شرکت ساپکو با همراهی شرکت شیشه قزوین و با هدف ارتقای زیبایی خودرو، کاهش مصرف سوخت و کاهش هزینه تمام‌شده تولید، خودکفایی در تولید شیشه‌ سبز سولار خودرو را در دستور کار قرار داده و طی چهار سال از سال ۱۳۹۸ موفق به بومی سازی و تولید انبوه این شیشه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۱۱۰ کیلو ۳۰۰ گرم شیشه در بازرسی از یک باب منزل مسکونی خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل درگیری و تخریب شیشه بانک تجارت فیروز آباد در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.
شیشه‌های دارای پوشش نانومتری و مقاوم در برابر ایجاد لایه بخار که در کابین خلبان هواپیما کاربرد دارد با تلاش فناوران ایرانی تولید و روانه بازار شد.
لوبیا سبز دارای ارزش تغذیه‌ای بسیار بالایی است که خرید آن در همه فصول امکان پذیر نیست بدین منظور می‌توانید برای نگهداری طولانی مدت لوبیا سبز آن را فریز کنید.
سازمان نوسازی مدارس کشور شیوه‌نامه احداث، توسعه و نگهداری فضای سبز مدارس را در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ابلاغ کرد.
شیشه خانه داور دربی را شکستند+عکس
محمدحسین‌ زاهدی‌فرد، داور دربی، از حمله افراد ناشناس به منزل شخصی‌اش خبر داد.
۲۰۰کیلو شیشه و هرویین در یک منزل روستایی کشف شد
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی تریلی از کشف ۴۳ کیلو شیشه در بزرگراه آزادگان خبر داد.
ساکت الهامی که برای نخستین بار در این فصل محرومیت را تجربه می‌کرد، در صعود تیمش به نیمه نهایی خلاف انتظار هیچ جنب و جوشی نداشت‌.
جاساز ۳۸ کیلو شیشه در وانت عبوری
سندروم شیشه خیارشور را می‌شود در رفتار دولت‌مردان و اهالی مجلس دید. آن‌ها وقتی در راس کار قرار ندارند، مدام پشت سر هم تز‌های مختلف اقتصادی می‌دهند. آن‌ها به گونه‌ای حرف می‌زنند که مردم فکر می‌کنند وقتی آن‌ها به کرسی ریاست جمهوری یا صندلی‌های سبز پارلمان تکیه بزنند، تمام مشکلات حل می‌شود و شیر و عسل است که در جوی‌های کشور جاری می‌شود.
حمله مرد شیشه ای به زنان از میان شمشادها
سرمربی پرتغالی استقلال از جایگاه شیشه‌ای ورزشگاه وطنی قائمشهر واکنش های جالبی به عملکرد شاگردانش داشت.
صورت های مالی ارائه شده دو تیم بزرگ پایتخت در شش ماهه اول سال مالی دو باشگاه سرخابی را زیان ده نشان می دهند.
شک شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی، به جرارد پیکه فقط از یک شیشه مربا شروع شده است.
هفته نخست از رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان با برد تیم شاملی و شیشه قزوین و صدرنشینی این تیم تازه لیگ برتری شده برگزار شد.
داماد شیشه ای در یک قدمی چوبه دار
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: وقتی قیمت دارو دستوری باشد، تولیدکننده، دارو را تولید نمی‌کنند و وضعیت کنونی به وجود می‌آید، البته وقتی می‌گوییم تولیدکننده عمده آن‌ها دولتی هستند، به گونه‌ای که ۶۰ درصد داروی تولید داخل در کشور توسط شرکت‌های دولتی که عموما زیر نظر هولدینگ‌هایی مانند شستا که متعلق به تأمین اجتماعی است یا شفا که متعلق به بانک‌های دولتی است، تولید می‌شود، بنابراین در قضیه قیمت‌گذاری دارو، دولت نمی‌تواند با دولت موافقت کند و در نتیجه دارو را تولید نکرده و مجبور می‌شوند، دارو را از کشور‌هایی مانند هند با قیمت بسیار بیشتر وارد کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه ساختمان‌های بلند مرتبه بالای ۲۰ طبقه نمای نا ایمن شیشه و سکوریتی را انتخاب کرده‌اند.
محموله شیشه با پراید سرقتی به مقصد نرسید
پارچه های شیشه ای در فرودگاه لو رفت
مشهد ـ فرماندار باخرز گفت: هفت جوان به دلیل شکستن شیشه خودروی گردشگران در تفرجگاه روستای ارزنه باخرز خراسان رضوی دستگیر و به دستگاه قضا تحویل داده شدند.
مشهد ـ فرماندار باخرز گفت: هفت جوان به دلیل شکستن شیشه خودروی گردشگران در تفرجگاه روستای ارزنه باخرز خراسان رضوی در روز عاشورا دستگیر و به دستگاه قضا تحویل داده شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ