در آلکاتراز، زندانیان چهار حق داشتند: غذا، پوشاک، سرپناه و مراقبت های پزشکی. هر امتیاز دیگری مانند: کار در فضای باز، مکاتبه با خانواده، ملاقات بستگان، دسترسی به کتابخانه ندامتگاه، فعالیت هایی مانند نقاشی، نوشتن، یا کار کردن باید کسب می شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکسی از چهره جدید حسین فریدون، برادر حسن روحانی که محکومیت زندان دارد با مو وریش بلند در فضای مجازی پر بادید شد. به گفته سخنگوی قوه قضائیه «حسین فریدون، اردیبشهت ۱۴۰۲ با تشخیص پزشک با مرکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و بستری و در حال درمان است.»
جماران عکسی از مهدی هاشمی را در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دفتر رییس دولت اعتدال منتشر کرد. مهدی هاشمی که به تازگی دوره محکومیتش تمام و از زندان آزاد شده است، در مراسم‌های رسمی و غیررسمی که از سوی اصلاح‌طلبان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. تصویر زیر از آخرین حضور او در مراسم عزاداری امام حسین در دفتر حسن روحانی است:
باند معروف جیب‌بر که به زنان انگشت طلایی شهرت داشتند به دام افتادند.
عباس عبدی در واکنش به اظهارات محمدرضا باهنر نوشت: قدری به کیفیت بپردازید. تهدید اثر عکس دارد، کاش این را می‌فهمیدند.
اولین تمرین استقلال در فصل جدید با حواشی مختلفی برگزار شد.
بعد‌ها و در جریان برگزاری دادگاه او قصد داشت با دادن دسته گل به قاضی، تصویر بی منطق و خشنی که از او ساخته شده بود، تلطیف کند... شعبان جعفری تا ۲۸ مرداد در زندان باقی ماند. عکس شعبان جعفری در دادگاه به همراه باقی متهمان در روزنامه اطلاعات ۲۸ خرداد ۱۳۳۲ منتشر شد.
به دلیل تهدید، با شکایت یک پرسپولیسی بازیکن اسبق استقلال به زندان محکوم شد!
جلال رشیدی‌کوچی درباره لایحه عفاف و حجاب و اظهارات نسنجیده برخی درباره این لایحه گفت: «متأسفانه یک‌سری اظهارنظرات خطرناک درباره این لایحه از برخی افراد مطرح می‌شود که عجیب است. مثلا یکی می‌گوید باید بی‌حجاب‌ها را شلاق بزنیم و دیگری معتقد است باید جریمه نقدی بیش از یک میلیارد تومان را برای آن‌ها اعمال کنیم؛ اما همان‌طور که پیش‌از‌این درباره موارد مختلف اظهار نگرانی کرده بودم، در‌این‌باره هم نگرانم و امیدوارم عزیزان دقت کنند و شرایط جامعه را مدنظر قرار دهند».
عبدالرضا داوری، چهره جنجالی سیاسی در توئیتر خود عکس جدیدی از نجفی، شهردار اسبق تهران را منتشر کرد.
داوری، چهره جنجالی سیاسی در توئیتر خود عکس جدیدی از نجفی، شهردار اسبق تهران را منتشر کرد.
در مترو بین واگین زنان و مردان پرده کشیده شده است. روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد بین واگن زنان و مردان در مترو تهران، پرده‌ای برای جداسازی این واگن‌ها از هم نصب شده است.
تصویری تاریخی و کمتر دیده شده از ناصرالدین شاه و جمع زنان اندرونی را مشاهده می‌کنید.
برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه رمضان نوشتند، کم نیستند افراد بی‌حجاب یا کم حجابی که نماز و روزه می‌گیرند و احیا را برگزار می‌کنند. حجاب را ابزاری برای سرکوب نکنید؛ مردم را بیشتر از دین فراری ندهید.
مخالفان زندان مخوف گوانتانامو درحالی که لباس‌های نارنجی زندانیان گوانتانامو را پوشیده و کیسه‌های مشکی روی سر خود قرار داده بودند مقابل ساختمان کنگره آمریکا تجمع کردند.
بازیکنان تیم ملی مراکش و اعضای کادر فنی به سرپرستی ولید الرکراکی، سه شنبه به زندان محلی شهر سلا رفتند.
در حاشیه بازی استقلال و نساجی، هواداران از پشت‌بام‌های مشرف به ورزشگاه این دیدار را مشاهده کردند.
بدون تعارف شاید برادران جلیلی به خصوص وحید از اینکه یک نفر از مریدان قدیمی‌اش نسخه یکی از رقبای اصولگرای برادرش را بپیچد، ناراضی هم نباشد، اما بدون شک دیگر نمی‌خواهد نامش با نام این افراد گره بخورد. برای وحید جلیلی دیگر آن عکس قدیمی معنی ندارد؛ هرکس باید سوار موتور خود بشود و راه خود را برود، وحید به زندان و وحید به جام جم. این سکوت برای آن‌ها کم هزینه هست؛ هم دستاورد سیاسی دارد و هم بدنامی زدن چهره‌های اصولگرا و ایجاد دشمنی برای جبهه انقلاب را ندارد.
از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.
نمی‌دانم باید خوشحال باشم یا ناراحت. نمی‌دانم از اتفاق خوشی که در حال وقوع است بنویسم یا از اینکه چرا باید کسی با این همه معلومات و ویژگی در زندان از رساله دکتری‌اش دفاع کند. نمی‌دانم باید از مسئولان زندان بابت فراهم کردن شرایط تحصیل تشکر کنم یا بگویم نمی‌شد به مددجو مرخصی دهند تا در دانشگاه از پایان‌نامه‌اش دفاع کند؟
‌تا اواخر سال ۶۱ ورود زنان به ورزشگاه‌ها آزاد بوده؛ این عکس از دربی تهران در ۱۷ دی ۶۱ است. اما از سال ۶۲ در‌های ورزشگاه‌ها به روی زنان بسته شد.
مرحله شکل‌گیری ارگان‌های جنین بعد از پایان هفته سوم و با شروع هفته چهارم آغاز خواهد شد و تا هفته چهاردهم، ادامه می‌یابد. این دوران برای خانم‌های باردار، بسیار حساس محسوب می‌شود و بیشترین خطر برای جنین در این دوران وجود دارد؛ اما بعد از هفته چهاردهم، این خطرات به حداقل خواهد رسید و انجام تصویربرداری با رعایت اصول ایمنی، امکان‌پذیر است. البته برای انجام این کار باید حتما در ناحیه رحم و لگن، برای محافظت از پوشش سربی استفاده شود.
دادستان اسپانیا به دنبال دو سال زندان و جریمه ۱۰ میلیون یورویی (۹.۸ میلیون دلار) برای نیمار است.
شب گذشته تمرین تیم فوتبال مس رفسنجان با حال و هوای متفاوتی برگزار شد.
مرضیه جعفری مربی پرافتخار فوتبال زنان و سرمربی تیم خاتون بم در مصاحبه ای از علاقه اش به علی پروین گفته بود. او گفته بود با اینکه استقلالی است، اما علاقه‌ای به علی پروین دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ