سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنرانی رییس‌جمهور در اولین اجلاسیه ملی مردمی‌سازی دولت آغاز شد.
مراسم بزرگداشت هفته بهزیستی و تجلیل از خانواده‌های فرزند پذیر، با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در بیست و سومین نشست سران شانگهای که به شکل ویدئوکنفرانس در دهلی‌نو هند برگزار می‌شود، آغاز شد.
رئیس جمهور به عنوان یکی از اعضای اصلی سازمان همکاری شانگهای در بیست و سومین اجلاس سران این سازمان که به شکل ویدئوکنفرانس در دهلی‌نو برگزار می‌شود، سخنرانی میکند.
وزیر خارجه سوریه در سخنانی از جده اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور در نشست سران کشورهای عرب در روز جمعه حضور پیدا خواهد کرد.
ایران و روسیه برای تکمیل گذرگاه ریلی شمال - جنوب که جنوب آسیا را به شمال اروپا متصل می‌کند، توافقنامه احداث راه آهن رشت - آستارا را امضا کردند. این توافقنامه روز چهارشنبه - ۲۷ اردیبهشت - و پس از سخنرانی سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه بین نمایندگان دو کشور به امضا رسید.
مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و عزاداری مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین امام علی (ع)، با حضور رئیس جمهور, بیت شریف حضرت امام خمینی (ره) و حضور اقشار مردم مومن و روزه دار در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.
رحمت الله بیگدلی نوشت: «آقای رئیسی، «سویدای» دل درست است، نه «سودای» دل!» سودا به معنای داد و ستد است! اما ...
حمید ابوطالبی، معاون سیاسی ریاست‌جمهوری در دولت روحانی در صفحه توییتر خود به تحلیل سخنان دیروز ابراهیم رئیسی در جمع سفرا و نمایندگان دیپلماتیک کشور‌های خارجی پرداخت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به جزئیاتی از برنامه‌های مراسم یوم‌الله 22 بهمن در تهران، گفت: قرار است رئیس‌جمهور در این مراسم سخنرانی کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سخنرانی در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو شورای همکاری اسلامی پیشنهادی ابتکاری حاوی سه راهبرد با عنوان «جهان اسلام؛ همبستگی برای صلح و توسعه پایدار» ارائه و تبیین کرد و همچنین نسبت به تبعات بلند مدت هرگونه تصمیم احساسی از سوی جمهوری آذربایجان پس از حادثه اخیر به این کشور هشدار داد.
اجلاس رسمی نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، عصر جمعه (۳۰ دی ۱۴۰۱) با سخنرانی «انسیه خزعلی» معاون امور زنان رئیس‌جمهور و با حضور همسران رؤسای دولت‌های کشور‌های مختلف، میهمانانی از سراسر جهان در سالن اجلاس سران برگزار شد.
وی بیان کرد: ما دقیقا همزمان با سخنرانی آقای رئیسی در سازمان ملل در خیابان‌های تهران و ۲۲ استان کشور درگیر شدیم. رمز عملیات و زمان آن اینگونه بود که چند ساعت بعد در تمام دنیا می‌پیچد که چند هزار نفر در ایران تلفات گرفتیم.
اعتراض یکی از حاضران در میانهٔ سخنرانی روز پنج‌شنبه سوم آذرماه سیدابراهیم رئیسی در اسلامشهر را ببینید. این فرد معترض خطاب به رئیسی گفت: دست بردارید از پوسیدگی افکار کهنه و... دست بردارید از عقب انداختن امر امروز به فردا. دست بردارید از رشوه و رانت و خطا. دست بردارید... ".
رئیس جمهور پس از شرکت و سخنرانی در ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا»، آستانه پایتخت قزاقستان را به مقصد تهران ترک کرد.
رئیس جمهور که به منظور شرکت و سخنرانی در ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» و به دعوت همتای قزاق خود عازم قزاقستان شده بود، دقایقی قبل وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
رئیس جمهور که به منظور شرکت و سخنرانی در ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» و به دعوت همتای قزاق خود عازم قزاقستان شده بود، دقایقی قبل وارد آستانه مرکز قزاقستان شد.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: ای کاش آقای رئیسی 5 یا 6 مورد را انتخاب و آنها را با جزئیات بیشتر و دقیق تر برای مخاطب جهانی تبیین می کردند چون در مجمع عمومی سازمان ملل تعداد مخاطب بین المللی بیشتر از مخاطب داخلی است.
سید ابراهیم رئیسی پس از شرکت و سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، شرکت و سخنرانی در اجلاس تحول آموزش در سازمان یونسکو، دیدار با برخی رهبران ادیان، دیدار با متخصصان و کارشناسان سیاست خارجی آمریکا، دیدار با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی، برگزاری نشست مطبوعاتی و دیدار با ایرانیان مقیم این کشور دقایقی قبل نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.
شبکه «المنار» در گزارشی اعلام کرد که رئیس‌جمهور ایران عکس شهید حاج قاسم سلیمانی را در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک بالا برد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که به نیویورک سفر کرده است؛ صبح چهارشنبه (۳۰ شهریور ۱۴۰۱) به وقت محلی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع سران کشورهای عضو سخرانی کرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور؛ برای آیین آغاز سال زراعی جدید و همچنین تقدیر از برگزیدگان بخش کشاورزی در محل اجلاس سران حاضر شد و به سخنرانی پرداخت.
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی امروز (چهارشنبه) در جشنواره شهید رجایی که در سالن اجلاس سران برگزار شد گفت: تلاش، دلسوزی و کار جهادی همواره باید مورد تقدیر قرار بگیرد.
سخنگوی کاخ کرملین از عدم شرکت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در اجلاس آتی مجمع عمومی سازمان ملل یا برنامه ریزی برای سخنرانی در این جلاس خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ