اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا رضایی با پیشنهادهایی از سه تیم لیگ برتری روبه رو شده و او باید تیم جدید خود را انتخاب کند.
استقلال در یک طرح تلگرامی با پیام "هرگز تسلیم نشو" سه دروازه‌بان فصل بعد را معرفی کرده است.
علی خطیر معاون پیشین باشگاه استقلال، امشب به عنوان مدیرعامل جدید آبی پوشان انتخاب خواهد شد.
مدیران باشگاه مس رفسنجان از سه گزینه نهایی خود برای حضور در راس کادر فنی تیم فوتبال رونمایی کرده‌اند.
سه بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان سفیران جهانی این رشته انتخاب شدند.
ستاره‌های لیگ برتر نقش مهمی در کسب نتایج موفقیت‌آمیز تیم‌های خود داشتند که می‌توان آنها را در یک جمع قرار داد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: مسابقات جام پیروزی ترکیه و جام رحیم علی آبادی از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و امیدواریم در پایان سه اردو شاکله تیم ملی را انتخاب کنیم.
هفته بیست و پنجم لیگ برتر با اتفاقات و دیدارهای هیجان‌انگیزی همراه بود و ادامه فصل را به هیجان‌انگیزترین حالت ممکن رساند.
برترین‌های فوتبال ایران در بخش‌های مختلف به همراه اتفاقات تلخ و شیرین فوتبالی توسط اعضای تحریریه ورزش سه انتخاب شدند.
انتخاب برترین گلر سال از نگاه مخاطبان "ورزش سه" به نظرسنجی گذاشته شده است.
تا ساعاتی دیگر مدیران باشگاه فولاد خوزستان پس از چند روز پرفشار، درنهایت جانشین جواد نکونام را به صورت رسمی معرفی خواهند کرد.
دور رفت نیم فصل با صعود گل‌گهر، صدرنشینی پرسپولیس و درخشش چندین و چند ستاره به پایان رسید.
جلسه هیات رئیسه فدراسیون ووشو در حالی روز گذشته برگزار شد که نتیجه مهم آن انتخاب چهارمین دبیر در هفتمین ماه از سومین سال مدیریت امیر صدیقی بود.
جلسه مهم هیات رییسه فدراسیون فوتبال روز سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
گئورگی گولسیانی با دریافت کارت زرد مقابل پیکان بازی حساس هفته بعدی را از دست داد.
با رای هیات اجرائی کمیته ملی المپیک روسای سه کمیسیون این کمیته انتخاب شدند.
با رای هیات اجرائی کمیته ملی المپیک روسای سه کمیسیون این کمیته انتخاب شدند.
رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال از انتخاب و تنظیم سه قطعه موسیقایی مجزا برای تیم ملی غیر از تک آهنگ اصلی به منظور شادی پس از گل و دیگر موارد خبر داد.
سیدحسین حسینی یکی از بهتری بازیکنان تیم‌ملی در دیدار مقابل سنگال بود و با این نمایش خود را به عنوان آلترناتیو علیرضا بیرانوند در جام جهانی مطرح کرد.
امسال در بخش جیسئوک جشنواره که به آثار فیلمسازان آسیایی اختصاص دارد ۸ فیلم انتخاب شده‌‌اند که در کنار «دِرب» فیلم‌های دیگری چون «تغییر» ساخته یالکین تویچیف از ازبکستان، «دسامبر» به کارگردانی آنشال کاهوان از ژاپن، «زندگی و زندگی» ساخته علی قوی‌تن از ایران، «داستان‌گو» به کارگردانی آنانت نارایان ماهدوان از هند، «هفده نفر» ساخته پریتوی کانانور از هند، «شش شخصیت» ساخته ام. ال. باندوانوف دِواکولا از تایلند، «یک بال و یک دعا» به کارگردانی لی کوانگوک از کره جنوبی رقابت می‌کنند. این بخش مختص فیلمسازانی است که در کارنامه کاری‌شان سه فیلم یا بیشتر از آن کارگردانی کرده اند.
با جدایی احسان حاج صفی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی انتخاب یک کاپیتان واجد شرایط برای کادر فنی این تیم بسیار دشوار شده است.
پس از اجرای طرح «مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها» طبق دستور رئیس‌جمهور، ۴۰۰هزار تومان برای دهک‌های اول تا سوم و ۳۰۰هزارتومانی برای دهک‌های چهارم تا دهم به‌ازای هر نفر پرداخت شد. در این میان جاماندگان از یارانه و افرادی نسبت به دهک بندی‌ها اعتراض داشتند که درخواست‌ها بررسی می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه عضو حقوقدان شورای نگهبان را تعیین کردند.علاوه بر سه عضو انتخاب شده در نشست امروز مجلس، هم اکنون هادی طحان نظیف، محمدحسن صادقی مقدم و غلامحسین مولابیگی اعضای دیگر حقوقدانان شورای نگهبان را تشکیل می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ