خود، از احتمال به‌کارگیری این تکنولوژی در راکت‌های آینده، از جمله Lijian-۳ خبر داد.
انواع مختلفی از کوسه وجود دارد، از جمله، کوسه آبی، کوسه نهنگ، کوسه ببری، کوسه بالگرد و کوسه گوبلین. کوسه گوبلین اما الگوی رفتاری سایر کوسه‌ها را نشان نمی دهد و بنابراین به عنوان یکی از احمق ترین کوسه ها رتبه بندی می‌شود.
ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی، از جمله «ویستامدیا» که بازوی ایرانسل در تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است و سرویس‌های «لنز»، «دانا»، «سیمبا»، «راویتو» و «ریتم» را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
آقایان سید سعید قاسمی، شاهو گنجعلی، پوریا جعفری بیاتی به موجب پرونده مطروحه در شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج، متهم هستند به سرقت مستوجب تعزیر از داخل خودرو‌ها در سطح شهرستان کرج؛ این افراد اموال با ارزش از جمله ضبط، ساعت و وسایل قیمتی شکات را می‌ربوده‌اند.
زمین لرزه ویرانگری که ۱۱ روز پیش ترکیه و سوریه را لرزاند ۷.۸ ریشتر قدرت داشت. شدت این زمین‌لرزه به اندازه بود که در کشور‌های دیگر غرب آسیا از جمله سوریه نیز احساس شد.
Yutu۲ با ۶ چرخ و به وزن ۱۴۰ کیلوگرم چند اکتشاف علمی ارزشمند و عجیب از جمله ردیابی تعداد لایه‌های متمایز صخره زیرسطح ماه را انجام داده است.
در تصویر منتشر شده توسط این گروه هکری، ملیت فرح دیبا تحت عنوان دولت مصر ثبت شده است. برخی از کاربران فضای مجازی با انتشار اسنادی تاریخی از روابط تنگاتنگ رژیم شاه با رژیم‌های مرتجع عرب در منطقه از جمله اعلام عزای عمومی هفت روزه پس از مرگ پادشاه عربستان، به این خبر واکنش نشان دادند.
همان طور که در تصویر زیر می بینید ترافیک هوایی در نخستین روز از سال نو میلادی روی ۳ کشور روسیه، اوکراین و افغانستان و چند کشور آفریقایی از جمله لیبی در حداقل خود است در حالی که سایر کشورها از جمله ایران زیر انبوه پروازها محو شده اند.
باشگاه تاج (استقلال فعلی) پیش از انقلاب اسلامی در رشته‌های مختلفی از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال، بوکس و ... تیمداری می‌کرد و علاوه بر مردان در بخش زنان هم این تیم‌ها فعال بودند.
هر محدودیت ضروری به زعم دولت از جمله اختلال در اینترنت، باید با تصویب مجلس و برای مدت محدود و مشخصی باشد که سقف آن ۳۰ روز اعلام شده است، مگر اینکه دولت برای تمدید محدودیت از مجلس درخواست مجدد کند. منطبق با این ماده صریح قانون اساسی، این اقدام در رابطه با محدودیت‌های اعمال شده در مورد اینترنت، توسط دولت و مجلس صورت نگرفته است.
سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس مرکز صدور مجوز‌های پلیس راهور تهران اظهار کرد: ماده ۲۰۷ آیین نامه راهنمایی و رانندگی اشاره دارد که نصب یا الصاق هرگونه آگهی و تصویر بر روی بدنه داخلی یا خارجی خودرو از جمله شیشه‌ها ممنوع است و تنها در صورتی اجازه این کار را دارد که ضوابطی را رعایت کند تا میزان خطرپذیری ناشی از آن به حداقل برسد؛ از جمله این ضوابط می‌توان به عدم استفاده از کلمات لاتین یا استفاده معادل‌های فارسی به اختصار اشاره کرد.
رئیسی با بیان اینکه تحمل اسارت در چنگال سفاکان بعثی کار آسانی نبود، بر ضرورت گرامی‌داشت آزادگان تاکید کرد و اظهار داشت: آنچه از رخداد‌ها و وقایع دوران دفاع مقدس و از جمله اسارت آزادگان سرافراز کشورمان در بند دشمن بعثی ثبت و ضبط شده شده است، تنها بخش اندکی از حماسه‌های قهرمانان دفاع از دین و وطن بوده و ضرورت دارد جانفشانی‌های این چهره‌های مقاوم و قهرمان به شایستگی به تصویر کشیده شود تا برای عصر‌ها و نسل‌های آینده به عنوان الگو و اسوه باقی بماند.
پس از آنکه نخستین بخش از جدیدترین ابررایانه استرالیادر دسترس قرار گرفت، محققان مجموعه ای از مشاهدات یک تلسکوپ رادیویی از جمله تصویری بسیار دقیق از بقایای یک ابرنواختر را پردازش کردند.
ساخته جان هیلکات از جمله فیلم‌های موسوم به پساآخرالزمانی است که تصویری از دوران پس از نابودی جوامع و ساختارهای کنونی را پس از یک حادثه بزرگ به تصویر می‌کشد؛ روایتی دور از اغراق‌ها و نزدیک به تصور عمومی از آنچه رخ می‌دهد و گروه‌های کوچک را در معرض شرایط پیچیده‌ای قرار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ