همایش «قانون انتخابات، برنامه‌ریزی و راهبردها» صبح امروز دوشنبه باحضور مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی استان‌های شورای نگهبان در تهران آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع مصدوم پرسپولیس به دلیل عمل جراحی نمی تواند با هم تیمی هایش تمرینات پیش فصل را آغاز کند.
سخنرانی محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش سراسری قوه قضائیه آغاز شد.
همایش سراسری قوه قضاییه با حضور سران قوا آغاز شد.
همایش سراسری قوه قضاییه با حضور سران قوا آغاز شد.
سخنرانی رییس جمهور کشورمان در همایش بزرگداشت هفته قوه قضائیه آغاز شد.
همایش بین المللی هندسه نظم جدید جهانی با حضور جمعی از مسئولان کشور در دانشگاه عالی دفاع ملی آغاز شد.
نخستین همایش ملی پروژه مشترک سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد و وزارت جهاد کشاورزی موسوم به «TCP» با هدف افزایش بهره‌وری و فعال‌سازی ظرفیت تولید کشاورزی دیم آغاز به کار کرد.
همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، به منظور هماهنگی در اجرای برنامه های طرح سلامت نوروزی، در محل ساختمان ستادی وزارت بهداشت برگزار شد.
سبزوارـ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیامی به هشتمین همایش ملی «حکیم سبزواری» صادر کرد.
همایش فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قرائت پیام فرماندهی معظم کل قوا توسط سرلشکر سلامی آغاز شد.
همایش فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قرائت پیام فرماندهی معظم کل قوا توسط سرلشکر سلامی آغاز شد.
خزعلی گفت: اعضای یکی از گروه‌های حاضر در ایران می‌گفتند که در آغاز حضورشان در هتل محل اقامت، برای خروج از اتاق دچار ترس و خوف بوده‌اند و می‌ترسیده‌اند که کشته شوند! یا خانم دیگری در فرودگاه گفته بود: «آیا من می‌توانم زنده برگردم؟» یا برخی می‌پرسیدند: «آیا شما می‌توانید در همه مقاطع دانشگاه وارد شوید؟»
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
مدیر مرکز توانبخشی بابل، گفت: ورزش پارا کاراته فعالیت خود را در مدت زمان کمی با مرکزیت مازندران در بابل آغاز کرده است تاکنون پیگیری‌های هیات ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان را داشتیم با توجه به اینکه اولین همایش آن امروز به صورت رسمی برگزار می‌شود خواستار حمایت مسئولان ورزشی در این زمینه هستیم.
نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس امروز شنبه ۱۷ دی ماه با حضور قهرمانان و‌ بزرگان بوکس ایران در سالن همایش هتل ارم آغاز شد.
مراسم اختتامیه اولین همایش بین المللی مکتب شهید سلیمانی با حضور میهمانان داخلی و خارجی آغاز شد.
کنفرانس بغداد۲ لحظاتی قبل در مرکز همایش های «ملک حسین» در منطقه بحرالمیت در غرب امان آغاز به کار کرد.
نشست دو روزه رؤسا و دبیران استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از صبح امروز آغاز شد.
برای نخستین بار یک کشتی فله بر که بخشی از انرژی خود را با نیروی باد تامین می کند، سفر خود را به مقصد بندر نیوکسل در انگلیس آغاز کرده است.
یازدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران Minex 2022 با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران آغاز به کار کرد.
رئیس سازمان امور مالیاتی در همایش تبیین نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان برای شرکتهای بورسی اظهار کرد: امروز عملیات قانون پایانه‌های فروشگاهی را شروع می‌کنیم.
همایش ملی «خدمت ماندگار» همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، در سالن اجلاس سران کشور با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور آغاز شد.
وضعیت غربالگری یارانه بگیران حکایت از آن دارد که اگرچه برخی از افراد در بخشی از اطلاعات کشور، جزو ۳ دهک کم درآمد جامعه محسوب می شوند اما در پایگاه رفاه ایرانیان جزو دهک دهم هستند.
در شرایطی که کولایی در همایش مطالبات زنان در آغاز قرن جدید، در باره مسائلی چون مهاجرت زنان، گشت ارشاد و... صحبت می کرد، ناگهان یکی از مسوولان، نشست را بر هم‌زد. میکروفن کولایی خاموش شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ