مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۷۱ متهم به سرقت، مالخری و خرده فروشی مواد مخدر در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلیل محبی، کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: من یک آماری را برای شما بخوانم با توجه به اینکه گفتم به عرف بی اطلاع نبودیم، ببینید سال ۱۳۹۸ نظرسنجی انجام شد گفتند که حجاب شرعی را شما چقدر معتقد هستید که این باید الزامی باشد توسط حکومت، ۷۱ درصد مردم موافق بودند، بعد از اینکه اتفاقات پارسال و فوت خانم امینی اتفاق افتاد، مردم در نظرسنجی بعد از این اتفاقات گفتند که ۷۱ درصد تبدیل به ۴۰ درصد شد و ۳۰ درصد ریزش داشت.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، از پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۷۱ هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت خبر داد.
تقاضای مصرف برق در کشور روز گذشته به ۷۱ هزار و ۵۹۰ مگاوات کاهش یافت. این در حالی است که تقاضای مصرف برق همچنان بالا بوده و ضرورت مدیریت مصرف برق به خصوص در بخش خانگی وجود دارد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز نوزدهم تیرماه با میانگین ۷۱ در وضعیت قابل قبول قرار گرفت.‌
وزیر نیرو با اشاره به افزایش دمای هوا در هفته جاری و رکورد مصرف برق با بیش از ۷۱ هزار مگاوات ،از مردم خواست برای تامین نیاز برق کشور درمصرف برق و استفاده از سیستم‌های سرمایشی صرفه‌جویی کنند.
سازمان ثبت احوال اعلام کرد: تعداد ولادت در دو ماهه نخست سال جاری (تا ابتدای خردادماه) ۱۶۸ هزارو ۱۴۲ مورد ثبت شده است، همچنین تعداد فوتی‌های ثبت شده در همین مدت ۷۱ هزار و ۲۹۹ مورد بوده است.
میرکو تاکولا، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا، کلودیو رانیری را یک گزینه خوب برای هدایت ناپولی معرفی می‌کند اما از نظر او این اتفاق بعید به نظر می‌رسد.
منطقه آسیا-اقیانوسیه باید ۷۱ تریلیون دلار هزینه کند تا به درخواست سازمان ملل متحد برای کربن‌زدایی سریع‌تر پاسخ دهد.
شاخص کل امروز با رشد خوب ۷۱ هزار واحدی جایگاه جدیدی را برای خود ایجاد کرد.
اصفهان- معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده در اصفهان ۷۱ هزار تومان تعیین شده و فروش بالاتر از این قیمت تخلف است.
اصفهان- معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده در اصفهان ۷۱ هزار تومان تعیین شده و فروش بالاتر از این قیمت تخلف است.
در این بیانیه تأکید شده که ۴۵ هواپیما از به اصطلاح خط میانی تنگه تایوان عبور کرده و وارد منطقه شناسایی دفاع هوایی تایوان شده‌اند.
همزمان با رزمایش ارتش چین در تنگه تایوان، وزارت دفاع تایوان شمار جنگنده های چینی در اطراف این منطقه را اعلام کرد.
ائتلاف متجاوز ضد یمن همچنان به نقض گسترده آتش بس در الحدیده ادامه می‌دهد. متجاوزان طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۱ مرتبه آتش بس در الحدیده را نقض کرده‌اند.
سرپرست بانک مسکن اقدامات بانک مسکن را در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، بافت فرسوده و سایر پروژه‌ها تشریح کرد.
اصفهان- مدیر دفتر تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به اینکه ذخیره آب سدهای استان به ۱۸۵ میلیون مترمکعب رسیده، گفت: ذخایر آب سدهای اصفهان نسبت به میانگین ۷۱درصد کاهش نشان می‌دهد.
سرپرست بانک مسکن گفت: بانک مسکن تاکنون ذیل قانون جهش تولید مسکن در مجموع از محل آورده متقاضیان و منابع خود بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی بجستان گفت: ۷۱ هزار لیتر و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق با تلاش مأموران انتظامی در این شهرستان جنوبی خراسان رضوی کشف شد.
مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران از تعریف ۷۱ پروژه پژوهشی اکتشاف در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: اطلاعات این پروژه‌ها هفته آینده روی وبگاه این مدیریت قرار می‌گیرد.
دیدار آمریکا و هلند در یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با پیروزی ۲ بر صفر در نیمه نخست پایان یافت.
تالار خودروی بورس کالای ایران فردا (یکشنبه) میزبان عرضه ۷۱ دستگاه کامیون کشنده گروه بهمن دیزل است.
نمایندگان مجمع و روسای نظام پزشکی‌های کشور به فوت «مهسا امینی» واکنش نشان دادند.
بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۷۱ پروژه سرمایه گذاری صنعتی و عمرانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امروز ۱۰ شهریور با حضور معاون اول رئیس جمهور اغاز شد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: با تلاش‌های صورت گرفته بیش از ۷۱ درصد سرقت‌ها در پایتخت کشف می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ