شهردار تهران در خصوص محل‌های آرامستان‌های جدید پایتخت گفت: نقطه‌یابی در غرب و شرق تهران به میزان صد هکتار انجام شده و وارد مذاکره برای خرید شدیم تا مردم در غرب تهران مجبور به تردد به جنوب شهر نشوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات جزیره قناری در اسپانیا می‌گویند به علت تداوم آتش‌سوزی‌ها احتمالا مجبور شوند هزاران نفر را از محل‌های اقامت خود تخلیه و به مکان‌های امن منتقل کنند.
بنا بر اعلام سازمان سنجش، برای داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، امکان ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی وجود ندارد.
اعضای شورای شهر تهران بر الزام به برگزاری مراسم‌ها در محل‌های مشخص شده تاکید کردند.
عباس عبدی نوشت: همین الان کدام‌یک از فرزندان اصحاب قدرت به سراوان یا محل‌های مشابه می‌روند؟ آنان همگی یا امریه دارند و زیر کولر و کنار شوفاژ و با پول مکفی مشغول خدمت مقدس سربازی هستند و ساعت ۴ هم در سطح شهر با دوستان هم‌جنس و غیرهم‌جنس خود مشغول تفریح می‌شوند.
داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند باید از امروز سه‌شنبه مورخ ۲۹ فروردین تا روز شنبه دوم اردیبهشت ماه، نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود (تا حداکثر ۵۰ کدرشته محل) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.
داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند باید از فردا سه‌شنبه مورخ ۲۹ فروردین تا روز شنبه مورخ دوم اردیبهشت ماه نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود تا حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.
اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) از مردم این کشور خواست تا از شارژ گوشی همراه خود در محل‌های رایگانی که در اماکن عمومی مشخص شده، اجتناب کنند!
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران توصیه کرد: شهروندان نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تاسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از آغاز به کار چهار ایستگاه اطلاع رسانی نوروزی در محل‌های پرتردد خبر داد.
معاون پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از نظارت دقیق بر محل های نگهداری حیات وحش در شهرداری خبر داد.
زلفی گل، وزیر علوم خبر داد: در حوزه‌هایی که کنکور برگزار می‌شود، اینترنت برای محل‌های برگزاری آزمون سراسری قطع خواهد شد.
غرغره جوشانده جوشانده پوست انار موجب بهبودی زخم‌های داخلی دهان و گلودرد می‌شود. شستشوی محل‌های درد با این جوشانده برای برطرف کردن خارش کاربرد دارد و برای درمان بواسیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته و همچنین استفاده از شگرد‌های پلیسی مشخص شد سارقان مورد تعقیب ۲ نفر زن هستند که با پرسه زدن در محل‌های خلوت اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ما تمامی آسیب‌های اجتماعی را در بهزیستی می‌بینیم اما در زمان اختصاص بودجه, اعتبارات را به ردیف‌ها و محل‌های دیگر اختصاص می‌دهیم.
شورای تامین استان سیستان و بلوچستان از مردم خواسته فعلا به محل‌های تجمع نزدیک نشوند و به شایعات شبکه‌های ضد انقلاب بی توجه باشند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های توقف و تردد در روز ۳۱ شهریور ماه امسال توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در محل‌های اعلامی خبر داد.
گروه اعزامی سازمان مدیریت بحران تهران که با هماهنگی ستاد اربعین شهرداری تهران راهی مبادی مرزی کشور شده اند، بر کیفیت و کمیت نکات ایمنی و بهداشتی محل‌های استقرار و گذر زائران نظارت دارند.
­وزارت کار با صدور اطلاعیه‌ای از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور خواست برای تایید مدارک خود از فردا به محل‌های تعیین‌شده مراجعه کنند.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابرظرفیت از بین متقاضیانی که کدرشته محل‌های دارای شرایط خاص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را انتخاب کرده و حدنصاب چند برابر ظرفیت لازم را کسب کرده‌اند، با رعایت تقدم انتخاب رشته در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری به شهروندان توصیه کرد نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.
مهدی صفری گفت: ما دایم دنبال برجام هستیم، اما منافع خودمان را می‌خواهیم. هیچ‌وقت دولت برجام را متوقف نکرده است. در حال مذاکره است و در محل‌های زیادی این کار را انجام داده. اما ما که نمی‌توانیم ماشین خودمان را متوقف کنیم.
رضایی با اشاره به برخی شاخص‌هایی که در این بازدیدها مورد ارزیابی قرار گرفت بیان کرد: برخی محل‌های سازمانی در بلند مدت باعث به‌وجود آمدن مفسده می‌شود. بر همین اساس هم یکی از شاخص‌های قرارگاه ۲۱تیر عدم استفاده از بانوان در محل‌های سازمانی ویژه اقایان و برعکس یا عدم استفاده از منشی زن برای مردان و یا مساله عکس‌های پروفایل‌ها در فضای مجازی بود.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: جداول رشته محل‌های جدید و اصلاحات رشته محل‌ها در دو بخش «پذیرش با آزمون» و «پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی» در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام شده و داوطلبان این آزمون می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته و مندرجات این اطلاعیه تا پایان روز شنبه ۲۲ مرداد به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: عابران پیاده هم توجه داشته باشند که با توجه به پوشش تیره‌ای که بر تن دارند، در زمان تاریکی هوا از محل‌های مجاز و دارای روشنایی کافی تردد کنند. رانندگان نیز دقت و توجه بیشتری به مسیر مقابل خود داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ