جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: اهداف اصلی سفر رئیس جمهور به چین، اقتصادی، سیاسی و راهبردی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حفظ این بخش و سایر اجزای تلسکوپ یعنی در یک بازه زمانی، اطلاعاتی توسط تلسکوپ دریافت نمی‌شود. جیانگ پنگ، مهندس ارشد FAST، گفت که این روبات‌های هوشمند ایمنی عملیاتی و زمان رصد تلسکوپ و در نتیجه کارایی آن را افزایش می‌دهد.
تیم هاوکینز، سخنگوی ناو پنجم به خبرگزاری فرانسه گفت: «این یگان‌ها انعطاف‌پذیری و قابلیت عملیاتی قابل‌ توجهی را برای جلوگیری از فعالیت‌های بی‌ثبات کننده و خنثی کردن تنش‌های منطقه‌ای ناشی از آزار و اذیت ایران در توقیف کشتی‌ها تجاری ایجاد می‌کنند.»
کنعانی گفت: گفتگو‌های ایران با کشور‌های مختلف از جمله کره جنوبی ادامه دارد و اخیرا هم مقامات سئول وعده‌های مثبتی را به ما دادند و امید است شاهد عملیاتی کردن آن‌ها باشیم.
مایکروسافت توافق کرده تا از یک واحد همجوشی ۵۰ مگاوات برق بخرد. این واحد در ۲۰۲۸ میلادی عملیاتی می شود.
آبادان- نماینده مردم آبادان گفت: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی، پروژه دشمن برای جدا کردن مردم از نظام را به شکست کشاند و شکستی برای خود دشمنان نظام بود.
براساس گزارش خبرگزاری KCNA، سیستم زیردریایی بدون سرنشین جدید تحت عنوان Haeil یا سونامی برای حملات مخفیانه در آب‌های دشمن و نابود کردن گروه‌های تهاجمی دریایی و بنادر عملیاتی اصلی با ایجاد یک موج رادیواکتیو بزرگ از طریق یک انفجار زیر آبی در نظر گرفته شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قابلیت «اینترکانکشن» یعنی رد و بدل کردن پیام بین پلتفرم های داخلی تا پایان سال عملیاتی می شود.
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با وزیر حمل و نقل چین، برنامه ریزی لازم برای انجام اقدامات مشترک در چارچوب تقویت و توسعه شاخه جنوبی جاده ابریشم در چارچوب "ابتکار کمربند راه" را بررسی کرد.
وزیر ارتباطات با اشاره به زمان اجرایی شدن اینترنت بدون فیلتر برای اساتید دانشگاه‌ها گفت: درحال فراهم کردن این امکان هستیم، ولی هنوز عملیاتی و اجرایی نشده است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به عملیاتی کردن طرح قاضی مدرسه گفت: قرار است در این طرح دانش‌آموزان با مسائل حقوقی، مفاهیم جرم و راهکارهای پیشگیری آشنا شوند.
پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴ ارتش قابلیت پذیرش و عملیاتی کردن انواع جنگنده‌های شکاری و بمب‌افکن و همچنین پرنده‌های بدون سرنشین نیروی هوایی ارتش را دارد.
پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴ ارتش قابلیت پذیرش و عملیاتی کردن انواع جنگنده‌های شکاری و بمب‌افکن و همچنین پرنده‌های بدون سرنشین نیروی هوایی ارتش را دارد.
جنگ با ایران، در مقام ایده، محتمل و ممکن به نظر می‌رسد، اما عملیاتی کردن آن به شدت هزینه‌بردار و همراه با تبعات غیرقابل پیش‌بینی است. ایران نه عراق جنگ اول خلیج فارس است و نه رژیم بعث ۲۰۰۳. موقعیت ژئوپلیتیک و توانمندی‌های نظامی ایران هر گونه نقشه برای تهاجم نظامی را تا حدود زیادی نامحتمل می‌کند. شاید آغاز جنگ آسان باشد، اما پایان دادن به آن بسیار دشوار خواهد بود. علاوه بر توانمندی‌های متمرکز، بال‌های منطقه‌ای ایران در قالب نیرو‌های نیابتی، توانمندی‌ای ویژه است که می‌تواند هزینه‌های بزرگی را بر متهاجمان وارد کند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توانست با اشراف اطلاعاتی، اقدامات عملیاتی خود در راستای بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمن را به سرانجام برساند به گونه‌ای که با اجرای طرح مبارزه با اخلالگران و تامین کنندگان اهداف تروریسم اقتصادی از دوازدهم تا بیست و سوم آبان ماه، ۴۸ نفر از اخلالگران ارزی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی، دستگیر شدند.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری، در ساعت نیمه شب گذشته ماموران تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در حال گشت زنی در جاده ورامین ورودی روستای گل تپه کبیر ۲ نفر را در حال قطعه قطعه کردن تابلوی ورودی روستا مشاهده کرده که سریعا وارد عمل شده و یکی از سارقان را دستگیری و متهم دیگر با توجه به تاریکی هوا متواری و از دید ماموران پنهان شد.
کوتاه کردن دست مافیا از زباله‌های پایتخت از جمله محورهای فعالیت مدیریت شهری محسوب می‌شود که عملیاتی شدن آن از سوی مافیا مقاومت‌هایی را همراه خواهد داشت.
مشهد ـ مدیر کل پدافند غیرعامل خراسان رضوی گفت: امروز نخستین همایش پدافند شیمیایی در راستای عملیاتی کردن این سند در استان برگزار می‌شود.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه گفت: اجرای توافقات بین کشورهای حاشیه دریای خزر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و کشورهای عضو باید نسبت به اجرا و عملیاتی کردن توافقات اهتمام جدی داشته باشند.
بانک مرکزی اعلام کرد که از ۱۸ بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ ۶۷۳.۷ هزار میلیارد ریال با حداکثر نرخ ۲۱ درصد اقدام کرده است.
دبیر کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در جلسه اخیر این کمیته، موضوع عملیاتی کردن وقف پول در بازار سرمایه بررسی و به جمع‌بندی رسید.
اربعین با توجه به بستر آماده آن فرصتی زیبا برای عملیاتی کردن فلسفه حقیقی روز قدس و تبیین جایگاه فلسطین در منطقه و آینده جهان اسلام است.
موسسات اعتباری مکلف شدند سامانه‌های عملیاتی خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که برای بانک مرکزی و کلیه اعضای هیئت مدیره قابل مشاهده باشد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: برای هموار کردن راه تجارت ایران و بنگلادش، لازم است توافق تجارت ترجیحی که پیش از این نیز تصویب شده عملیاتی شود.
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: برای هموار کردن راه تجارت ایران و بنگلادش، لازم است توافق تجارت ترجیحی که پیش از این نیز تصویب شده عملیاتی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ