یک متخصص تغذیه از انواع آش به عنوان یک غذای مفید یاد کرد و گفت: آش‌ها به دلیل وجود سبزیجات فراوان و فیبر بالا و استفاده بسیار از مایعات، برای دستگاه گوارش و حرکات روده مفید هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کتلت عدس یکی از بهترین و مقوی‌ترین غذا‌ها برای کودکان است که خوردن آن برای کودکان آسان و راحت است. این غذا برای کودکانی که طعم گوشت را دوست ندارند، مناسب بوده چرا که عدس خونساز است و پروتئین فراوانی دارد.
ظاهر متفاوت این مرغ سوخاری‌ بچه‌های ایرادی و بدغذا را هم به خود جلب می‌کند. نکته مهم دیگر اینکه تکه‌های مرغ این غذا به جای پودر سوخاری به خمیر بنیه آغشته می‌شود که هم سالم‌تر است و هم خوشمزه‌تر. درضمن در این سوسیس از گوشت چرخ‌کرده مرغ با افزودنی‌های غیرمجاز هم استفاده نمی‌شود.
درست است که قیمه یکی از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین خورش‌های ایرانی است و معمولا همه کدبانوهای با سلیقه از پس درست کردن آن خوب برمی‌آیند ولی دلیل بر این نمی‌شود که هر قیمه‌ای را به همان خوبی بتوانید درست کنید.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه حمایت از تولید داخل کشور را از واردات بی‌نیاز می کند، گفت: وزارت جهاد کشاورزی تأمین غذای مردم با حمایت از تولید داخل را اصل راهبردی خود قرار داده است.
مواد غذایی مثل ماهی و میگو فسادپذیری بیشتری دارد و باید در خرید و سپس نگهداری آنها در یخچال دقت بیشتری شود. غذاهای دریایی نباید بیشتر از یک یا دو روز در یخچال نگهداری شود.
رندا شیخ، کارشناس غذا چهار نوع از انواعِ فراوان غذاهای قطری‌ را معرفی می‌کند: مکبوس که نوعی ادویه‌پلو با مرغ یا گوشت است، سالونا که نوعی تاس کباب عربی به شمار می‌رود، مضروبه که پورهٔ مرغ و سبزیجات است، و هریسه که نوعی حلیم است و تهیه‌اش وقت زیادی می‌برد.غذاهای سنتی قطر با تأثیر محصولات مختلف جهان در طول قرون‌ شکل گرفته‌اند. ادویه‌هایی نظیر زنجبیل، بادیان و فلفل سیاه از راه دریا، از شبه‌جزیرهٔ هند به اینجا آمده‌اند. زیره و سیر از کویرِ شام، و لیموی سیاه از عمان می‌آید، و با این‌که اینها در آشپزی قطر جاگیر شده‌اند میل به کشف و وارد‌ کردن ادویه و غذاهای تازه همچنان در کار است.
این صبحانه برای روز‌های امتحانات سخت بچه‌ها مثل علوم و ریاضی پیشنهاد مناسبی است.
براساس تحقیقات ظروف پلی استایرن نهایت تا دمای ۶۰ تا ۶۵ درجه قابل استفاده است و به ناچار اگرمایعات داغ با دمای بیشتر از این مقدارمورد استفاده قرار می‌گیرد، باید صبرکرد دمای آن به ۶۵ درجه برسد بعد از این ظروف استفاده کرد، چون مواد شیمیایی آن مستقیما توسط مایعات داغ جذب می‌شود.
سازمان غذا و داروی آمریکا به قدری نگران این عوارض جانبی بود که روی بسته لکمبی برچسب «اخطار» به معنی احتمال وجود داشتن بالاترین سطح عوارض را زده است.
این غذا با باقلاقاتق کمی متفاوت است و نام دیگر آن خشکاویج است.
رقیه که والدین خود را از دست داده و در منزل دایی‌اش در اصفهان بزرگ شده، اعتقاد داشت که اجدادی هندی دارد.
نباید در زمان خوردن غذا راه بروید، زیرا می تواند برای شما مشکلاتی مانند سو هاضمه، حالت تهوع و... ایجاد کند. در ادامه ۷ بلایی که راه رفتن موقع غذا خوردن سرتان می‌آورد، آمده است.
در صورتی که معده زمان کافی برای استراحت و هضم غذا در اختیار نداشته باشد، این موضوع می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مانند حالت تهوع شود.
سرخ کردن در هواپز یا پخت در فر هر دو روش خوبی برای طبخ غذا‌های سالم مانند ماهی، مرغ، سبزیجات و سیب زمینی هستند.
منابع فلسطینی از حرکت جدید اسیران فلسطینی برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به خواسته‌های اسیران خبر دادند.
سازمان غذا و دارو ایالات متحده نخستین قرص تولیدشده از مدفوع اهدایی انسان را تایید کرد. این دومین درمان برگرفته از مدفوع انسان است که تاکنون تایید شده است. نخستین درمان مبتنی بر تنقیه بود که سازمان غذا و دارو آمریکا آن را در دسامبر ۲۰۲۲ تایید کرد.
گاهی هنگام پخت غذا پیش می‌آید که غذا بیش از آنچه می‌خواهید شیرین می‌شود. برای رفع شیرینی زیاد غذا می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.
برای رفع شیرینی زیاد غذا، می‌توانید چند قطره عصاره لیمو به آن اضافه کنید. عصاره لیمو حاوی اسید سیتریک است که می‌تواند شیرینی را کاهش دهد و به جای آن یک طعم ترش و ملس ایجاد کند.
در پیامی که روز دوشنبه در حساب کاربری توئییتر سفارت کشورمان منتشر شد آمده است: «با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اخیراً در ویدیوئی مغرضانه که در فضای مجازی پخش شده به دروغ ادعا شده‌است که دیپلمات‌ها یا خانواده‌های اعضای این سفارت درماه مبارک رمضان بعنوان مسافر و در حال صرف غذا هستند.»
برنج لیمو ترش غذایی است که در این مطلب با روش پخت و مواد موجود در آن آشنا می شویم. ماده اصلی این غذا برنج است. بنابراین برای وعده ناهار مناسب می باشد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: با هماهنگی سازمان غذا و دارو، محموله‌ای شامل هشت قلم آنتی بیوتیک سوسپانسیون مناسب برای گروه سنی کودکان خریداری شده که در روز‌های آتی وارد کشور می‌شود.
تصویری از حضور عادل فردوسی پور در بین دانشجویان در حیاط دانشگاه شریف منتشر شده است. دانشجویان شریف پس از تعطیلی موقت سلف، غذای خود را در محوطه دانشگاه می‌خورند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: نه تنها مردم ایران بلکه مردم اکثر کشورهای جهان به دلایل مختلف به دنبال ذخیره سازی نیازهای خود هستند که این مهم اهمیت تأمین کالاهای اساسی توسط دولت را نشان می‌دهد.
ما میلیاردها دلار برای داروها یا پرداخت هزینه‌های جراحی هزینه می‌کنیم که اساسا پیامدهای پایین دستی رژیم‌های غذایی ناسالم هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ