مدیر قرارگاه جهادی حاج عبداله والی گفت: در نیمه نخست سال جاری ۲۶ اردوی جهادی توسط این قرارگاه در ۱۷ استان کشور برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه ۲۶ مردادماه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. پیش از دوران همه‌گیری کرونا اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
مدیرکل گردشگری داخلی از برگزاری جلسه کمیته سیاست‌گذاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته خبر داد و گفت: هفدهمین دوره این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می شود.
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو روز دوشنبه ۲۶ تیر در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
دومین سمپوزیوم ملی کشت بافت گیاهی با هدف حمایت از توسعه محصولات دانش‌بنیان در حوزه زیست فناوری کشاورزی، ایجاد زنجیره ارزش و تولید نهال سالم و اصیل ۲۶ تا ۲۸ تیر برگزار می شود.
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی درهفته جاری بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۲۶ اسفند سال جاری خبر داد.
ستاری فرد گفت: برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده ۲۸ با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.
جمعی از تشکل‌های دانشجویی استان سیستان و بلوچستان ۲۶ دی‌ماه با صدور بیانیه‌ای ضمن نقد مواضع اخیر مولوی عبدالحمید خواستار حضور وی درجلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان شدند.
بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت نفت مبنی بر کنترل نسبی مصرف بهینه گاز مقرر گردید تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی در سطح استان تهران در روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ مطابق روال عادی به فعالیت بپردازند و درجه حرارت محیط اداری را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ نمایند.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امتحانات تمامی مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه ۲۶ دی طبق برنامه‌ریزی قبلی برگزار می‌شود.
وزارت دفاع بلاروس امروز در بیانیه ای از برگزاری تمرین مشترک نیروهای هوایی روسیه و بلاروس از ۲۶ دی تا اول بهمن خبر داد.
همسر صبا شعردوست نوشت: همسرم صبا شعردوست پس از برگزاری جلسه دادگاه نزد شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب و با مساعدت مقام قضایی به قید وثیقه آزاد شد.
اونانا پس از اینکه در حین برگزاری جام جهانی توسط سانگ از تیم ملی کنار گذاشته شد، برای همیشه از تیم ملی کامرون خداحافظی کرد.
رقابت رده‌بندی بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با برگزاری دیدار کرواسی ـ مراکش امروز (۲۶ آذرماه) در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی پیگیری می‌شود.
این تیم آسیایی قرار است پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی و در روز پنجشنبه، ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) یک دیدار دوستانه با کانادا برگزار کند، اما با توجه به قوانین فیفا اجازه برگزاری این دیدار را در کشور قطر ندارد و دو تیم برای برگزاری این بازی، راهی دبی خواهند شد.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رئیس جمهور ۲۶ مهر برگزار می‌شود.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رئیس جمهور ۲۶ مهر برگزار می‌شود.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رئیس جمهور ۲۶ مهر برگزار می‌شود.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رئیس جمهور ۲۶ مهر برگزار می‌شود.
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سپیده رشنو، به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران، با حضور نماینده دادستان، وکیل و خانواده متهم برگزار شد.
علیرضا سلیمی در مورد نشست غیر علنی امروز- چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه- مجلس شورای اسلامی گفت: این نشست با حضورحسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، علی باقری رییس تیم مذاکره کننده هسته‌ای و علی شمخانی برگزار خواهد شد.
نخستین رویداد فناوری های نوین کشاورزی روز چهارشنبه ۲۶ مردادماه از ساعت ۹ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.
مسئولان وعده داده بودند که سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹، ۲۱ اسفند ماه پرداخت می‌شود، آیا این وعده فردا محقق خواهد شد؟ و مبلغ دقیق سود هر نفر چقدر است؟
برگزاری ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی الاحوازیه که قرار بود صبح امروز، ۲۴ خردادماه، در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شود، کنسل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ