امیرحسین توخته سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که آنها عملکرد بد مقابل هلند را در مرحله حذفی جبران کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید محمد موسوی از نظر دفاعی عملکرد بدی را مقابل قهرمان المپیک پشت سر نگذاشت.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امین اسماعیل‌نژاد در حین کار گروهی هنگام دفاع روی پایش بد فرود آمد و دچار پیچ خوردگی خفیف شد که نیاز است حدود چهار روز استراحت کند.
مربی فولاد می‌گوید از این لحظه تمام ارکان فوتبال ایران باید از این تیم حمایت کنند تا نتایج خوبی را در آسیا رقم بزند.
اصغر فرزین از اعضای جدای شده سازمان مجاهدین خلق با اشاره به خاطره‌ای از بازی ایران آمریکا در جام جهانی ۹۸بیان کرد: یکی از خاطرات من به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باز می‌گرد. در اشرف بودیم آن روز‌ها مسابقات گرم بود و من قاچاقی از رادیوی ماشین نتایج مسابقات را دنبال می‌کردم قرار بر این بود که فقط فینال و نیمه نهایی را نشان دهند. توی آسایشگاه جدولی را درست کردم و نمونه آن را نیز در اتاق کار زدم. آقا بد نبینید پس از چند روز دیدم جدول نتایج من برداشته شده و گفتند: «چرا کار غیر تشکیلاتی انجام می‌دهی؟» گفتم: «چی شده؟» گفتند: «نتایج فوتبال. تا به حال رسم نبوده، از کی تا حالا.
مهدی طارمی می‌توانست در همان دقیقه‌ای که روزبه چشمی به ولز گل زده بود، در بازی با امریکا همه چیز را برای ایران عوض کند.
تا چند هفته پیش از آغاز جام جهانی مشخص بود که روزبه چشمی و رامین رضائیان شانسی برای تجربه دومین جام جهانی متوالی خود ندارند.
چنانچه کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نمی شد، گلزنان دیدار دیروز برابر ولز نیز در قطر حضور نداشتند.
روزبه چشمی علاوه بر باز کردن قفل دروازه ولز روی به ثمر رسیدن گل دوم ایران هم موثر بود.
شاید بتوان گفت هاقبک تیم ملی ولز هم نقش پر رنگی در صحنه‌های گل ایران داشته است.
خوشحالی بازیکنان ذخیره ایران مقابل ولز بعد از گل روزبه چشمی یکی از اتفاقات ویژه مسابقه امروز بود.
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدارش در جام جهانی قطر از گروه B به مصاف تیم ملی فوتبال ولز رفت. در این دیدار تیم ملی ایران نمایشی بی نظیر ارائه کرد که حاصل آن دو گل از روزبه چشمی و رامین رضاییان بود تا یاران گرت بیل با شکست دو بر صفر ورزشگاه را ترک کنند.
گلزن تعویضی تیم ملی ایران به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مقابل ولز انتخاب شد.
فشاری که در بازی نخست جام جهانی 2022 به تیم ایران وارد شده بود با دو گل دیر هنگام در دیدار امروز جبران شد.
روزبه چشمی هافبک تیم ملی ایران در پایان بازی با ولز کاپ بهترین بازیکن این مسابقه را در دست گرفت.
روزبه چشمی بهترین بازیکن ایران و ولز شد
زننده اولین گل تیم ملی فوتبال ایران به ولز گفت: بعد از بازی با انگلیس عجولانه در مورد من قضاوت کردند.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
روزبه چشمی به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم ملی ایران مقابل ولز انتخاب شد.
روزبه چشمی که چهار سال قبل لقب مدرن‌ترین مدافع وسط ایران را از کی‌روش گرفته بود، حالا در پُست جدیدی به کار این سرمربی پرتغالی آمده است.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت بد و شوکه کننده داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان برگزاری جام ملت‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۶ فوتسال آسیا و همچنین زمان جام باشگاه‌های فوتسال این قاره را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ