تیم‌های مس رفسنجان، شهرداری گنبد، نیان الکترونیک خراسان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، شهداب یزد و راه‌یاب ملل مریوان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
سارینا غفاری» نماینده ایران در مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی نوجوانان جهان به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافت.
تنیسور شماره 2 جهان به مرحله نیمه‌نهایی مسترز سینسیناتی صعود کرد.
با درخشش شناگران استان فارس، این استان در دهمین روز المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.
با پایان روز دوم مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا، کاروان یران موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
آریوبرزن یوسف زاده کوهنورد اهل آمل با هفت سال و ۱۰ ماه سن به همراه پدر، مادر و دختر دایی ۱۰ ساله اش موفق به صعود به قله پنج هزار و ۶۷۱ متری دماوند شد.
صعود تیم‌های آمریکا و برزیل به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ قطعی شد تا هفت تیم دیگر برای چهار سهمیه باقی مانده تلاش کنند.
صعود تیم‌های آمریکا و برزیل به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2023 قطعی شد تا هفت تیم دیگر برای چهار سهمیه باقی مانده تلاش کنند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، دلار در ذخایر بانک‌های مرکزی همچنان پادشاهی می‌کند!، اخبار مهم بورس فردا ۱۰ تیرماه | تعطیلی این پتروشیمی همزمان با ابلاغ بخشنامه گاز هفت هزار تومانی، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی بورس هفته دوم تیرماه، با قرار داد آتی شمش طلا آشنا شوید؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
طارمی با پوکر مقابل فامالیسائو، جهش ۳۷ پله‌ای در جدول بهترین گلزنان اروپا داشت.
هفته سی‌وسوم لیگ یک فوتبال ایران به صورت همزمان با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که همه تیم‌های مدعی صعود پیروز شدند تا کار رقابت برای لیگ برتری شدن به هفته آخر کشیده شود.
تماشایی‌ترین گل ساحلی‌بازان ایران در شب صعود را یک دروازه‌بان کم نام و نشان به ثمر رساند.
«موسی مارگا» ستاره تیم فوتبال الهلال که دو گل از هفت گل صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود.
فهد بن نافل، رئیس باشگاه الهلال عربستان، پس از پیروزی هفت بر صفر این تیم مقابل الدحیل و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، به رامون دیاز تبریک گفت.
با صعود پرسپولیس، چهره هفت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران مشخص شد.
با صعود پرسپولیس، چهره هفت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران مشخص شد.
شرکت بهمن موتور رتبه 86 را در میان صد شرکت برتر ایران را کسب کرد. این شرکت خودروسازی در دهه اخیر روند رو به رشدی داشته به نحوی که در سال 1392 رتبه 200 را در میان پانصد شرکت برتر ایران داشته و تنها طی هفت سال 114 پله صعود کرد.
هفت تیم صعود خود به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال را قطعی کردند.
قیمت جهانی طلا امروز(دوشنبه) افزایش یافت و نزدیک به بالاترین سطح هفت ماهه خود قرار گرفت زیرا دلار ضعیف‌تر حمایت می‌شود و امیدوار است که فدرال رزرو ممکن است سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش دهد.
لوئیس انریکه با خوشبینی بسیار زیادی به بازی فردای اسپانیا برابر مراکش نگاه می کند. او تیمش را در یک چهارم نهایی جام جهانی می بیند.
برتری ۲ بر یک آرژانتین مقابل استرالیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پایان کار استادیوم احمد بن‌علی در میزبانی از مسابقات جام جهانی بود.
اهواز - تیم فوتبال استقلال خوزستان با پیروزی در برابر تیم پارس جنوبی ضمن صعود هفت پله‌ای در جدول به جمع مدعیان پیوست.
در ادامه رقابتهای موی قهرمانی جوانان سه نماینده دیگر کشورمان به مبارزه پایانی راه پیدا کردند تا جمع فینالیست های ایران به عدد هفت برسد.
هفت شناگر ایران در ماده‌ها مختلف به مرحله نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی راه یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ