سیستم رسانه‌ای کشور در حوادث امنیتی ماه‌های اخیر و جنگ ترکیبی ، مقابل دروغ پردازی و جریان سازی معاندان رقابتی نفس‌گیر دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حادثه اخیر ایذه، ریشه در تحریف و سمپاشی همین رسانه‌های معاند و برخی پادو‌های رسانه‌ای و مجازی آن‌ها در داخل و آن دسته از سلبریتی‌های اجاره‌ای داشت که در جریان اغتشاشات سعی داشتند بین مردم و نیرو‌های حافظ امنیت کشور فاصله بیندازند، اما قطعاً این روز‌ها باز هم عصبانی و سرخورده‌اند چرا که مردم ارزش خون سربازان خود که با نثار جانشان این کشور را از چنگ و دندان گرگ‌های طمعکار و خباثت روباه‌های به ظاهر دوست حفظ کرده‌اند می‌دانند و در تجلیل و قدردانی از آن‌ها غافل نخواهند شد.
اهواز- شهرستان ایذه امروز با وجود جوسازی رسانه‌های ضد انقلاب روز آرامی را پشت سر گذاشت.
اهواز - پدر سرباز مجروح شده در حادثه روز گذشته ایذه از مساعد بودن حال فرزندش بعد از انجام یک عمل جراحی خبر داد.
اهواز - شهرستان ایذه عصر امروز شاهد حادثه تلخ دیگری بود به طوری که آتش‌افروزی رسانه‌های معاند بسترساز مرگ یک نفر، شهادت یک مأمور نیروی انتظامی و مجروح شدن یک سرباز وظیفه شد.
اهواز - شهرستان ایذه عصر امروز شاهد حادثه تلخ دیگری بود به طوری که آتش‌افروزی رسانه‌های معاند بسترساز مرگ یک نفر، شهادت یک مأمور نیروی انتظامی و مجروح شدن یک سرباز وظیفه شد.
دادستان ایذه جزئیات ماجرای منجر به شهادت مامور نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد.
ایذه- دادستان عمومی و انقلاب باغملک در پی غرق شدن ۲ برادر در رودخانه باغملک، از بازداشت مسئول باشگاه ورزشی خبر داد.
اهواز - زلزله ای با قدرت ۳.۸ ریشتر صبح روز دوشنبه شهرستان ایذه در استان خوزستان را لرزاند.
درحالی‌که همچنان بر سر نام و همچنین تیم دوم ایرانی شرکت‌کننده در تورنمنت کشتی فرنگی که قرار بود در قالب باشگاه‌های جهان برگزار شود جدال بود، خبر انصراف سپاهان از میزبانی بیرون آمد.
سرهنگ بهاروند به سوابق دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: مجرم از اراذل و اوباش شهرستان و دارای سوابق دستگیری ۲ بار در سال ۹۷، ۳ بار در سال ۹۸ و ۲ بار در سال ۹۹ به اتهام حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، قدرت نمایی و تیراندازی در سطح شهر می‌باشد و تا مرداد ماه سال‌جاری در زندان به‌سر می‌برده که با قرار وثیقه آزاد و ابتدای شهریور ماه مرتکب قتل شده و تاکنون متواری بوده است.
در اقدام عملیاتی مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا دو نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه شهرستان ایذه دستگیر و دو نفر دیگر کشته شدند.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: عوامل حمله تروریستی ایذه قصد داشتند اقدامات خرابکارانه دیگری در ایذه انجام دهند ‌.
اهواز - در اقدام عملیاتی مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا دو نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه شهرستان ایذه دستگیر و دو نفر دیگر کشته شدند.
نماینده ایذه گفت: مادر شهید هم صدایش ضبط شده و کلیپ پر کرده است که پیجم در اختیار خودم نیست دیگران شیطنت کرده‌اند. مادر شهید گفته است من فرزندم را شهید می‌دانم و در کنار نظام هستم اگر حرفی هم زده‌ام بر اثر عصبانیت بوده است، لذا دیداری دوستان با ایشان داشتند، اما من نداشتم.
اهواز - نماینده ولی فقیه در خوزستان، مردم ایذه و قوم بختیاری را از وفاداران به انقلاب اسلامی دانست و بر مجازات شدید تروریست‌ها تاکید کرد.
اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: چند نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حال فرار از کشور از مرز باکو دستگیر شدند.
اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: چند نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حال فرار از کشور از مرز باکو دستگیر شدند.
اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: دو تا سه نفر از عوامل حادثه تروریستی ایده در حال فرار از کشور از مرز باکو دستگیر شدند
اهواز - شورای تأمین شهرستان ایذه با حضور معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و به منظور بررسی ابعاد حمله تروریستی ایذه برگزار شد.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: آن کسانی که جنایت ایذه را رقم زده‌اند از مردم نیستند و این اقدامات را با برنامه‌ریزی دشمنان انجام داده‌اند.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس، حمله‌های تروریستی را ناشی از درماندگی دشمنان دانست و گفت: دشمنان بدانند جنایات تروریستی هیچ خللی در اتحاد مردم ایجاد نمی‌کند بلکه باعث روسیاهی آنان می‌شود.
کدخدایی بر ضرورت تقویت دستگاه‌های امنیتی تاکید کرد و گفت: ایران در معرض دشمنی‌های بسیاری قرار دارد و در هر دوره شاهد بروز غائله‌هایی بودیم، اما آن غائله‌ها با حضور و پشتیبانی مردم پایان یافت. این اغتشاشات نیز با حضور مردم در صحنه به پایان خواهد رسید.
اهواز - حوزه علمیه شهرستان ایذه همزمان با حمله تروریستی تعدادی موتور سوار به مردم و حافظان امنیت به آتش کشیده شد.
«هنری کیسینجر» هشدار داد که جهان در حال نزدیک شدن به یک رویارویی بسیار خطرناک بین ایالات متحده از یک سو و چین و روسیه از سوی دیگر است. ما نمی‌خواهیم این ایده را باور کنیم، اما واقعیت آن است که جهان آشکارا به سمت پرتگاه پیش می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ