سید محمد موسوی از نظر دفاعی عملکرد بدی را مقابل قهرمان المپیک پشت سر نگذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت‌الله سید روح‌الله موسوی خمینی از جمله مخالفان و منتقدان اصلی دستگاه حاکمهِ پهلوی بود. ایشان در بین مخالفان محمدرضا شاه و اسدالله عَلَم نقش بسیار پر رنگی داشت. به دنبال اجرای تصویب‌نامه انجمن‌های ایالتی و ولایتی در دولت اسدالله عَلَم در ابتدای سال ۱۳۴۱ اعلامیه‌ای بسیار تند علیه شاه و اقدامات اصلاحی او منتشر کردند.
سید حسن خمینی همزمان با روز عاشورای حسینی در مسجد امام صادق (ع)، اسلام آباد پاکستان سخنرانی کرد.
شاگردان سید مهدی رحمتی دومین اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل را در تهران آغاز کردند.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی عصر روز پنجشنبه در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و خانه خلاق سرو که در حسینیه جماران برگزار شد، تاکید کرد: از پلتفرم‌ها و فضا‌های موجود باید به بهترین نحو استفاده کرد، ولی شرط آن این است که از عظمت این فضا و نادانسته‌های خود در این خصوص، نترسیم؛ بلکه باید وارد این عرصه سخت شد.
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی (متولد ۱۳۴۶ شمسی) دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از خرداد ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۲ در این سمت بود و در نهایت محمدحسین طاهری آکردی جانشین او شد. هاشمی گلپایگانی در خرداد ۱۴۰۰ از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان دبیر این ستاد منصوب و جانشین جلیل محبی شد.
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی (متولد ۱۳۴۶ شمسی) دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از خرداد ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۲ در این سمت بود و در نهایت محمدحسین طاهری آکردی جایگزین او شد.هاشمی گلپایگانی در خرداد ۱۴۰۰ از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان دبیر این ستاد منصوب و جایگزین جلیل محبی شد
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، روز ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ در منزل مرحوم عماد افروغ حضور یافت.
حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: استیضاح سید رضا فاطمی‌امین؛ وزیر صمت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس پس از صحبت‌های طراحان استیضاح و پاسخ‌های وزیر بررسی شد.
روزبه چشمی با اشاره به گل ششم استقلال به هوادار که توسط حسینی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید گفت: سید هیچ نیت بدی نداشت و تصمیم احساسی گرفت. اگر کسی ناراحت شده از تیم هوادار عذرخواهی می‌کنم.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در طول ۴۴ سال شاید روز‌هایی به سختی این ۱۰۰ روز اغتشاش نداشتیم؛ خیلی شیطنت کردند؛ پلیس کشی و بسیجی کشی و قرآن سوزاندن و در واقع رذل‌تر از اینکه اغتشاشگران عمل کردند نداشتیم؛ این‌ها در اغتشاشات از جناح‌ها و حزب‌ها عبور کردند و اصلاح طلب و اصولگرا برای آنان فرقی نداشت و مسئله آن‌ها عبور از نظام بود.
دبیر کل حزب الله لبنان عصر روز چهارشنبه در جریان یک مراسم در ضاحیه جنوبی بیروت سخنرانی خواهد کرد.
دومین روز مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان با دو رقابت پیگیری شد و در این روز مجتبی میرزاجانپور و فارینا رافائل عملکرد خوبی در تیم‌های خود داشتند و درخشیدند.
مراسم سالروز شهادت آیت الله سید محمد باقر حکیم که به روز شهید عراق نامگذاری شده با حضور سران سیاسی عراق برگزار شد.
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان روز جمعه هفته جاری سخنرانی خواهد کرد.
در پایان بازی تیم ملی در برابر ولز دو بازیکن تیم ملی از همه شاد تر بودند. سید حسین حسینی و روزبه چشمی.
استقلال قهرمان لیگ برتر و سوپر جام سه بازیکن در اردوی تیم ملی دارد. سید حسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی.
آیت الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج روز شنبه در بیمارستان مرکزی(ام آر آی) در شیراز دار فانی را وداع گفت.
شهید سیدروح الله عجمیان روز ۱۲ آبان در جریان آشوب عده‌ای عوامل بیگانه در آزاد راه کرج - قزوین به شهادت رسید.
دبیرکل حزب الله لبنان روز جمعه آینده به مناسبت روز شهید سخنرانی خواهد کرد.
یادگار امام در تجدید میثاق رییس جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام راحل گفت:سید حسن خمینی: امروز روز حمایت بیشتر از دولت و خدمت بیشتر به مردم است.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا، گفت: حمله به شیعیان نیجریه در مراسم روز عاشورا را محکوم می کنیم.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان سخنرانی خود را به مناسبت روز عاشورا در لبنان آغاز کرد.
«گفت‌و‌گوی میان العامری و الصدر شاید طی دو روز آینده انجام شود».
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: صنعت خودروسازی باید به استفاده از تفکر، ابداع و توانمندی شرکت های دانش بنیان قطعه‌ساز روی بیاورد و به رفع این معضلات بپردازد. آغاز دانش‌بنیان شدن صنعت خودرو باید از طریق داخلی‌سازی قطعات نیز انجام گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ