اتحادیه جهانی علمای مقاومت با صدور بیانیه ای تأکید کرد که تحریم‌های آمریکا علیه سوریه با منشور حقوق بشر مطابقت ندارد و به نفع دشمن صهیونیستی و در راستای سیاست ناعادلانه آمریکا اعمال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران درباره گران‌شدن قیمت نان تأکید کرد: آرد در این ‌بین نقش اندکی داشته و عموماً به هزینه‌ های جاری نانوایی باز می گردد.
رئیس جمهور برزیل در نشست سران اتحادیه اروپا و جامعه آمریکای لاتین و کارائیب تأکید کرد: جهان از جنگ اوکراین خسته شده است.
مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی و اتفاقات بولینگ و بیلیارد توضیحاتی را بیان کرد.
دبیر کل اتحادیه عرب در دیدار با نایب رئیس شورای حاکمیتی سودان بر لزوم تلاش‌های بین‌المللی جهت پایان دادن به بحران سودان تأکید کرد.
نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران، از ثبات قیمت‌ سکه در آخرین معاملات هفته نسبت به ابتدای هفته در بازار خبر داد و تاکید کرد که هر چند نوسان در طول هفته دیده شد اما در نهایت به قیمت‌های ابتدای هفته رسید؛ البته با توجه به کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی، طلا در بازار داخل هم ارزان شده است.
تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی که از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده بود، مورد تأیید اتحادیه جهانی کشتی نیز قرار گرفت.
وزیر خارجه روسیه امروز در بروندی تأکید کرد: اتحادیه اروپا مطابق با شیوه‌های استعماری از کمک مسکو به آفریقا جلوگیری کرد.
نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران، با تاکید بر اینکه زور کاهش نرخ ارز و کاهش هیجانات معاملات آن بر افزایش قیمت‌ها در بازار جهانی طلا چربیده، از کاهش بی‌سابقه قیمت‌ها در بازار سکه و طلا نسبت به هفته‌های اخیر و تنظیم بازار سکه و طلا خبر داد.
وزیر خارجه مصر در سخنانی تأکید کرد: غرب، بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را هرطور مایل است، ارزیابی کند.
مسئول ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا ثبات اقتصادی عراق را برای اتحادیه اروپا حائز اهمیت توصیف کرد و توسعه مشارکت با بغداد را خواستار شد.
اتحادیه آفریقا بر مخالفت با هر گونه مداخله خارجی در سودان تأکید کرد.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی تاکید کرد که با لغو برگزاری سپاهان کاپ در اصفهان، فرصت کنترل درجه از داوران بین‌المللی ایران در مسابقه‌ای که نیازی به خروج ارز از کشور نبود، گرفته شده است.
گلوبال تایمز در گزارشی با اشاره به تغییرات بنیادین در نظم جهانی، بر لزوم جدایی اتحادیه اروپا از آمریکا و همکاری با دیگر کشورها و قدرت‌های بزرگ جهان از جمله چین تأکید می‌کند.
اتحادیه جهانی کشتی تاکید کرد: بر خلاف جواب گرفتن کادر فنی ایران از به میدان فرستادن سوادکوهی مقابل جردن باروز، قمار آن‌ها بر روی کامران قاسمپور مقابل کایل اسنایدر جواب نداد و این کشتی‌گیر در وزن ۹۷ کیلوگرم هیچ حرفی برای گفتن نداشت.
رئیس‌ جمهور سابق و معاون رئیس شورای امنیت روسیه در سخنانی تأکید کرد: اتحادیه اروپا پنجاه‌ و یکمین ایالت آمریکا شده است.
سید عمار حکیم در گفتگو با رئیس حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق بر اهمیت گفتگو و پایبندی به قانون اساسی و اولویت‌دادن به منافع ملی برای پشت سر گذاشتن اختلافات بغداد و اربیل تأکید کرد.
نخست وزیر پرتغال امروز تأکید کرد: اتحادیه اروپا قادر به پذیرش اوکراین نیست.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اساسنامه فدراسیون متفاوت با سایر اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در ایران و مصوب اتحادیه جهانی کشتی است.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اساسنامه فدراسیون متفاوت با سایر اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در ایران و مصوب اتحادیه جهانی کشتی است.
رئیس جمهور کره جنوبی در نشست سران کشورهای عضو اتحادیه «آسه آن»، پاسخ متحد جهانی به آزمایش های جدید موشکی یا هسته ای کره شمالی را خواستار شد.
نخست‌ وزیر جدید ایتالیا در سخنانی در پارلمان کشورش تأکید کرد: خواستار بهبود قوانین در اتحادیه اروپا هستیم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأکید کرد که درخواست اوکراین برای الحاق به ناتو در شرایط فعلی در درجه نخست اولویت قرار ندارد.
«اولیانوف» امروز تأکید کرد:کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ‌ کننده اتحادیه اروپا (بورل) اجازه نداده که این اظهارات را مطرح کند که یا متن پیشنهادی را بپذیرید یا بدانید که گفتگوها شکست خورده است.
تأیید رسمی استفاده از این فناوری قرار است در جلسه روز دوشنبه هفته آینده هیئت رئیسه اتحادیه بین‌المللی فوتبال به عنوان نهاد قانونگذار فوتبال جهان (IFAB) صورت بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ