یک مقام ارشد آمریکا در واکنش به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره خیام مدعی شده تعمیق روابط روسیه و تهران، تهدیدی علیه جامعه بین‌الملل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش‌بینی می‌شود که با خرید جنگنده‌های پیشرفته، توان نیروی هوایی پیر ایران به طور چشمگیری ارتقا یابد. از زمان حمله روسیه به اوکراین، ارتباطی بین تحویل احتمالی جت‌های سوخو به ایران و افزایش همکاری نظامی بین دو کشور به وجود آمده است. در دسامبر ۲۰۲۲، آژانس‌های اطلاعاتی غربی ادعا کردند که روسیه قصد دارد ۲۴ فروند هواپیمای سوخو۳۵ در ازای پهپاد‌های انتحاری ایران معامله کند.
رئیس جمهور گفت: ۱۸ توافقنامه و تفاهم‌نامه همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان به امضا رسیده که تسریع در اجرایی شدن آن‌ها سطح روابط را به شدت افزایش خواهد داد.
رئیس جمهور گفت: ۱۸ توافقنامه و تفاهم‌نامه همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان به امضا رسیده که تسریع در اجرایی شدن آنها سطح روابط را به شدت افزایش خواهد داد.
نخستین همایش ملی پروژه مشترک سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد و وزارت جهاد کشاورزی موسوم به «TCP» با هدف افزایش بهره‌وری و فعال‌سازی ظرفیت تولید کشاورزی دیم آغاز به کار کرد.
معاون میراث فرهنگی کشور گفت: در صورت افزایش سطح تعاملات گردشگری، بسیاری از مشکلات در سایر حوزه‌های کاری دیگر نیز حل و فصل خواهد شد.
معاون میراث فرهنگی کشور گفت: در صورت افزایش سطح تعاملات گردشگری، بسیاری از مشکلات در سایر حوزه‌های کاری دیگر نیز حل و فصل خواهد شد.
وزیر خارجه در ارزیابی از روابط ایران و روسیه و این که چه موضوعاتی در دیدار با همتای روسی اش باید مورد گفت و گو قرار گیرد؟ گفت: ارزیابی مناسبات تهران و مسکو به ویژه در یک سال و نیم گذشته ارزیابی مثبتی است . حجم تبادل تجاری ما در یک و نیم سال گذشته به بیش از ۳.۵ برابر افزایش پیدا کرده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: همکاری رسانه‌ای ایران با کشورهای محور مقاومت لازم است افزایش می‌یابد.
در بیانیه وزرای خارجه آمریکا و سه کشور اروپایی ادعا می‌شود که افزایش همکاری نظامی میان ایران و روسیه موجب نگرانی است و موجب بی ثباتی در منطقه می‌شود.
تفاهم‌نامۀ همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنیاد ملی نخبگان با حضور جمعی از مسئولان دو نهاد منعقد شد.
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه اروپا و آمریکا نسبت به این مساله حساس هستند به‌ویژه آمریکایی‌ها که نگران همکاری گسترده‌تر ایران و روسیه هستند گفت: «قبلا که همکاری جدی نداشتند غرب هم خیالش راحت بود، اما اکنون نگرانی‌ها افزایش یافته، زیرا نگران این هستند که همکاری‌ها منجر به تقویت نیروی نظامی ایران شود و دست بالاتر را در حوزه خلیج فارس پیدا می‌کند.»
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که همکاری اقتصادی این کشور با ایران در حال افزایش است.
فرجی راد گفت: اروپا و آمریکا نسبت به این مساله حساس هستند به ویژه آمریکایی‌ها که نگران همکاری گسترده‌تر ایران و روسیه می‌باشند قبلا که همکاری جدی نداشتند غرب هم خیالش راحت بود، اما اکنون نگرانی‌ها افزایش یافته، زیرا نگران این هستند که همکاری‌ها منجر به تقویت نیروی نظامی ایران شده و دست بالاتر را در حوزه خلیج فارس پیدا می‌کند.
رئیس جمهور با اشاره به افزایش تعاملات دیپلماتیک تهران و مسکو، بر ضرورت شکل‌گیری و تقویت همکاری‌های راهبردی اقتصادی ایران و روسیه تاکید کرد.
به سرانجام نرسیدن پرونده هسته‌ای، تشدید تنش‌ها با غرب بر سر مساله همکاری با روسیه و افزایش قابل توجه فشار‌های حقوق بشری علیه ایران، تهران را در وضعیت سختی در حوزه سیاست خارجی قرار داده است.
در پی تفاهم همکاری حمل و نقل هوایی میان ایران و تاجیکستان پروازهای ایران و تاجیکستان از ۹ پرواز به ۲۳ پرواز در هفته افزایش می‌یابد.
معاون نخست وزیر روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: همکاری تجاری و اقتصادی میان روسیه و ایران علیرغم وضع تحریم‌ ها علیه تهران و مسکو در حال افزایش است.
طبق اعلام کاخ ریاست‌جمهوری روسیه، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور این کشور ضمن ابراز تسلیت به همتای ایرانی در پی حمله تروریستی در شیراز، برای افزایش همکاری با ایران در مبارزه با تروریسم اعلام امادگی کرد.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و افزایش مناسبات و همکاری های راهبردی با کشورهای همسایه به ویژه قطر آمادگی کامل دارد.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد، دولت ایران و کشاورزان محلی منطقه آذربایجان غربی برای اجرای طرحی که از اواخر جولای با هدف بهره‌وری آب و حفاظت از درآمد کشاورزان آغاز شده، همکاری می‌کنند.
رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان بر توسعه همکاری بین ایران و عمان به منظور افزایش مدال‌آوری دو کشور در المپیک و مسابقات جهانی تاکید کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید مشترک با روسیه را عاملی برای افزایش سهم بازار در این کشور دانست و گفت: باید با نگاه بلندمدت همکاری، سود شرکای تجاری تضمین شود.
تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت بیزینس راشا روسیه جهت توسعه و افزایش همکاری‌های تجاری دو کشور امضا شد.
افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ