سباستین کهل با انتقاد شدید از تصمیمات داور، عملکرد او در بازی بوخوم - دورتموند را فاجعه‌آمیز خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و رئیس حزب راستگرای لیکود را به شدت به باد انتقاد گرفت.
علیرضا منصوریان اتفاقات قبل از بازی را یکی از دلایل شکست فولاد مقابل گل گهر دانست.
علی‌رغم جسارت مدیران بله، اما اتفاقی که در رابطه با مساله انتشار محتوای گروه‌های بله افتاده است، خدشه‌دار شدن اعتماد کاربر است. هرچند محتوا مرتبط با گروه‌های عمومی است، اما همچنان این ذهنیت از سوی کاربران ایرانی پیام‌رسان‌های داخلی وجود دارد که محتوای چت‌های خصوصی نیز زیر ذره‌بین خواهد بود. با وجود غیرواقعی بودن این گزاره و نقض حریم خصوصی، اما این انتشار تصویر صفحه مانیتور می‌تواند ذهنیت کاربران پیام‌رسان‌های ایرانی را هم به سمت یک گزاره غیرواقعی سوق دهد.
محافل عبری به طور جدی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل ضربه زدن به جایگاه ارتش رژیم صهیونیستی انتقاد کردند.
با انتقال متهم به مقر انتظامی، بازجویی‌های علمی و تخصصی از وی نشان داد که او در سرقت از منزل بولوار شهید شیرودی نقش دارد. این درحالی بود که وی با توجه به فیلم دوربین مدار بسته دیگر نمی‌توانست حضور خود در صحنه سرقت را انکار کند به همین دلیل دو همدست خود را به پلیس لو داد و گفت: دستبرد به منزل را با شیوه توپی زنی انجام داده است و زوج جوانی هم دو عضو دیگر باند هستند.
سپ مایر، اسطوره بایرن مونیخ و فوتبال آلمان، با انتقادی شدید به اقدامات اخیر مدیران ارشد باشگاه می‌گوید این بایرن دیگر بایرنی که او می‌شناخت نیست.
رئیس جریان ملی آزاد لبنان به شدت از مانع تراشی در مسیر بازگشت آوارگان سوریه به کشورشان انتقاد کرد و زوایای پنهان این موضوع را برملا کرد.
امیر شرافت مدیر عامل باشگاه شهداب یزد بابت عدم همکاری تیم ملی با باشگاه شهداب یزد از بهروز عطایی انتقاد کرد.
آن جاهایی که منطقه الفراغ است و واقعاً حکم صریحی نیست، اینجا میل و حرف مردم رعایت شود و جاهایی که مردم حق دخالت دارند، آنجا محدود نشود و به گونه‌ای نشود که اراده مردم کمرنگ شود. برای مثال در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، به نظرم خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند
مهم‌ترین درسی که تصمیم‌گیران و استراتژیست‌ها سیاست خارجی کشورمان از طرح تز عجیب زمستان سخت باید بگیرند این است که نباید فرصت‌ها را با طرح ایده‌های سلبی که شاید در آینده محقق شود یا خیر، از دست داد. اگر در تابستان اروپایی‌ها بر احیای توافق برجام و شاید تسهیل واردات انرژی از ایران (البته بیشتر نفت؛ چرا که اروپایی‌ها هم از نداشتن ظرفیت انتقال گاز ایران آگاه بودند) رغبت و حتی اصرار داشتند، اکنون دیگر شرایط تماما دگرگون شده است. حالا به جرات می‌توان این درس را برای مسئولان کشور بازگو کرد که نه تحولات سیال هستند و هر بازیگری در مسیر پویایی هر چه بیشتر خود گام بر می‌‎دارد؛ لذا نه در وضعیت کنونی و در آینده، نباید برای دست‌یابی به منافع دست به قمار زد
پزشکان با یک چالش شگفت انگیز در مسیر مقابله با آبله مواجه بودند: چگونه می‌توان مواد را در عصری بدون وجود سردخانه، هواپیما یا ماشین به سرتاسر جهان تحویل داد. آنان به روشهای توزیعی پرداختند که با هر برآورد منطقی بسیار عجیب و کمی مبتکرانه بود. در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی اسپانیا ۲۲ پسر یتیم به خدمت گرفته شدند تا واکسن را روی بدن خود به قاره آمریکا انتقال دهند.
مدیر اجرایی تیم نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: فدراسیون کشتی با وجود علاقه فراوان به برگزاری این مسابقات همچنان توانایی اجرای شایسته آنرا ندارد.
مدیر اجرایی تیم نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: فدراسیون کشتی با وجود علاقه فراوان به برگزاری این مسابقات همچنان توانایی اجرای شایسته آنرا ندارد.
مدیر اجرایی تیم نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: فدراسیون کشتی با وجود علاقه فراوان به برگزاری این مسابقات همچنان توانایی اجرای شایسته آنرا ندارد.
سفارت کشورمان در سئول اعلام کرد: پیکر‌های ۵ هموطن کشورمان که در حادثه هالووین جان باختند، با حضور و ادای احترام سفیر جمهوری اسلامی ایران در سئول و معاون مدیر کل وزارت امور خارجه کره جنوبی، به مقصد کشورمان بدرقه شدند.
کارلوس کی‌روش با انتقاد از روند آماده سازی و تدارکات تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی، از دور شدن آنها از اهداف‌شان خبر داد.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که در نقل و انتقالات سقف قرارداد 12 میلیاردی را رعایت کردند و در این مسیر دو بازیکن با پیشنهاد دو برابر و بالاتر راهی تیم‌های دیگری شدند تا دست آنها برای این انتقال خالی بماند.
گفته می‌شد ادو یکی از همکاران کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود که هرگز این اتفاق رخ نداد. با این حال ارتباط طرفین همچنان حفظ شده و کارلوس کی‌روش هم همیشه نشان داده در حمایت از بازیکنان تیم ملی سنگ تمام می‌گذارد و هر جا که نیاز باشد، از آن‌ها به نیکی یاد می‌کند. شاید این بار هم مسئولان آرسنال برای قطعی کردن انتقال طارمی، سراغی از او گرفته باشند. بخصوص که دوست صمیمی کی‌روش، مدیر ورزشی آرسنال است و همه‌کاره این انتقال جذاب، بزرگ و رؤیایی.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
کریستین هایدل، مدیر ورزشی ماینتس، به خاطر اخراج توماس توخل شدیدا از مدیران چلسی انتقاد کرد.
جراردو سیوانه سرمربی، لوکاس هرادکی کاپیتان و سیمون رولفس مدیر ورزشی لورکوزن جداگانه از نمایش تیم‌شان انتقاد کردند.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه انتظار بیشتری از استقلال در دیدار برابر سپاهان می‌رفت، گفت: آبی پوشان خوب نبودند و اولین شکست را پذیرا شدند.
مدیر پایگاه میراث‌جهانی شوش از انتقال اشیای گور پیش از تاریخ چگاسفلی (خاتون) به موزه شوش خبر داد.
عملکرد بهرام دارایی رییس سازمان غذا و دارو طی هفته‌های اخیر به دلایلی چون افزایش شدید قیمت دارو، نداشتن پیوست رسانه‌ای و تعارض منافع مدیر سازمان، با انتقاد فراوان نمایندگان مجلس و رسانه ها مواجه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ