مردم بوسنی‌ و هرزگوین امروز برای انتخاب اعضای پارلمان های کانتونی، واحدی و ملی و همچنین شورای ریاست جمهوری این کشور پای صندوق های رأی رفته‌ اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در شبکه حزبی مان در سراسر کشور و تمام استان‌های مان با یک فهرست ۴۰۰ نفره وارد مرحله پیش ثبت نام انتخابات شده ایم. در زمان نزدیک به انتخابات، سعی می‌کنیم با گروه‌های دیگر سیاسی یکی شویم و به یک فهرست واحد برسیم به هر حال این تکلیف الهی است که افراد به نفع کسانی از خودشان بهتر هستند و اصلح هستند کنار بروند.
وزیر کشور خطاب به دبیران کل احزاب کشور گفت: با اطلاع رسانی شایسته و آگاهی بخشی به اعضا و وابستگان فعال خود در سراسر کشور نسبت به پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، یاریگر وزارت کشور باشید.
فرایند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با دستور وزیر کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، آغاز شد.
فرآیند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با دستور وزیر کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، آغاز شد.
مردم اسپانیا امروز در انتخاباتی سراسری این کشور شرکت کردند.
رئیس جمهور گفت: مشکلات لیبی و برخی کشورهای اسلامی ناشی از دخالت بیگانگان است و امیدواریم با ایجاد شرایط برگزاری انتخابات سراسری و تشکیل دولت فراگیر، به دخالت‌ها در این کشور پایان داده شود.
رئیس جمهور گفت: مشکلات لیبی و برخی کشورهای اسلامی ناشی از دخالت بیگانگان است و امیدواریم با ایجاد شرایط برگزاری انتخابات سراسری و تشکیل دولت فراگیر، به دخالت‌ها در این کشور پایان داده شود.
مسئله تأثیر و نقش تعیین‌کننده توسعه هوش مصنوعی مولد بر نتیجه انتخابات در سراسر جهان به چالشی اساسی برای دولت‌مردان و تنظیم‌گران بدل شده است.
وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، بندهای جنجالی بخشنامه رئیس ستاد انتخابات کشور را که موجب سوءبرداشت‌ و سوءتفاهم برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده، ملغی‌اثر اعلام کرد اما شاید برای بسیاری این سؤال پیش آمده باشد که چه چیزی در این بخشنامه بوده و کدام بندهای آن اصلاح شده‌اند.
وزیر کشور در نشست استانداران سراسر کشور گفت: انتخابات، یکی از اولویت‌های مهم استانداران در سال جاری است.
اتاق تهران آخرین اتاق بین اتاق‌های سراسر کشور بود که انتخاباتش برگزار شد. در این جلسه، انتخابات طبق آیین‌نامه برگزار شد. ابتدا هیات رییسه سنی برای اداره جلسه انتخابات، از میان اعضای هیات نمایندگان انتخاب شدند و بر این اساس، محمدرضا بهرامن ریاست سنی این هیات را برعهده گرفت. در ادامه پیام باقری، عطاالله اشرفی‌اصفهانی و مریم تاج‌آبادی نیز به ترتیب به عنوان دو ناظر و منشی هیات رییسه سنی معرفی شدند.
حضور افراد خودسر در حزوه انتخاباتی که عدم برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد را به همراه داشت، اما پس از 8 ساعت تاخیر و با دخالت استانداری انتخابات این حوزه بعد از ظهر آغاز شود تا به این طریق مشکلی در زمینه برگزاری سراسری انتخابات اتاق‌های بازرگانی به وجود نیاید.
حزب اصلاحات استونی که در حال حاضرر حزب حاکم در این کشور و حامی کمک به اوکراین است، در انتخابات سراسری پیروز شد.
نیجریه امروز شاهد برگزاری انتخاب ریاست جمهوری و پارلمانی است.
ژنرال حفتر در لیبی خواستار برگزاری هرچه زودتر انتخابات در این کشور جنگ زده شد.
مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: تدوین شناسنامه انتخابات در استانداری‌های سراسر کشور به صورت جدی در دستور کار دفتر انتخابات وزارت کشور است.
مقامات مالزی پس از  اعلام نتایج غیر قطعی انتخابات سراسری این کشور درباره افزایش تنش های قومی به تیک تاک هشدار دادند و اکنون اپلیکیشن مذکور اعلام کرده به دقت محتوای ناقض قوانین را رصد می کند.
مسئله قطبی شدن منحصر به دموکراسی آمریکایی نیست و مطالعات انجام شده در خصوص دموکراسی های قطبی شده در سراسر جهان الگوی مشابهی را نشان می دهد که بسیاری از ریشه ها و محرک های آن یکسان هستند.
«ماهاتیر محمد» نخست‌ وزیر پیشین مالزی در سن ۹۷ سالگی از آمادگی خود برای ورود به عرصه انتخابات سراسری در این کشور خبر داد.
«ماهاتیر محمد» نخست‌ وزیر پیشین مالزی در سن ۹۷ سالگی از آمادگی خود برای ورود به عرصه انتخابات سراسری در این کشور خبر داد.
رژیم صهیونیستی روز اول نوامبر ۲۰۲۲ درحالی ناچار از برگزاری پنجمین انتخابات سراسری پیاپی در چهار سال اخیر است که نظرسنجی‌ها نشان دهنده چشم‌انداز امیدوار کننده‌ای برای حل این بحران نیست.
مردم ایتالیا فردا برای شرکت در انتخابات سراسری این کشور پای صندوق‌ های رأی می‌روند.
اعضای هیئت مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های کشور در مجمع این تشکل صنفی انتخاب شدند.
انتخابات انجمن سراسری مدیران تولید سینمای ایران روز یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ در خانه سینما برگزار شد و اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرسان این انجمن برای مدت دوسال انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ