معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و تربیتی و جلب مشارکت معلمان دو اصل مهم و اساسی سند تحول بنیادین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکست تلخ مقابل استرالیا، مانع بزرگ بر سر مسیر زنان فرانسوی در جام جهانی شد.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اولویت اصولگرایان مشارکت بالا در انتخابات است نه اینکه با مشارکت کم به عرصه قدرت وارد شوند. حتی اگر به ظاهرشکست خوردند ما این امر را هم شکست نمی‌دانیم. ما باید تلاش کنیم که ملت پشت سر نظام قرار گیرند. این امر پیروزی اصولگرایان است. تصاحب قدرت هم از راه درست باید انجام شود، از راه جلب محبت مردم نه اینکه در مسیر حذف دیگران قرار گیریم و به همه برچسب بزنیم.
امانی طهرانی اظهار داشت: بررسی و تأیید شایستگی‌های عمومی و تخصصی داوطلبان به عهده وزارت آموزش و پرورش است همچنین جلب مشارکت وزارتخانه‌های بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم تحقیقات و فناوری و سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های ذیربط ضروری است.
با حکم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه، برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات قرار به دادرسی صادر شد.
با حکم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه، برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات قرار به دادرسی صادر شد.
با حکم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه، برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات قرار به دادرسی صادر شد.
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه کسانی که در مساله انتخابات نقش دارند باید به این مساله مهم فکر کنند که چطور عمل کنند تا بتوانند نظر مردم را برای امدن پای صندوق رای جلب کنند.
معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع‌زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های محیط‌زیستی تهیه و به روزرسانی می‌شود.
در تاریخ سی‌ام فروردین ماه سال جاری پدر یکی از دانش آموزان مدرسه حضرت مهدی (عج)، به بهانه برخورد انضباطی با دانش آموز خود، پس از حضور در مدرسه اقدام به درگیری با عوامل این واحد آموزشی کرد و با سلاح سرد، متولیان این مدرسه را تهدیدکرده است. بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و در همان روز با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب فرد خاطی صادر و پرونده در مسیر رسیدگی نهایی قرارگرفته است.
حکم جلب فردی که با سلاح سرد در یکی از مدارس البرز اقدام به درگیری با عوامل مدرسه کرده بود، صادر شد.
در پی انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد در مدرسه‌ای در کرج اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در اطلاعیه‌ای ضمن شفاف‌سازی موضوع اعلام کرد: واقعه مذکور مربوط به حدود یک هفته قبل بوده است که بلافاصله پس از وقوع این اتفاق با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب نامبرده صادر و نسبت به انجام اقدامات قانونی اقدام شد.
دادگاه حکم جلب غلامرضا فتح آبادی ستاره سابق استقلال و پرسپولیس را صادر کرده است.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران و دست اندرکاران نظام فرمودند: مشارکت دادن مردم از الزامات تحقق شعار سال است؛ با جلب عملی مشارکت مردم، رشد تولید قطعی خواهد بود.
روابط عمومی دادستانی شهرستان طرقبه از صدور حکم جلب فردی که به شکل نامتعارف نهی از منکر کرده بود و همچنین ۲ خانم به اتهام تظاهر به کشف حجاب خبر داد.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان از صدور دستور جلب مقصران حادثه سقوط کودک اهوازی به فاضلاب که منجر به فوت شده بود، خبر داد.
نظر به اتفاقات مهم سال آینده از جمله برگزاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اعتبار و مشروعیت نظام در گرو اصلاحات جدی در زمینه‌های مختلف از جمله اصلاح رویکرد به روند انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها و اقداماتی در جهت تنش‌زدایی و رفع التهابات در داخل کشور و تمکین و احترام به خواست‌های مردم برای جلب مشارکت و ترمیم اعتماد عمومی است.
یکی از بازیکنان سرشناس استقلال اتومبیل خود را وارد بازار آگهی‌ها کرد.
معاون وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اجرای طرح یاوران نماز در مدارس گفت: هدف از اجرای این طرح جلب مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت های مردمی برای پیشبرد اهداف تربیتی است.
رئیس‌کل سازمان سرمایه‌گذاری گفت: در سال اول دولت سیزدهم نسبت به سال آخر دولت قبل، میزان جلب سرمایه گذاری ۲.۵ برابر افزایش یافت.
سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به مسابقات مینی فوتبال جام‌ محلات و مسابقات کارکنان دولت گفت: موفق به جلب مشارکت گسترده دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف شدیم.
ادر میلیتائو، ستاره تیم ملی فوتبال برزیل در رستوران سرآشپز معروف ترکیه‌ای سوژه شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: اگر بتوانیم زمینه مشارکت مردم را در زنجیره پایین دستی پروژه های اقتصاد ملی فراهم کنیم، گامی جهت مردمی کردن اقتصاد خواهد بود.
به گفته سخنگوی صنعت آب، بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت بارشی پاییز و زمستان آتی، احتمال بارش‌های زیر نرمال در پاییز بالاست و همین امر بعد از دوسال خشک متوالی و کاهش ذخایر آبی کشور باعث حساسیت بیشتر در تنظیم برنامه‌های منابع و مصارف شده است؛ بنابراین مشارکت جدی بخش‌های مختلف مصرف در تنظیم برنامه‌های منابع و مصارف جلب شده است.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: پیشرفت مناطق محروم و حاشیه‌ شهرها باید اولویت اساسی فرمانداران باشد و در این راستا با تعامل و جلب مشارکت ظرفیت‌های بومی شهرستان، بتوانند محرومیت‌زدایی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ