ژاپنی‌ها به بهترین بازیکنان هر دیدار در تور پیش‌فصل‌شان پول جایزه می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استارت‌آپ هوافضا JetZero تا سال ۲۰۲۷ نمونه اولیه یک هواپیمای بال مختلط را برای نیروی هوایی ایالات متحده خواهد ساخت. این هواپیما بر اساس بدنه Z-۵ ساخته خواهد شد.
باشگاه الهلال عربستان بعد از رسمی کردن انتقال نیمار، فوتوشات‌های این بازیکن را منتشر کرد.
بررسی فسیل یک مدفوع ماقبل تاریخی توانسته به دانشمندان کمک کند تا رابطۀ بین انگل‌ها و ارگانیسم‌های میزبان را در دوران تریاسه، یعنی حدود ۲۰۰ میلیون سال قبل، بهتر درک کنند.
میسون مونت یک موقعیت مسلم گلزنی را در دیدار برابر لانس از دست داد.
تحقیقات اخیر روی قسمت‌های دهانی حلقه‌ای شکل آنومالوکاریس که با پوشش زره پوشانده شده‌اند، توانایی این حیوان در پردازش غذای سخت را مورد تردید قرار داده است. آخرین مطالعه با هدف بررسی این موضوع انجام شد که آیا زائده‌های جلویی بلند و خاردار شکارچی می‌توانند به جای آن این کار را انجام دهند یا خیر.
غار Movile یک محیط ماورایی را ارائه می‌دهد که درک ما از مرز‌های زندگی را به چالش می‌کشد. در اعماق آن، دانشمندان با مجموعه متنوعی از ارگانیسم‌های تخصصی مواجه شده اند که با شرایط منحصر به فرد غار سازگار شده اند. این‌ها شامل گونه‌های منحصربه‌فردی از باکتری‌ها، قارچ‌ها، بی‌مهرگان و حتی حیوانات بی‌چشم و بی‌رنگ است که با غیاب کامل نور سازگار شده‌اند.
نتایج شش سال تحقیقات مستمر یک گروه تحقیقاتی بین‌المللی متشکل از محققین ایرانی، آلمانی و ترکیه‌ای بر روی ماهیان گلچراغ یا دکتر فیش در حوضه آبریز رودخانه دجله در کشور‌های ایران، ترکیه و عراق در قالب یک مقاله پژوهشی با کشف یک گونه ناشناخته از این گروه ماهیان منتشر شد.
این اسکن‌ها نه تنها استخوان‌های حفظ‌شده آرترودایر را نشان داد، بلکه سایر اندام‌های نرم از جمله قلب و همچنین معده، روده و کبد را در معرض دید دانشمندان قرار داد.
دانشمندان در چین به شکل تصادفی با فسیل یک عقرب دریایی نادر باستانی برخورد کردند. این کشف، این پتانسیل را دارد که نور جدیدی بر روی گروه پهن‌بال‌سانان منقرض شده بیاندازد.
یک برند معروف لباس با رقم قابل توجه اسپانسر ارلینگ هالند، ستاره سیتی، شد.
یکی از تمرین‌های جانسون، دراز و نشست با دستگاه است که اکنون او می‌تواند در مدت زمان فقط نیم ساعت، ۲۰هزار دراز و نشست انجام دهد. بررسی‌ها نشان داده است، این برنامه ۲ میلیون دلاری توانسته ظرفیت ریه‌های جانسون و قوای جسمانی او را به یک جوان ۱۸ ساله برساند.
نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، در یک بازی آنلاین با باختی سنگین مواجه شد و 1 میلیون یورو از دست داد. واکنش جالب نیمار به این باخت سنگین سوژه شده است.
از نظر طراحی، منصوری F۹XX Tempesta Celeste دنباله‌روی نسخه کوپه است. به‌رسم منصوری، در این پروژه نیز شاهد استفاده گسترده از فیبر کربن در قسمت‌های مختلف بدنه هستیم. برای هدایت بهتر جریان هوا، مهندسین این تیونر مشهور در ساختار سپر و ورودی‌های هوا بازنگری‌های انجام داده‌اند. اسپلیتر و تیغه‌های جانبی نیز جدید هستند.
بدن یوزپلنگ در درازای چندین میلیون سال به گونه‌ای پیشرفت پیدا کرده‌است که این جانور بتواند به‌طور معمول توانایی حرکت با سرعتی برابر با ۱۱۰ کیلومتر در ساعت را داشته باشد و البته برای مدت کوتاه با سرعتی برابر با ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت هم توانایی دویدن را دارد.
بر اساس تجزیه و تحلیل‌های انجام شده توسط دیرینه شناسان بر روی این فسیل دایناسور، آن‌ها تأیید کردند که این در واقع یک نودوزاروس، خویشاوند نزدیک آنکیلوزاروس است.
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، صاحب گرانترین ساعت جهان به ارزش 1 و نیم میلیون دلار است.
اسکیپی دارای راداری با فناوری پیشرفته است که می‌تواند هر فلزی را در آب تشخیص دهد. همچنین یک دوربین با خود حمل می‌کند و قادر است بیش از ۲۴ ساعت در ارتفاع ۵۰ هزار فوتی (حدود ۱۵ کیلومتری) پرواز کند. این ارتفاع بیشتر از ارتفاع خطوط هوایی تجاری است.
پس از انتقال ۲۰۰ میلیون یورویی «کریستیانو رونالدو» ستاره تیم ملی پرتغال به تیم النصر عربستان، طرفداران تیم الهلال نیز از سران متمول باشگاه خود خواستند «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی را به تیم خود بیاورند.
دیرینه شناسان در فسیل یکی از اولین مهره داران سیاره ما که حدود ۳۸۰ میلیون سال قدمت دارد، قدیمی‌ترین قلب شناخته شده برای علم را کشف کردند.
باشگاه پرسپولیس سرانجام قرارداد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی خود را منتشر کرد.
دیرینه شناسان در پرتغال فسیل یک دایناسور غول پیکر را کشف کردند که می‌تواند بزرگترین دایناسور کشف شده در اروپا باشد.
انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی ها هزینه در پی داشته است.
انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی ها هزینه در پی داشته است.
امید نورافکن ستاره ملی پوش سپاهان با ارزشی معادل ۱.۲ میلیون یورو ارزشمندترین بازیکن شاغل در فصل جدید لیگ برتر ایران محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ