معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: برگزاری تجمعات در کشور در دولت تعیین تکلیف شده است و منتظر نظر وزارت کشور بودیم که آنها هم نظرشان را گفتند و به زودی در مصوبه اعمال می‌کنیم و به مجلس می فرستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش آموزان، نخبگان و سایر علاقمندان می‌توانند از امروز تا پانزدهم شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، موضوع مربوط به برگزاری انتخابات تناسبی در تهران از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس حذف شد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از حذف بند مربوط به برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
نمایندگان مجدداً روی موضوع برگزاری انتخابات تناسبی در تهران اصرار کردند و این موضوع برای تعیین تکلیف به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.
وزیر کشور گفت: برای ما در موضوع انتخابات تناسبی مهم این است که در اجرا، مشکل نداشته باشیم.
استاندار تهران توجه هر چه بیشتر به موضوع محیط زیست را مهم دانست و گفت: فرهنگسازی در حوزه محیط زیست یک ضرورت انکار ناپذیر است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تشکیل اولین جلسه شورای عالی هواپیمایی در سال جدید با حضور اعضاء به منظور بررسی نرخ مسیرهای هوایی داخلی و بررسی موضوع سوخت هوایی خبر داد.
سازمان همکاری اسلامی از برگزاری نشستی اضطراری در روز چهارشنبه، برای بررسی وضعیت سودان به درخواست عربستان سعودی خبر داد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری نیمی از جلسات کارگروه ملی مدیریت پسماند در دولت سیزدهم، از عزم جدی این دولت در موضوع مدیریت پسماند خبر داد.
جلسه هم اندیشی با موضوع لزوم انسجام رسانه ای برای عملیات روانی بهتر در معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا برگزار شد.
با حمایت بانک ایران زمین نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع ارزش آفرینی دیجیتال، در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.
غوش ملت و دولت برای کسانی که معترف به اشتباه خود هستند، همواره باز بوده و الان هم باز است. الان فرصت خوبی است. ما فرض را بر این می‌گذاریم که عده‌ای دچار هیجان شده و اقداماتی انجام داده‌اند که الان نادم هستند. این آمادگی برای پذیرش کسانی که  ابراز ندامت کنند، وجود دارد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت که سال آینده باید لیگ برتر با استفاده از کمک داور ویدیوئی برگزار شود.
امارات متحده عربی و چین خواستار برگزاری نشست شورای امنیت با موضوع هتک حرمت مسجد الاقصی شدند.
کاخ سفید از برگزاری نشست مطبوعاتی رئیس‌ جمهور آمریکا تا ساعاتی دیگر با حضور خبرنگاران و با موضوع انتخابات میان دوره‌ای در این کشور خبر داد.
منابع دیپلماتیک آگاه اعلام کرند که آمریکا خواستار برگزاری نشست شورای امنیت در روز جمعه با موضوع آزمایش‌ های موشکی اخیر کره شمالی شده است.
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به موضوع دیسکالیفه شدن سجاد غلامی با حضور عوامل تیم اعزامی به مسابقات امیدهای جهان برگزار شد.
شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری مانور دور میزی با موضوع نشت مواد شیمیایی با حضور ارگان‌ها و سازمان‌های دست‌اندرکار در این حوزه خبر داد.
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: مجلس از مدت ها پیش بحث تعیین مکان هایی معین برای برگزاری تجمعات را دنبال کرده و در این روزها نیز مجددا این موضوع در دستور کار کمیسیون قرار گرفته تا طرحی جامع با در نظر گرفتن تمام ابعاد تجمعات تهیه شود.
استاندار کردستان گفت: موضوع برگزاری مراسم چهلم مرحومه مهسا امینی هم منتفی است، چون خانواده این مرحومه اعلام کرده اند که چنین مراسمی ندارند.
اعتراض و برگزاری تجمعات امروزه به یک اقدام عادی درتمامی کشور‌ها بدل شده است و مردم دربیشتر کشور‌ها با انجام آن، به مخالفت با عملکرد و برنامه‌های حاکمیت درباره موضوعی خاص می‌پردازند، اما به راستی چرا در ایران حقایق به درستی بازتاب داده نمی‌شود.
نوری قزلجه گفت: برای برگزاری تجمعات نیاز به قانون دیگری نداریم و در اصل ۲۷ قانون اساسی به وضوح این موضوع مورد توجه قرار گرفته است. مردم نیز پیشتر هر روز در جلوی مجلس اعتراضات و مسائل خود را مطرح می‌کردند.
مدیر کل سیاسی کمیسیون ماده ده احزاب وزارت کشور گفت:‌ یکی از اقدامات کمیسیون ماده ده احزاب در شش ماه گذشته، تدوین پیش‌نویس برگزاری تجمعات بود که این پیش‌نویس در نهایت نوشته شد. در گذشته این موضوع تعیین تکلیف نشده بود اما امیدواریم با تنظیم پیش‌نویس قانون برگزاری تجمعات جمع‌بندی نهایی صورت بگیرد.
نماینده اراک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع برگزاری تجمعات اعتراضی با نظر وزارت کشور و مرکز پژوهش‌ها در حال بررسی است تا به یک پیش‌نویس قانونی تبدیل شده و به صحن مجلس بیاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ