لبنیات هراز آمل با شکست تیم فولادسیرجان در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد و باید در انتظار مشخص شدن برنده مسابقه نیان الکترونیک و پیکان تهران باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاهش مصرف لبنیات سبب شد تا نمایندگان خانه ملت، دولت را مکلف به توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی کند.
تاثیر لبنیات بر گرمایش جهانی
فائو در گزارشی از وضعیت تولیدات کشاورزی ایران اعلام کرد: ایران سیزدهمین تولیدکننده بزرگ گندم دنیا، سیزدهمین تولیدکننده بزرگ برنج و یازدهمین تولیدکننده بزرگ گوشت در آسیا و همچنین بزرگترین صادرکننده محصولات لبنی در این قاره بوده است.
فائو در گزارشی از وضعیت تولیدات کشاورزی ایران اعلام کرد: ایران سیزدهمین تولیدکننده بزرگ گندم دنیا، سیزدهمین تولیدکننده بزرگ برنج و یازدهمین تولیدکننده بزرگ گوشت در آسیا است.
تفاهم‌نامه دوجانبه شرکت لبنیات پاک و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
امروز نامه‌ای از سوی انجمن لبنی کشور منتشر شد که در آن از تولیدکنندگان این صنعت خواسته شده تا قیمت محصولات لبنی را بر پایه قیمت جدید شیر خام تعیین و عرضه کنند.
امروز نامه‌ای از سوی انجمن لبنی کشور منتشر شد که در آن از تولیدکنندگان این صنعت خواسته شده تا قیمت محصولات لبنی را بر پایه قیمت جدید شیر خام تعیین و عرضه کنند.
شاید بپرسید که اصولا چه مقدار لبنیات در روز باید مصرف کرد. کارشناسان اغلب مصرف روزانه لبنیات را توصیه می‌کنند، چرا که منبع خوبی برای کلسیم در رژیم غذایی هستند. اما حتی در مورد زنان که در معرض خطر پوکی استخوان هستند، مصرف یک تا سه وعده لبنیات در روز کافی است.
بستنی آووکادوی شکلاتی که بدون لبنیات تهیه می‌شود، به دلیل افزودن آووکادوی رسیده، غنی و خامه‌ای شکل است.
تیم والیبال شهداب یزد با شکست لبنیات هراز آمل در دیدار نهایی لیگ برتر مردان، دومین قهرمانی متوالی خود در این رقابت‌ها را به دست آورد.
تیم لبنیات هراز آمل در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان هم موفق به شکست پیکان تهران شد و به فینال صعود کرد.
اگر فکر می‌کنید تنها منبع دریافت کلسیم محصولات لبنی هستند، در اشتباه هستید.
علی عبدی با اشاره به اینکه تا پایان ماه رمضان طرح عرضه محصولات لبنی با تخفیف در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای ادامه دارد، گفت: این آمادگی را داریم تا عرضه محصولات لبنی با تخفیف در محل‌های مختلف به طور مستقیم صورت گیرد.
قیمت لبنیات و حبوبات در آذرماه تثبیت شده و قیمت تخم مرغ نیز کاهش بود.
قیمت لبنیات و حبوبات در آذرماه تثبیت شده و قیمت تخم مرغ نیز کاهش بود.
قیمت لبنیات و حبوبات در آذرماه کمترین تغییر را به ثبت رساندند.
لبنیات هراز آمل نیز با شکست شهداب یزد قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال شد. تیم پیکان هم که نماینده ایران در جام باشگاههای جهان بود در برگشت به ایران پیروزی ارزشمندی کسب کرد.
لبنیات هراز آمل نیز با شکست شهداب یزد قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال شد.
آلودگی‌های محیطی می‌توانند از طریق تداخلات انسانی یا پدیده‌های طبیعی اتفاق بیفتند. آلودگی‌های محیطی در هوا، مهم‌ترین عامل خطر در بروز بیماری‌های تنفسی، ریوی، آسم، پوستی، چشمی و سرطان بوده و به مرور زمان می‌توانند باعث آلزایمر و پارکینسون شوند.
روزانه چقدر لبنیات بخوریم؟
باتوجه به اهمیت تامین کلسیم، فسفر، پروتئین و ... برحسب اینکه کدام یک از این مواد غذایی در محل زندگی بیشتر یافت می‌شوند، افراد بزرگسال سالم روزانه دو تا سه واحد از این گروه باید مصرف کنند.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: بنا شد از اول آبان ماه اتحادیه‌های لبنیاتی و انجمن‌های آن‌ها با شرایط ویژه لبنیات را با تخفیف ویژه ۵ تا ۲۰ درصدب ه مردم ارائه دهند.
رئیس سازمان توسعه تجارت در دیدار با نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای روسیه از آمادگی شرکت های ایرانی برای تامین محصولات لبنی و کشاورزی جهت عرضه در این فروشگاه ها خبر داد.
دلیل مهم اینکه برای توصیه نکردن عمومی به مصرف لبنیات پرچربی این است که بر خلاف چربی‌های تک‌اشباع‌شده و چنداشباع‌نشده که در روغن‌های سالم یافت می‌شوند، لبنیات عمدتا حاوی چربی‌های اشباع‌شده است که می‌توانند خطر بیماری قلبی را بالا ببرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ