تیم ملی بسکتبال ژاپن با فراخوان یک بازیکن آمریکایی به مصاف تیم ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاپنی‌ها که چندی پیش شایعه شده بود ممکن است با ترکیب اصلی به ایران سفر نکنند، گمانه‌زنی‌ها را برعکس کرده و با تمام قدرت خودشان را به ارومیه رسانده‌اند. این تیم صبح دیروز با ۱۵ بازیکن وارد ارومیه شد تا در نهایت ۱۴ بازیکن این تیم پس از ثبت‌نام نهایی در مسابقات شرکت کنند. نکته درخور توجه درباره فهرست ژاپن این است که تمامی نفراتی را که در لیگ ملت‌های جهان داشتند، با خود به ارومیه آورده‌اند
کاروان تیم ملی والیبال ژاپن هنگام ورود به فرودگاه ارومیه با قابل توجه مردم این شهر روبرو شدند.
اردوی ژاپنی‌ها در ترکیه به اتمام رسید و آماده سفر به ایران هستند.
ژاپنی‌ها به بهترین بازیکنان هر دیدار در تور پیش‌فصل‌شان پول جایزه می‌دهند.
شهرداری سابق تهران گفت: «شهر تهران باید طوری باشد که اگر دو سه روز تعطیلی داشتیم مردم مثل جن زده‌ها به جاده‌های شریان‌های اصلی فرار نکنند، بلکه خود شهر ظرفیت‌هایی داشته باشد که شما برای گذران اوقات فراغت در شهر بمانید. البته این کار فقط به عهده شهرداری نیست، طرح‌های بالا دست را دولت تهیه می‌کند و هرکسی شهردار شود باید در آن چارچوب باشد.»
خبرگزاری فرانسه با انتشار گفت‌وگویی از یک ژاپنی دیگر که به جمع مزدوران حاضر در اوکراین پیوسته، اعلام کرد هم‌اکنون مزدورانی از ۳۳ کشور در جنگ علیه روسیه حضور دارند.
گاهی در رستوران‌های چینی سوشی سرو می‌شود؛ در صورتی که این غذای سنتی ژاپنی‌هاست و همچنین جزء محبوب‌ترین غذا‌هایی است که در منوی غذای ژاپنی‌ها به چشم می‌خورد.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: ژاپنی‌ها مثل یک ماشین والیبال بازی کردند و در طول مسابقه تیم ما را تحت فشار گذاشتند.
باشگاه سلتیک اسکاتلند، یک‌بار دیگر سه گانه فوتبال این کشور را فتح کرد تا در دنیا رکورد تازه‌ای خلق کند.
حشرات از موفق‌ترین موجودات روی کره زمین هستند. گفته می‌شود که آن‌ها بین همه جانوران زمینی، بیشترین زیست‌توده را تشکیل می‌دهند و تأثیر قابل توجهی بر اکوسیستم جهانی دارند. با وجود این، فراوانی آن‌ها به موازات نادر بودن شگفت‌انگیز آن‌ها در دریا قرار دارد.
"کوتارو توریمی" تحلیلگر صنعت هوانوردی می‌گوید فکر کردن درباره پیچیده بودن برنامه ریزی سفر به خارج از کشور پس از پاندمی کووید و افزایش خطر ابتلا به عفونت تشدید شده و خود مانعی برای ترغیب ژاپنی برای سفر به خارج از کشور بوده است.
رایزنی فدراسیون بسکتبال با ژاپنی ها به منظور انجام دیدار تدارکاتی پیش از پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی با وجود پیگیری های بسیار به نتیجه نرسیده است.
رایزنی فدراسیون بسکتبال با ژاپنی ها به منظور انجام دیدار تدارکاتی پیش از پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی با وجود پیگیری های بسیار به نتیجه نرسیده است.
رایزنی فدراسیون بسکتبال با ژاپنی ها به منظور انجام دیدار تدارکاتی پیش از پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی با وجود پیگیری های بسیار به نتیجه نرسیده است.
مسئولان بسکتبال ژاپن همراه داشتن نتیجه تست کرونا را به عنوان یکی از الزامات برای اجازه ورود ملی‌پوشان بسکتبال ایران به خاک کشورمان اعلام کرده‌اند.
مسئولان بسکتبال ژاپن همراه داشتن تست نتیجه تست کرونا را به عنوان یکی از الزامات برای اجازه ورود ملی‌پوشان بسکتبال ایران به خاک کشورمان اعلام کرده‌اند.
گروهی از محققان ژاپنی به روشی جالب برای تولید برق از برف دست یافته‌اند که می‌تواند مقدمه‌ای برای انقلاب در زمینه تولید انرژی تجدیدپذیر باشد.
ژاپنی‌ها در میان بالاترین تورم در ۴۰ سال اخیر هزینه‌های خود را کاهش دادند.
روزنامه واشنگتن‌پست در اوایل ماه دسامبر نوشته بود: توکیو در پی خرید «صد‌ها فروند موشک کروز تاماهاک» از ایالات‌متحده است. یک مقام ارشد دولت ژاپن به این روزنامه گفته بود: «این موشک‌ها که بیش از ۱۰۰۰ مایل (۱۶۰۹ کیلومتر) برد دارند، می‌توانند اهداف مهم نظامی در سرزمین اصلی چین را در تیررس ژاپن قرار دهند.»
این پروتئین‌ها از یک نوع باکتری به نام Spiroplasma مشتق شده اند که شکل آن شبیه یک پیچک بلند است و می‌تواند شنا کند. هنگامیکه پروتئین‌های مذکور به syn ۳ افزوده شدند، شکل گرد آن را به حالت پیچک تغییر دادند و از آن مهم تر، اکنون باکتری مصنوعی می‌تواند شنا کند.
سامورائی‌ها پس از پیروزی تحسین برانگیز مقابل آلمان در دومین مسابقه جام جهانی باخت تلخی را تجربه کردند.
اعضای تیم ملی ژاپن رختکن تیمشان بعد از پیروزی برابر آلمان را بهتر از روز اول تحویل دادند
در نخستین دیدار گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، آلمان قهرمان دنیا در مقابل ژاپن نتیجه را دو بر یک واگذار کرد تا بدین ترتیب دومین شگفتی جام رقم بخورد.
دانشمندان ژاپنی نمونه‌های کمیاب جمع آوری شده در یک ماموریت فضاییی ژاپنی را که شش سال طول کشید، تجزیه و تحلیل کردند و به این نتیجه رسیدند که مقادیری از آب‌ها ممکن است توسط سیارک‌هایی از دورترین نقاط منظومه شمسی به زمین رسیده باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ