با سرگردانی در فروشگاه‌های مواد غذایی به راحتی می‌توان تحت تاثیر مارک‌های متعدد و ادعا‌های بهداشتی در مورد ده‌ها جایگزین شکر غرق شد. این موضوع می‌تواند به طور خاص برای کسانی که مبتلا به دیابت یا پیش دیابت هستند که باید قند خون خود و وزن شان را کنترل کنند گیج کننده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در میان گرمای بی سابقه افزایش دسترسی به تهویه مطبوع می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد. با این وجود، واقعیت آن است که تجهیزات تهویه مطبوع به محیط زیست آسیب می‌رسانند. آیا گزینه‌های جایگزین دیگری وجود دارند؟
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: به خودروسازانی که همچنان مشغول تولید محصولات بسیار قدیمی هستند اعلام کرده ایم که به سراغ جایگزین‌ها بروند.
مطالعات نشان می‌دهد که مصرف گوشت قرمز در افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه نیز نقش دارد. جایگزین‌های پروتئینی سالم برای گوشت قرمز عبارتند از: بوقلمون، مرغ بدون چربی، ماهی، لوبیا سیاه، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، نخود، عدس و تخم مرغ.
کافئین موجود در چای و قهوه می‌تواند عوارض جانبی دیگری هم داشته باشد که شامل افزایش ضربان قلب و تپش قلب، اضطراب، بی‌قراری، بی‌خوابی، مشکلات گوارشی مثل تهوع و اسهال، اختلالات خواب، فشارخون بالا و حتی وابستگی به کافئین می‌شود.
میوه‌ها به‌طور طبیعی شیرین هستند و نقش مهمی در حفظ سلامت بدن دارند. یکی از بهترین جایگزین‌های دسر‌های آماده، میوه‌ها هستند که می‌توان کمی از میوه‌های مختلف را تهیه کرد. البته بهتر است در مصرف میوه‌های خیلی شیرین مانند انگور افراط نشود.
رتینول با افزایش تکثیر سلول‌های پوست، چرخه سلولی و تولید کلاژن را تقویت می‌کند و به این ترتیب خطوط سبک و چین‌های کم‌عمق پوست را صاف می‌کند و به پوست حجم می‌دهد.
وقتی صحبت از شیر‌های گیاهی می‌شود، گزینه‌ها به‌وفور زیادند. حبوبات، غلات، آجیل و دانه‌ها همگی برای تولید جایگزین‌های شیر گاو مورداستفاده قرار می‌گیرند.
داروی سرفه یا سرماخوردگی همیشه یک گزینه درمانی ایمن یا موثر در کودکان نیست. در اینجا جایگزین‌های کاملاً طبیعی برای امتحان کردن وجود دارد.
سرآشپز‌های تلویزیونی اجاق‌های گاز را به جایگزین‌های برقی آن ترجیح می‌دهند، اما دانشمندان می‌گویند که این گاز‌ها دی اکسید نیتروژن و ذرات معلق تولید می‌کنند و این سموم خطرناک در دود‌های ناشی از ترافیک نیز یافت می‌شود.
بریدن گوشه‌ها، کوچک کردن بخش‌ها، اختراع جایگزین‌ها؛ خانواده‌های مصری در میانه افزایش بی سابقه قیمت‌ها در زمستان سال جاری با مشاهده محدودیت‌ها خلاقیت شان را برای برآورده ساختن نیاز‌های تغذیه‌ای اعضای خانواده شان به کار می‌گیرند.
چند سال بعد از خداحافظی پیمان حسینی مرد پرافتخار فوتبال ساحلی، تیم ملی این رشته همچنان به داشتن گلرهای تراز اول می‌بالد.
اما اگر قرار باشد، این فیلترینگ همچنان ادامه داشته باشد، کسب و کار‌های ایرانی با ضرر بسیار هنگفتی روبرو می‌شوند که این موضوع اجتناب ناپذیر است، از سوی دیگر هرچند تاکنون آلترناتیو‌هایی برای این موضوع در نظر گرفته شده، اما اینکه این جایگزین‌ها بتوانند کاری که گوگل انجام می‌دهد را با این وسعت و حجم انجام دهند، خود باید مشخص شود، اما به هر حال در این زمینه باید دید که آیا فیلترینگ ادامه خواهد یافت یا اینکه با آرام شدن اوضاع می‌توان، دوباره این سرویس‌هایی که فیلتر شده‌اند، رفع فیلتر می‌شوند.
آغاز جست و جوی اوکراین برای جایگزین‌های استارلینک
در دسترس بودن جایگزین‌های گوشت برای مصرف کنندگان مفید است، زیرا مواد مغذی مهمی را برای کسانی که ممکن است به دلیل ترجیحات غذایی گزینه‌های غذایی محدودتری داشته باشند (مانند پیروی از یک رژیم غذایی وگان) فراهم می‌کند.
در حالی که غرب به پیشبرد روایت خسته و کهنه دموکراسی در برابر استبداد ادامه می‌دهد کشور‌های خاورمیانه از چشم‌انداز عصر تازه‌ای از جایگزین‌ها لذت می‌برند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ