مربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد اعضای کادرفنی استقلال نسبت به نیمکت تیمش الفاظ زشتی را به کار برده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع موثق در کمیته انضباطی خبر داد که به احتمال زیاد، یک جلسه محرومیت تعلیقی علیرضا بیرانوند از فصل گذشته فعال خواهد شد!
اگرچه موسوی صدای اعتراض اعضای تیم ملی را مخابره کرده؛ ولی این ویدئو به مذاق محمدرضا داورزنی و رسانه‌های نزدیک به این رئیس فدراسیون، خوش نیامده است.
کرمانشاه- رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به مدال آوری و افتخار آفرینی ورزشکاران رشته تیراندازی در رقابت‌های بین المللی، گفت: فدراسیون تیراندازی نیازمند توجه بیشتر وزارت ورزش است.
فدراسیون جهانی دوومیدانی هیچ برنامه‌ای برای بازگرداندن ورزشکاران روسیه و بلاروس به مسابقات ندارد.
یحیی گل محمدی تاکید دارد قوانین جدید فدراسیون فوتبال باعث تضعیف پرسپولیس و استقلال شده است
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی به دیدارهای تدارکاتی قوی نیاز دارد نه بازی با تیم‌های درجه سه، گفت: فدراسیون فوتبال به جای دادن وعده‌ پوچ، به قول‌هایش عمل کند.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ با اشاره به دست‌ندادن نماینده اوکراین با ورزشکار ایرانی گفت: مسئولان برگزاری مسابقات ضمن ابراز ناراحتی اعلام کردند چنین اقداماتی به روح ورزش آسیب می‌زند.
نایب‌قهرمان المپیک 2004 آتن تاکید کرد که محمدحسین محمدیان کشتی‌گیر خوبی است و برای شخص او که مجوز حضور در جام تختی را نگرفته، ناراحت است اما اینکه فدراسیون و کادر فنی پای چرخه ایستاده، نکته مثبتی است.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره‌ی ناراحتی مربیان داخلی و پیشکسوتان از مطرح شدن عبث نام‌شان برای سرمربیگری تیم ملی توضیح داد: واقعا اینطور نبود. من هم شنیدم که ناراحت شدند. از ناراحی آن‌ها ناراحت هستیم، این‌ها سرمایه‌های کشور هستند و سال‌ها زحمت کشیدند و قابل احترام هستند. چنین نیتی نبوده است. همه‌جا از سرمربی برنامه می‌گیرند، هیچ‌جا سراغ یک مربی نمی‌روند. اگر سراغ یک نفر برویم شائبه ایجاد می‌شود.
ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در نشست خبری بعد از این مسابقه در حالی که به‌شدت از مجتبی حسینی همتای خود در تیم پیکان ناراحت بود جملاتی بر زبان آورد که توهین‌آمیز و زشت بود،
اظهارات نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، باعث ناراحتی مدیران رئال مادرید شده است.
لژیونر دوچرخه سواری زنان ایران گفت: خیلی خوشحالم که با تیم جدیدم می توانم در مسابقات حرفه‌ای شرکت کنم چون وقتی دوچرخه‌سوار از مسابقات دور بماند، افت می‌کند.
با برکناری سرپرست سازمان لیگ فوتسال، احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال تلاش زیادی برای نشستن روی صندلی ریاست سازمان لیگ داشته اما فدراسیون فوتبال تاکنون حکمی برای او صادر نکرده است.
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در مورد وضعیت امین اسماعیل نژاد توضیح داد.
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در مورد وضعیت امین اسماعیل نژاد توضیح داد.
سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان یک زن از اتفاق پیش آمده عمیقا ناراحتم و خود را کنار خانواده مرحوم می‌دانیم. همچنین در قامت یک نماینده مجلس با استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل نود و فراکسیون زنان از وزارت کشور و نیروی انتظامی توضیحات دقیق نسبت به این حادثه را مطالبه خواهیم کرد.
وقتی احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال متوجه شد حمید استیلی برای دومین شب متوالی در تلویزیون حاضر شده، استودیوی شبکه خبر را با ناراحتی ترک کرد و حاضر نشد در کنار سرپرست مستعفی تیم ملی بنشیند!
انتصاب معاون مرکز ملی فوتبال از سوی دبیر کل فدراسیون موجب ناراحتی علیرضا امامی‌فر مدیر این مرکز شده است.
منظور انتخاب کننده تیتر کاملا مشخص است و به آسانی می‌توان لحن خشم و ناراحتی را از چنین انتخابی در مجمع فدراسیون فهمید. تیتری خلاقانه و زیرکانه در عین محدودیت برای بیان احساسات تند. تیتر روزنامه گل بسیار جذاب است
عزیزالله محمدی پیش از ورود به محل برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال پاسخ های کوتاهی به سوالات خبرنگاران داد.
گزینه ریاست فدراسیون فوتبال گفت: میرشاد ماجدی هم مثل من از خبر لغو انتخابات فدراسیون ناراحت بود.
رئیس فدراسیون کشتی روسیه از غیبت قطعی ورزشکاران روسیه در رقابت‌های جهانی بلگراد ابراز ناراحتی کرد.
رئیس فدراسیون بوکس ایران از عدم دریافت بودجه این رشته از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ابراز ناراحتی کرد.
شاخص کل بورس شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۱۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۵۳ هزار و ۳۷۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ