با اعلام سهیل مهدی دربی پایتخت روز ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید عزت‌اللهی هم در نقل و انتقالات تابستانی از یکی دو تیم دانمارکی و البته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد بازی دریافت کرد، اما رقم رضایتنامه او باعث شد تا توافق رسمی با هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی حاصل نشود.
کیلیان امباپه اگر در بازی روز شنبه پی اس جی برابر لوریان در پارک دو پرنس مورد توهین از سوی اولتراها قرار بگیرد، واکنشی رسمی نشان خواهد داد.
رحمتی در اولین بازی رسمی خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران روز بسیار سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشت.
سازمان لیگ رسما اعلام کرد این مسابقه روز پنجشنبه در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور هواداران برگزار می‌شود.
باشگاه ختافه به‌خاطر اتفاقی که هنگام تعویض مارکو آسنسیو در جریان بازی روز شنبه رخ داد، از رئال شکایت کرد.
باشگاه هوادار روز پنج شنبه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ نسبت به موضوع همزمان نبودن دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی به طور رسمی اعتراض کرد.
سازمان لیگ ایتالیا اعلام کرد بازی ناپولی-سالرنیتانا روز یکشنبه 30 آوریل ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.
در حال حاضر ۷۰ کشور در طول سال جهت بهره مندی بیشتر از نور خورشید، اقدام به اعمال تغییراتی در ساعت رسمی خود می‌کنند و در اصطلاح از ساعت تابستانه (Daylight Saving Time) استفاده می‌کنند؛ ساعت تابستانه به حالتی می‌گویند که بر اساس آن در ۶ ماه ابتدایی سال ساعت–معمولاً یک ساعت- به جلو کشیده می‌شود و ۶ دوم سال به حالت اولیه باز می‌گردد؛ این تغییرات ساعت در منطقه‌های زمانی منجر به طولانی شدن روز در هنگام عصر و کوتاه‌تر شدن روز در هنگام صبح می‌شود.
خانه ملت سخنگوی دولت باید به مطالبات نمایندگان مجلس و محتوای جلسات علنی که برگرفته از خواسته مردم است توجه بیشتری داشته باشد و قابل پذیرش نیست که سخنگوی دولت عنوان کند تاکنون بسته پیشنهاد ارزی مجلس را دریافت نکرده چرا که علاوه بر نامه نگاری رئیس کمیسیون اقتصادی به رئیس جمهور درباره وضعیت بازار ارز، گزارش نظارتی مجلس در جلسه رسمی قرائت شده است.
اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پاری سن ژرمن، با اینکه رسما به تجاوز متهم شده اما روز چهارشنبه در اختیار تیمش خواهد بود و می‌تواند در بازی مقابل بایرن مونیخ به میدان برود.
طلسم حضور پل پوگبا در ترکیب یوونتوس بالاخره شکست و این بازیکن امشب بعد از 315 روز در یک بازی رسمی به میدان رفت.
فدراسیون فوتبال آلمان با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که تحقیقاتش در مورد رفتار روز گذشته یولیان ناگلزمان با داور بازی بایرن مونیخ-بروسیا مونشن گلادباخ را شروع کرده است.
عیسی آل کثیر پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت سخت و طولانی مدت خود پس از حدود یک سال و یک ماه در یک بازی رسمی به زمین رفت.
مدافع ملی پوش پرسپولیس در بازی روز گذشته، توانایی بالای خود در کارهای رزمی را به رخ کشید.
باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ روز هفدهم فوریه را به عنوان تاریخ دیدار دوستانه برابر سپاهان روی سایت رسمی خود قرار داده است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اتفاقاتی که در دوران حضورش در این تیم افتاده بود را افشا کرد و به صورت رسمی نام طارمی، انصاریفرد و حاج‌صفی را در ارتباط با اخراجش به میان آورد.
بعد از هشت ماه تحلیل، کری‌خوانی و آماده‌سازی سرانجام جام جهانی فوتبال برای ایران و انگلیس به طور رسمی شروع خواهد شد.
جرارد پیکه رسما بازنشستگی خود از فوتبال را اعلام کرد و گفت بازی روز شنبه بارسلونا آخرین حضور او در یک مسابقه فوتبال خواهد بود.
معمولا تیم های لیگ برتری یک روز بعد از بازی رسمی بازی دوستانه انجام می دهند تا بازیکنان کمتر بازی کرده و ذخیره ها هم در شرایط مسابقه قرار بگیرند.
باشگاه پورتو پرتغال آمار مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود را بعد از پایان بازی هفته هشتم مقابل براگا به روز رسانی کرد.
با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال روسیه، آنها پس از گذشت نزدیک به 300 روز با برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل قرقیزستان و ایران، فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.
با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال روسیه، آنها پس از گذشت نزدیک به 300 روز با برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل قرقیزستان و ایران، فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر که بعد از ۴۰۰ روز اولین بازی رسمی را انجام دادم.
روز گذشته و در هفته نخست بازی های لیگ یک، دیدار چوکا تالش برابر امید وحدت خراسان در تالش برگزار نشد و با رای کمیته انضباطی تیم شمالی 3-0 در این دیدار برنده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ