پسر 17 ساله‌ای که از خانه سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، سرقت کرده بود بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق کابل‌های برق در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: این فرد به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق سابقه دار ساختمان‌های نیمه‌کاره و اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در شهرستان سمنان خبر داد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول گفت: سارق مامورنما با کشف ۱۰ فقره سرقت در شهرستان دزفول دستگیر شد.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سارق مسلحی که دارای سوابق متعدد کیفری بود و از بانوان شهرستان دزفول با سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرق می‌نمود به اتهام محاربه و افساد فی الارض صبح امروز اعدام شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی مسروقه خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه ای در دیباج دامغان خبر داد و گفت: این فرد به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق زن نما با اعتراف به ۸۰ فقره انواع سرقت در دامغان خبر داد و گفت: این سارق بسیار حرفه‌ای بوده و بدون تخریب درب منازل را باز می‌کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در خیابان فداییان اسلام تهران خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری سارق حرفه‌ای خبر داد که با موتورسیکلت مسروقه از پارگینگ و انباری برج‌های مسکونی سرقت می‌کرد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق باغات و مزارع در محدوده خاورشهر ، خبر داد و گفت: تا کنون ۴ شاکی متهمان را مورد شناسایی قرار داده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، از شناسایی و دستگیری متهم به ۴۱ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در این شهرستان خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری سارق دریچه‌های فاضلاب با ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق حرفه ای متواری با شناسایی ۲ شاکی در امین آباد خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند ۳ نفره خبرداد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم خودرو با گشت زنی‌های انتظامی پلیس خبر داد و گفت: متهم به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
میامی- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میامی از دستگیری سارق تنها طلا فروشی این شهرستان خبر داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری سارق ۴۴ ساله سیم و کابل برق در این شهر خبر داد و گفت: این فرد در بازجویی به انجام ۳۲ فقره سرقت اعتراف کرده است.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از کشته شدن یک سارق مسلح در درگیری با مأموران پلیس در شهرستان دزفول خبر داد.
همسرم. او مرا به این وضعیت دچار کرد. از بس که زیاده‌خواه بود و چشم و همچشمی می‌کرد. مدام می‌گفت فلانی سرویس طلا دارد، اما من ندارم و .... من یک کارمند ساده بودم، اما همسرم دلش یک زندگی لاکچری می‌خواست و خودش هم پای مرا به دنیای مجرمان باز کرد به این امید که یک شبه راه صد ساله را برویم و پولدار شویم، اما پلیس پس از دومین سرقت دستگیرمان کرد.
میامی- جانشین فرمانده انتظامی میامی از دستگیری سارق ۱۷ ساله خودرو در عباس آباد خبر داد و گفت: این فرد قصد عزیمت به استان خراسان جنوبی را داشت که در میامی زمین گیر شد.
اهواز - فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای خودرو با کشف ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
پدرم من را خیلی کتک می‌زد. همیشه به من می‌گفت کاش می‌مردی، من هم اصلاً او را دوست ندارم.
او اسلحه را به سمتم گرفت و از من خواست تا طلا‌های مغازه را داخل ساکی که همراه داشت بریزم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زنی در بند قانون!/ مرد معلول سارق ۲ خودرو بود/ قاتل جوان آبادانی دستگیر شد/ ۳ خواهر و برادر با حلوا آدم می‌کشتند/ دستگیری بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر/ ماجرای عجیب دستبرد به اموال یک دبیرستان در مشهد/ تفاضل دیه دخترم را از بیت المال بدهید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ