افشاگر ماجرای انفجارهای خطوط لوله نورد استریم می گوید جریان رسانه ای در این کشور اجازه انتشار گزارش افشاگرانه وی در این باره را نداده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا وزیر کشور از استیضاح توسط نمایندگان مجلسی که اساسا مدافع همین دولت هستند، استقبال نمی‌کند؟ چرا تیم رسانه‌ای دولت به حامیان توضیح نمی‌دهد اگر آن بند در ابلاغیه وزارت کشور درست بود، چرا از آن عقب‌نشینی شد؟ و مهم‌تر از همه اینکه چرا با فشار رسانه‌ای تلاش می‌کنند مانع از حضور وزیر کشور در جایگاه استیضاح شوند؟
در حالی که مربیان و کادر پزشکی پرسپولیس و تیم ملی در جریان کمر درد بیرو هستند و به این خاطر هم یحیی اصرار دارد که دروازه‌بان خارجی خوب برای رقابت با گلر اول تیمش به خدمت بگیرند.
عراقچی دیپلماسی را شبیه کوه یخی دانست و گفت: آن قسمت بیرونی کوه یخ را دیپلماسی رسمی می‌گویند و آن حجم پنهانی و زیر آب را دیپلماسی غیر رسمی یا همان دیپلماسی ملل تشکیل می‌دهد که از طریق فرهنگی، ورزشی، هنری و رسانه‌ای قابل احیا است.
بعد از این موفقیت راهبردی جریان رسانه‌ای اصلاحات که برای «واردات چهار هواپیمای دست دوم برجامی» جشن می‌گرفت، سیاست سانسور را در پیش گرفت. جریان رسانه‌ای نواصولگرا، اما همچون «روزنامه صبح‌نو» یا با این دستاورد همچون یک رویداد عادی برخورد کردند یا سعی کردند آن را دستاوردی فرادولتی و معلول شرایط جهانی تلقی کنند! در واقع خط خبری-رسانه‌ای بخشی از اطرافیان رییس مجلس با رویکرد رسانه‌ای برخی از چهره‌های جریان ضدانقلاب همچون علی افشاری هم‌راستا بود!
توکلی‌زاده در پایان به فضاسازی رسانه‌ای یک جریان خاص درباره خانه اندیشمندان علوم انسانی اشاره کرد و گفت: این جریان، معمولا سردمدار ایجاد تنش و التهاب فکری در کشور بوده و بررسی نظارتی آن خالی از لطف نیست.
«سیدعمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار شماری از مدیران و فعالان رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران بر اهمیت روابط عراق و ایران و راه‌های گسترش آن در همه عصه‌ها تأکید کرد.
سیستم رسانه‌ای کشور در حوادث امنیتی ماه‌های اخیر و جنگ ترکیبی ، مقابل دروغ پردازی و جریان سازی معاندان رقابتی نفس‌گیر دارد.
اصلاحات مضمون بزرگی است که هرچند ممکن است ضعف‌ها و ناتوایی‌هایی در بین اعضا و جریان‌های سیاسی اصلاح طلب وجود داشته باشد، اما اصلاحگری و اصلاح طلبی، جریان غالب در جامعه ماست. اگر در فضای رسانه‌ای و فضای دو قطبی‌های سیاسی به صورت مغلوب به آن نگاه شده باشد.
متقی همچنین ادعا کرد: خشکسالی در افغانستان و منطقه جریان دارد که نباید از نظر دور داشت. بر اساس آخرین گزارش سازمان بین‌المللی نجات، افغانستان سومین کشور آسیب‌پذیر از تغییرات اقلیم در سطح جهان است و بیشترین اثر مخرب تغییرات اقلیم بر منابع آبی کشور وارد شده است.
در جریان قطعی پیام رسانهای داخلی به دنبال عدم تامین برق منطقه، این سوال پیش می آید که چرا دیتاسنتر پایدار نبود و چه کسی مسؤول سهل انگاری و عدم پایداری شبکه بود؟
تلاش رسانه‌ای جریان ضدایرانی به‌منظور سوری‌سازی ایران اسلامی با پاسخ منفی مردم در آخرین روز از پاییز مواجه شد.
علی خضریان در تذکری گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران عزیز را با خود همراه کند و فضا را به سمت ایجاد چالش جدیدی ببرد لذا این جریان همچون دهه ۶۰ به سمت ترور رفته است؛ یکی از ترورهای اخیر ، ترور رسانه‌ای یکی از خبرنگاران فارس به نام آقای سید احسان حسینی است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران را با خود همراه کند و به همین دلیل به سمت ترور رسانه‌ای خبرنگار فارس رفته است.
باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در کافه خبر خبرآنلاین در واکنش به ناآرامی‌های اخیر کشور، مدعی شد که حاکمیت در جریان رسانه‌ای اعتراضات شکست خورده است. / خبرآنلاین
کیهان نوشت: جریان رسانه‌ای حامی دولت قبل، با انتشار گزینشی و مداوم تورم سالانه اقلام، تلاش می‌کند تورم عمومی کشور را فراتر از واقعیت نشان دهد.
دبیرستاد حقوق بشر قوه قضائیه برخی اظهارات رسانه‌ای مبنی بر تحت بازداشت بودن ۱۴ هزار نفر در ایران در جریان اغتشاشات را رد کرد و گفت: چنین مساله‌ای اصلا صحیح نیست.
طائب گفت: در جنگ رسانه‌ای بین ما و جریان استکبار اینترنت همانند موشک و شبکه‌های ماهواره همانند توپخانه عمل می‌کنند و آمریکایی‌ها می‌خواهند موشک‌ها و توپخانه‌های رسانه‌ای را انحصاری در اختیار بگیرند.
رسانه های آمریکایی از اختلال در انتخابات میاندوره ای کنگره در ایالت ایلینوی به دلیل حمله سایبری خبر دادند.
کارشناس و پژوهشگر رسانه در نشست تحلیل رسانه‌ای حوادث اخیر کشور در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در جریان این اتفاقات روزانه تا ۴ هزار اکانت ساخته شده است.
فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت: جریان رسانه‌ای رسمی که امروز حاکم بر صداوسیما و دولت و برخی نهادهاست تا وقتی، رسانه را بوق می‌داند و با دمیدن در آن، اجازه نمی‌دهد مسوولان سیاسی، انتظامی، امنیتی، واقعیات کف خیابان را ببینند و بشنوند، لحظه به لحظه به سقوط نزدیک‌تر می‌شود.
کاخ ریاست جمهوری روسیه اتهام زنی رسانه های غربی در خصوص بکارگیری سلاح هسته ای در جنگ اوکراین را رد کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز خبرنگار،نوشت: امروز مبارزه با یزیدها و شمرهای زمانه در قالب جنگ رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها به شدت در جریان است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، خودروی پیکان را نوستالژی‌ ملی دانست و گفت: با وجود پیشرفت های صورت گرفته، خودروهای دیگری جایگزین پیکان شده، اما باید ارزش و اعتبار آن را به عنوان میراث تمدنی حفظ کنیم.
س از گذشت حدود یک ماه قرار بازداشت علی قلهکی فعال رسانه ای نزدیک به جریان انقلابی تمدید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ