مس کرمان در دقیقه ۳۰ روی همکاری فرزاد جعفری و عارف رستمی توانست به گل تساوی برابر نساجی برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاهمنامه همکاری سازمان انرژی اتمی و وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه دومین جشنواره ملی «من فناوری هسته‌ای هستم» با حضور اعضای کابینه دولت سیزدهم به امضا رسید.
روسیه به عنوان دومین قدرت بزرگ آسیایی بیانیه مشترکی با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس صادر کرد و اتفاقا در مورد جزایر سه‌گانه نیز همچون مورد چین اما با ادبیات متفاوت اقدام به موضع‌گیری کرد. با نزدیک شدن هر چه بیشتر و بی‌سابقه اعراب خلیج فارس به قدرت‌های شرقی این پرسش به میان می‌آید که منطقه در حال حرکت به سومی چه نظمی است و جایگاه ایران در این نظم جدید چه خواهد بود؟ با توجه به شواهد موجود می‌توان نظم جدید را در قالب همکاری برای دادوستد امتیازات تفسیر کرد.
سرمربی پیکان در دومین جلسه با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد حضور یافت اما هنوز توافق نهایی حاصل نشده است.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقای سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقاء سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت ۹ الی ۱۰ خردادماه به همت دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول با همکاری انجمن علوم مهندسی برق ایران، دومین رویداد جایزه رساله برتر مهندسی برق و فناوری ارتباطات را برگزار می‌کند.
فرآیند فنی تبدیل عضویت ایران به عنوان یکی از اعضای اصلی نیز در بیست و دومین نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند به تصویب اعضا رسید.
وزیر خارجه عربستان همچنین به مسئله همکاری با چین اشاره کرده و گفت: گفتگو با چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان مسئله بسیار مهمی است.
مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با همکاری انجمن کامپیوتر ایران، دومین رویداد پایان‌نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات را برگزار می‌کند.
منابع عراقی به مقصد دومین سفر نخست وزیر این کشور که یک کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس است، اشاره کردند.
رئیس‌جمهور قزاقستان در حاشیه بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای با رئیس‌جمهور کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
در بیست و دومین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، عضویت رسمی ایران در این سازمان اعلام شد.
سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای آغاز شد.
بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و سران دیگر کشور‌های عضو در شهر سمرقند ازبکستان آغاز بکار کرد. سران کشور‌های چین، روسیه، هند، ایران، ازبکستان، قزاقستان، بلاروس، ترکیه، آذربایجان، قرقیزستان، پاکستان، مغولستان، تاجیکستان و ترکمنستان در این اجلاس حضور دارند.
بیست و دومین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای صبح امروز جمعه در سمرقند ازبکستان آغاز به کار کرد.
رئیس جمهور کشورمان به همراه دیگر روسای شرکت کننده در بیست و دومین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، در آیین کاشت نهال یادبود این نشست شرکت کردند.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه در آغاز دومین روز سفر خود به ازبکستان، در هتل محل اقامت خود، در دیدار «ژانگ مینگ» دبیرکل سازمان همکاری شانگهای، با تشریح روند اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای عضویت در این سازمان، ظرفیت‌های گسترده جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های سیاسی، فناوری، اقتصادی و ترانزیتی را تبیین کرد.
نیکول پاشینیان تصمیم گرفته است که به دلیل ناامنی‌های مرزی ایجاد شده، از شرکت در بیست و دومین اجلاس سران کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگ‌های در سمرقند، خودداری کند.
دومین چالش نوآوری با همکاری پارک فناوری پردیس و یونیسف با هدف شناسایی راهکارهای نوآورانه برای حل مشکلات کودکان و نوجوانان در ایران برگزار می‌شود.
دومین نشست کمیته فنی گردشگری ایران و روسیه با موضوع لغو روادید برای سفر گردشگران گروهی دو کشور برگزار و پروتکل یا صورتجلسه این کمیته امضا شد.
با امضای تفاهم نامه همکاری، شهر کاشان رسما به عنوان میزبان دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان انتخاب شد.
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری دومین جشنواره چندرسانه‌ای «رسم سرخ» با شعار «نهضت هنری جهاد تبیین» با همکاری ٣٣ نهاد و سازمان فرهنگی و رسانه‌ای کشور خبر داد.
باشگاه آ. ا. ک آتن به دلیل محدودیت در فهرست بازیکنان خود احتمالا با دو بازیکن ایرانی قطع همکاری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ