گلزنی مهاجم تیم فوتبال سپاهان در دربی اصفهان باعث صعود او به صدر جدول آقای گلی لیگ برتر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت های دو و میدانی قهرمانی بانوان کشور
رقابت های دو و میدانی قهرمانی بانوان
یازدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمنی رده های سنی آسیا با کسب یه مدال طلا برای نمایندگان کشورمان در ماکائو آغاز شد.
استانهای اصفهان و تهران در صدر جدول رده‌بندی توزیع مدال استعدادهای برتر با یکدیگر در رقابت‌اند.
استانهای اصفهان و تهران در صدر جدول رده‌بندی توزیع مدال استعدادهای برتر با یکدیگر در رقابت هستند.
در نخستین روز از مسابقات جهانی تیراندازی، ملی‌پوشان تپانچه کشورمان در خط آتش قرار می‌گیرند.
دو مشتری عربستانی برای خرید آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی اقدام کرده‌اند.
رقابت برای قرارگیری در ترکیب ثابت در پست پاسور به اوج خود رسیده است.
رایان تیلور خبرنگار خبرگزاری معروف دیلی اکسپرس تاکید می کند که تاتنهامی ها چند بازیکن را درنظر دارند و آنها درنهایت ممکن است حتی بیش از یک بازیکن را بعنوان جانشین هری کین خریداری نمایند.
سرابی با القابی، چون شناسنامه پرورش اندام ایران و پدر بدنسازی نوین ایران شناخته می‌شود. سهراب سرابی برای اولین بار در سال ۱۹۶۵ در مسابقات کشوری در تهران قهرمان شد. تهران همان سال میزبان رقابت‌های آسیای و جهانی هم بود و سهراب سرابی در دسته کوتاه قامت قهرمان آسیا شد و همین در دسته در مسابقات جهانی به مقام سوم دست یافت.
منچستریونایتد قصد دارد پیشنهادی را برای جذب لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، ارائه کند و در این راه رقیب لیورپول خواهد بود.
باشگاه‌های پیکان و ملوان بندر انزلی همچنان تکلیف سرمربی خود را برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر مشخص نکرده اند.
لیگ برتر به ایستگاه پایانی خود رسید. رقابت تنگاتنگ دو تیم پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی تا آخرین لحظه ادامه دارد و همین مساله لیگ بیست‌ودوم را جذاب کرده است.
مدیر تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس با اشاره به رقابت تنگاتنگ قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان گفت: سه فینال برای یک جام باقی مانده است و رقبای پرسپولیس به بیراهه می‌روند.
وینگر مس رفسنجان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار است، گرچه این تیم رقابت تنگاتنگی با تراکتور و گل گهر دارد.
این رقابت جذاب برای قهرمانی هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود. جدالی تنگاتنگ برای جامی که با این روند، برنده‌اش در روز آخر مشخص خواهد شد.
نتیجه دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان بار دیگر رقابت تنگاتنگی را در بین مدعیان قهرمانی فصل جاری لیگ برتر ایجاد کرد.
شاید برای ما این واژگان خوشایند نباشد، اما باید بپذیریم که عراق جدید، مسیر «استقلال» را در سیاست خارجی و داخلی در پیش گرفته است. این مسیر نه قابل توقف است و نه قابل برگشت. در چنین میدانی، کسی برای ایران فرش قرمز پهن نخواهد کرد که نفوذ سیاسی یا حضور اقتصادی‌اش در عراق را گسترش دهد. دیگر بازیگران، اعم از ترکیه، آمریکا و اعراب حاشیه خلیج فارس، بازیگری خاص خود را دارند... به نظر می‌رسد، ایران نیز با پذیرش واقعیات عراق جدید، با استراتژی‌ها نوین وارد این رقابت تنگاتنگ شود. صرف متهم کردن السودانی به بدعهدی، تنها برآینداش از دست دادن فرصت‌ها و گسترش نفوذ رقبا خواهد بود.
سرمربی تیم ملی و باشگاه هراز آمل می گوید دور رفت مسابقات لیگ برتر مردان کیفیت قابل قبولی داشت و نتایج جدول گواه رقابت تنگاتنگ تیم‌هاست.
رقابت تنگاتنگ رسانه‌ای در مارکت جام جهانی بدون استودیو و گزارشگر در قطر، موضوع کارتون امروز محمدرضا میرشاه‌ولد در خبرورزشی است.
با پایان یافتن رای‌گیری در شماری از ایالت‌های شرقی و مرکزی آمریکا در شامگاه سه‌شنبه، شمارش آرا آغاز شده است و نتایج اولیه حاکی از پیشتازی جمهوری‌خواهان در انتخابات مجلس نمایندگان است.‌
با پایان یافتن رای‌گیری در شماری از ایالت‌های شرقی و مرکزی آمریکا در شامگاه سه‌شنبه، شمارش آرا آغاز شده است و نتایج اولیه حاکی از پیشتازی جمهوری‌خواهان در انتخابات مجلس نمایندگان است.‌
طارمی در مجموع گل و پاس گل بعد از امباپه در رتبه دوم و بالاتر از مسی و صلاح قرار گرفته است.
گزارش های اولیه از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری برزیل از رقابت تنگاتنگ لولا داسیلوا و ژائیر بولسونارو در این انتخابات حکایت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ