در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که روند صدور روادید الکترونیکی حجاج آغاز شده و تاکنون چند هزار ویزا اخذ شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت امور خارجه روسیه امروز از راه‌اندازی صدور روادید الکترونیکی برای شهروندان ۵۲ کشور از ۱۰ مرداد خبر داد.
سفارت ایران در جمهوری آذربایجان اعلام کرد: هموطنان ایرانی غیر مقیم که قصد سفر هوایی به جمهوری آذربایجان و به دریافت روادید ورود نیاز دارند می توانند قبل از سفر و از طریق (سامانه آسان ویزا) اقدام به دریافت ویزای الکترونیکی کنند.
رئیس اتاق مشترک ایران و چین گفت: موضوع دریافت روادید نباید وقت و انرژی بخش‌های بازرگانی دو کشور را به خود صرف کند و لازم است این مشکل سریع‌تر مرتفع شود.
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت درباره صدور روادید الکترونیکی اظهار کرد: صدور نخستین روادید الکترونیکی حج تمتع ۱۴۰۲ از امروز برای عوامل اجرایی و حجاج بیت‌الله الحرام آغاز شد.
مسکو با صدور بیانیه‌ای تند عدم صدور روادید برای تیم خبرنگاران روسی برای شرکت در اجلاس سازمان ملل را مصداق نقض آزادی‌ بیان در مهد دموکراسی ادعایی از سوی واشنگتن دانست.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای از ادامه بن‌بست صدور روادید برای حضور خبرنگاران روس به‌منظور پوشش نشست شورای امنیت ادامه دارد.
کارشکنی عجیب کشور اندونزی مانع از سفر اعضای تیم ملی هندبال ساحلی ایران شد.
یک رسانه عرب زبان به نقل از منابع آگاه از اقدامات در دست بررسی ریاض که برای وزارتخانه های اوقاف عربی ناخوشایند خواهد بود، پرده برداشت.
یک رسانه عرب زبان به نقل از منابع آگاه از اقدامات در دست بررسی ریاض که برای وزارتخانه های اوقاف عربی ناخوشایند خواهد بود، پرده برداشت.
یک رسانه عرب زبان به نقل از منابع آگاه از اقدامات در دست بررسی ریاض که برای وزارتخانه های اوقاف عربی ناخوشایند خواهد بود، پرده برداشت.
دولت چین در اقدامی تلافی‌جویانه صدور روادید برای شهروندان کره جنوبی و ژاپن را به حالت تعلیق درآورد.
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی رسما به صادر نشدن روادید ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابتهای گرندپری منچستر اعتراض کرد.
مدیر تیم‌های ملی اسکیت درباره وضعیت اعزام ملی‌پوشان به مسابقات جهانی آرژانتین گفت: تا زمانی که روادید از سوی کشور میزبان صادر نشود، اعزام اسکیت بازان به این مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
شورای اروپا  با تصویب قانونی شرایط صدور روادید برای روس ها را دشوارتر کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه از دولت آمریکا خواست در قبال صدور روادید برای اعضای هیئت روسی اهمال به خرج ندهد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد تصمیم سیاسی در خصوص دشوار کردن صدور روادید برای اتباع روس صورت گرفت.
روزنامه فایننشال تایمز امروز اعلام کرد که وزرای خارجه اتحادیه اروپا قصد دارند توافقنامه صدور روادید با روسیه را به حالت تعلیق درآورند.
اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه خبر داد: سفارت چین در تهران موافقت دولت آن کشور را برای صدور روادید تحصیلی برای دانشجویان ایرانی اعلام کرد.
وزارت امور خارجه آمریکا با درخواست اوکراین برای ممنوعیت صدور روادید برای تمام اتباع روسیه مخالفت کرد.
در راستای پیشنهاد رئیس‌جمهور اوکراین به سران اروپا که مانع ورود شهروندان روسیه به کشورهای اروپایی شوند، وزرای اتحادیه اروپا این موضوع را در هفته‌های آینده بررسی خواهند کرد.
وزیر خارجه فنلاند اعلام کرد که این کشور از اول ماه سپتامبر تعداد روادیدهای صادر شده برای اتباع روس به ۱۰ درصد میزان کنونی کاهش می دهد.
وزیر خارجه فنلاند اعلام کرد که هلسینکی شمار روادید برای شهروندان روسیه را به میزان ۱۰ درصد از تعداد فعلی کاهش خواهد داد.
صدراعظم آلمان خاطرنشان کرد که تحریم‌های شدید و ملموسی علیه بسیاری از مقامات، الیگارشی‌ها و گروه‌های قدرتمند روسیه اعمال شده و مطمئنا به برداشتن گام‌های بعدی ادامه خواهیم داد.
نمایندگی آمریکا در سازمان ملل می گوید روسیه نگرانی از بابت صدور روادید برای هیئت اعزامی خود به نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل نداشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ