قانون اقدام راهبردی کشور را از سرگردانی در قضیه‌ی هسته‌ای نجات داد. برخی از این قوانینی که شما در مجلس تصویب کردید، قوانین راهبردی است برای کشور که واقعاً جای احترام و تمجید دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع آگاه در پی انتشار گزارشی در خصوص روند غنی سازی گفت: فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بدون وقفه و براساس برنامه‌های قبلی سازمان انرژی اتمی و منطبق بر قانون اقدام راهبردی در همه حوزه‌ها در جریان است.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: امروز از دستاوردهای سازمان انرژی اتمی بازدید کردیم و مشخص شد سازمان توانسته با قانون اقدام راهبردی در مقابل زیاده‌خواهی غرب بایستد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: توافق صورت گرفته ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خلاف قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و تأکید رهبر معظم انقلاب بر عدم تخطی از این قانون است.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تأمین کننده منافع ملی و ظرفیت بسیار خوبی برای مسئولان اجرایی کشور و مذاکره‌کنندگان است.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید در چارچوب مقررات پادمانی حفظ شود.
اسلامی همچنین گفت: ما غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم را بر اساس تکلیفی که قانون اقدام راهبردی روی دوشمان گذاشته است و موظف به اجرای آن هستیم، انجام می دهیم. البته این سطح از غنی سازی مصارف گوناگونی از جمله تولید مواد اولیه رادیو دارو ، آشکار سازها و غیره دارد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از جلسه این کمیسیون برای نظارت بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما مسئولیت‌ها و فعالیت‌های خود را مطابق قانون اقدام راهبردی انجام می‌دهیم.
رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: ایران در پی بی‌عهدی طرفین برجام به موجب قانون اقدام راهبردی تصمیم به کاهش تعهدات برجامی گرفت.
اسلامی: با توجه به اینکه طرفین به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و حتی مانع همکاری کشور‌ها و سایر شرکت‌ها با ایران شدند و تحریم‌ها را هم افزایش دادند ایران به موجب قانون اقدام راهبردی تصمیم به کاهش تعهدات گرفت
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: قانون اقدام راهبردی قانون خوبی برای توسعه صنعت هسته‌ای بود و امروز اجرای این قانون غنی‌سازی را به سطحی رساند که در زمان حاضر ظرفیت غنی‌سازی کشور به بیش از دو برابر کل تاریخ این صنعت رسیده است.
سخنگوی سازمان انرژی گفت: قانون اقدام راهبردی شرایط خوبی را برای کشور ایجاد کرد و امروز غنی سازی ما بر اساس این قانون و به طور رسمی به ۶۰ درصد رسیده است.
رئیس سازمان انرزی اتمی کشور گفت: امروز با اجرای قانون اقدام راهبردی غنی سازی را به سطحی رساند که در حال حاضر ظرفیت غنی سازی کشور به بیش از دو برابر کل تاریخ این صنعت رسیده است.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی در راستای قانون اقدام راهبردی در سایت فردو و نطنز ظرفیت جدیدی را برای غنی سازی ایجاد کرد که کل این عملیات در چارچوب موازین و مقررات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی در راستای قانون اقدام راهبردی در سایت فردو و نطنز ظرفیت جدیدی را برای غنی سازی ایجاد کرد که کل این عملیات در چارچوب موازین و مقررات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.
رئیس سازمان انرژی اتمی بابیان اینکه این اقدام اشتباه و تصویب قطعنامه علیه کشورمان همانطوریکه پیش‌تر هم گفته شده بود، پاسخ محکمی از سوی ایران به همراه خواهد داشت، گفت: برنامه‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مطابق قانون اقدام راهبردی مجلس پیش می‌رود و صدور قطعنامه‌های متعدد علیه ایران در پیشبرد این برنامه‌ها خللی ایجاد نخواهد کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت:تحریم‌های ظالمانه‌ای بر ایران تحمیل شده و امیدواریم با تعاملات اثربخش بتوانیم ضمن رفع تحریم‌ها که هدف قانون اقدام راهبردی مجلس است؛ مسیر توسعه را تسهیل کنیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت:تحریم‌های ظالمانه‌ای بر ایران تحمیل شده و امیدواریم با تعاملات اثربخش بتوانیم ضمن رفع تحریم‌ها که هدف قانون اقدام راهبردی مجلس است؛ مسیر توسعه را تسهیل کنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در هیچ جای قانون تصریح نشده که باید متن توافق به صحن آید بلکه ماده ۷ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها می‌گوید که کمیسیون امنیت ملی بعد از بررسی گزارش وزارت خارجه درباره عملکرد طرف مقابل در لغو تحریم ها، گزارشی به صحن علنی ارائه کرده و مجلس روی این گزارش اظهار نظر می‌کند و نه روی متن توافق.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور اعلام کرد: سیاست 'مقاومت فعال' در کنار 'قانون اقدام راهبردی مجلس' دست ایران را پر کرد.
علی شمخانی گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها ظرفیت‌های بسیار خوبی را برای پیگیری کامل سیاست مقاومت فعال در اختیار کشور قرار داد.
واشنگتن تسهیل محدودیتهایی که برای شرکت آمریکایی شورون در خصوص همکاری نفتی در کشور تحت تحریم ونزوئلا تعیین کرده بود را آغاز کرد.
فاتح بیرول، مدیر اجرایی آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) هشدار داد اروپا ممکن است زمستان بعدی با کمبود انرژی روبرو شود.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها توانست با برگرداندن مولفه های قدرت جمهوری اسلامی قدرت دیپلمات‌ها را برای مذاکره بازتر کند و امروز بخشی از توانمندی ما در میز مذاکره حاصل طرح مصوب مجلس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ