اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد فهرست نفرات برای خرید و خروجی تیم فولاد، گفت: برای تقویت تیم برای تیم فصل دوم لیگ باید هفت تا هشت بازیکن جذب کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، از عملکرد خط میانی تیم تحت هدایت اریک تن هاخ انتقاد کرده و معتقد است آن‌ها باید دو هافبک جدید جذب کنند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: اگر بازیکنان بزرگی جذب کرده‌ایم باید روز اول نشان دهند که بزرگ هستند. خاصیت بازیکن خوب همین است که از همان روز اول خودش را نشان می‌دهد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که استقلال در هفته اول ضعف‌هایی داشت که باید برای ادامه لیگ برطرف شود گفت: مدیران باشگاه باید به جای اقدام خودسرانه طبق نظر سرمربی بازیکن جذب کنند.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید لیست تیم جای خالی ندارد و برای جذب بازیکن خارجی باید بازیکن از لیست خارج کنیم.
مربی والیبال ایران معتقد است معروف را باید به عنوان مربی در تیم ملی جذب کنند نه بازیکن.
مربی والیبال ایران معتقد است معروف را باید به عنوان مربی در تیم ملی جذب کنند نه بازیکن.
استقلال برای جذب دو بازیکن خارجی و تمدید قرارداد با عارف غلامی، باید چهار بازیکن را در لیست خروج خود قرار دهد.
استقلال برای جذب دو بازیکن خارجی و تمدید قرارداد با عارف غلامی، باید سه بازیکن را در لیست خروج خود قرار دهد.
نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.
بعد از جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان، این باشگاه باید یک بازیکن را از لیست خود خارج کند.
هوادران رئال پس از اعلام اینکه باشگاه، بازیکنی به جای بنزما جذب نمی کند و منتظر امباپه خواهد ماند، به شدت نگران هستند. آنها می پرسند، چرا باید به بازیکنی که چندین بار رئال را فریب داده، اعتماد کرد؟
بارسلونا باید برای جذب ستاره‌های مدنظر ژاوی هرناندز با جدایی چند بازیکن از تیم فعلی‌اش موافقت کند.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، معتقد است سادیو مانه همراه با چند بازیکن دیگر باید از این باشگاه بروند و بهتر بود باشگاه به جای او ارلینگ هالند را می خرید.
محمدرضا زنوزی می‌گوید علاوه بر 20 بازیکن بزرگسال، سازمان لیگ باید سهمیه جذب چهار بازیکن خارجی را هم بدهد.
هواداران آرسنال بعد از درخشش ستاره ژاپنی برایتون، واکنش جالبی به جذب یک بازیکن دیگر این تیم داشتند.
پرسپولیس طی نقل و انتقالات زمستانی به دنبال تقویت خود در پست‌های مختلف است و باید دید یحیی چه تصمیمی برای جذب بازیکن خواهد گرفت.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه یک مربی تا این حد نباید تحت تأثیر مسائل حاشیه‌ای قرار بگیرد، گفت: سرمربی استقلال باید بابت این رفتارها و ضرری که به تیم می زند پاسخگو باشد.
میکل آرتتا، مربی آرسنال، تاکید کرد که مثل تابستان باید در ژانویه نیز به سرعت بازیکنان مدنظر را جذب کنند.
بارسلونا زمان زیادی برای انتقال 6 بازیکن خود به باشگاهی دیگر ندارد و برای جذب بازیکنان مدنظرش ابتدا باید این مشکل را حل کند.
توماس توخل، سرمربی چلسی، در پاسخ به سوالی در مورد جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ، تایید کرد که تا پایان نقل و انتقالات، بازیکن جدید جذب خواهند کرد.
کار بارسلونا در نقل و انتقالات تمام نشده و قصد جذب سه بازیکن دیگر را هم دارد ولی قبل از هر چیز، مدیران باشگاه باید تکلیف خروجی های خود را مشخص کنند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دو بازیکن دیگر لازم داریم و در حال مذاکره برای جذب آنها هستیم.
استقلال هنوز موفق به جذب دفاع راست نشده است و باید دید در ادامه چه برنامه ای خواهند داشت.
لئاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی با یوونتوس به توافق شخصی رسیده و حالا باشگاه ایتالیایی باید برای جذب این بازیکن با پاری سن ژرمن به توافق برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ