تراب از دوستان پدرم بود با هم کار می‌کردند؛ زمانی که من همسر او شدم ۱۴ ساله بودم، پدرم که اعتیاد دارد و مرد خلافکاری است من را به تراب داد بدون اینکه بپرسد آیا راضی هستم یا نه.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف گفت: تورم محصول رشد نقدینگی است و از ناترازی عملیاتی بودجه و ناترازی بانک‌ها نشئت می‌گیرد. این روشن است. نتیجه آن سلطه مالی بر سلطه پولی می‌شود. به معنای دیگر، انهدام همه تولید در کشور و ایجاد سوداگری‌ای که در پیش چشمان ماست. تا درباره این مسائل تصمیم نگیریم و آن‌ها را شفاف در برنامه هفتم تبدیل به قانون نکنیم و پای آن نایستیم، همین آش و کاسه‌ای که امروز هست در اقتصاد نابسامانمان ادامه خواهد داشت.
ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس، معتقد است بازی فردا برابر اینتر متفاوت با رویارویی‌های اخیرشان است و فریب شرایط بد فعلی اینتر را نخواهند خورد.
رئیس رژیم صهیونیستی مجددا نسبت به فروپاشی این رژیم در سایه تشدید اختلافات داخلی هشدار داد.
ویدیویی منتشر شده که شرایط بد و نامناسب یک خرس قهوه‌ای در باغ وحشی در ارومیه را نشان می‌دهد را ببینید.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست 2-0 مقابل تاتنهام در دربی لندن در کنفرانس خبری گفت که نتایج چلسی قابل قبول نیست و او مسئولیت شرایط بد تیمش را می‌پذیرد.
هزاران تونسی در اعتراض به سیاست دولت این کشور و اوضاع ناگوار اقتصادی به خیابانها آمدند.
اولین سیفون مدرن توالت در سال ۱۵۹۶ توسط مردی انگلیسی به نام سر جان هرینگتون، یکی از درباریان دربار ملکه الیزابت اول ابداع شد. لوتی دراین باره می‌گوید: «تا آن زمان، شرایط دستشویی رفتن خیلی بد بود.» هرینگتون مدلی از توالت خود را در خانه خودش و سپس در کاخ ریچموند که اقامتگاهی سلطنتی در حاشیه رودخانه‌ای در انگلیس بود، نصب کرد.
ملی‌پوش تنیس روی میز با اشاره به سهمیه‌ای که برای مسابقات قهرمانی جهان کسب کرده، گفت: از رقابت‌هایی کسب سهمیه کردم که بی برنامه بود و ضعف‌های زیادی داشت.
ایرباس ۳۴۰ از جمله بزرگ‌ترین هواپیما‌های تجاری دنیا محسوب می‌شود، اما باد آن را همچون پر کاه تکان می‌دهد. مهارت خلبان بر شرایط بد چوی غلبه کرد و او توانست هواپیمای غول پیکر ایرباس ۳۴۰ را در باد مخالفی که ۹۶ کیلومتر در ساعت سرعت داشت، فرود بیاورد./همشهری آنلاین
به دلیل شرایط بد جوی، دیدار استقلال برابر تراکتور لغو شد.
انزو فرناندز شرایط دشواری در بنفیکا دارد و دیگر نمی خواهد برای سرخپوشان بازی کند. از بخت بد، چلسی هم دیگر تمایلی برای فعال کردن بند فسخ او ندارد.
تصاویری هولناک از سد لتیان که نشان از بحران کم آبی در استان تهران را حکایت می‌کند.
امیرحسین حسین زاده یک استوری جدید منتشر کرده است
مردم از ما گلایه دارند که چرا به مسئولین نسبت به مشکلات تذکر نمی دهیم، در حالی که ما مکرر تذکر داده و می دهیم و این تذکرات در سایت ما نیز منعکس است، حال اینکه چرا صداوسیما تذکرات مراجع را منعکس نمی کند، حتما مصلحتی دارد، اما مردم انتظار دارند که مسئولین به این تذکرات ترتیب اثر دهند.
لوکاس هرناندز، مدافع تیم ملی فرانسه، اخیرا روزهای دشواری را سپری کرده است.
بازی دوستانه پرسپولیس به دلیل شرایط نامناسب چمن ورزشگاه اختصاصی این باشگاه لغو شد.
علیرغم فاصله قابل توجه با صدر جدول، نتایج میلان تفاوت زیادی با فصل گذشته ندارد.
علیرغم فاصله قابل توجه با صدر جدول، نتایج میلان تفاوت زیادی با فصل گذشته ندارد.
شرایط رحیم استرلینگ، مهاجم انگلیسی، در چلسی باعث نگرانی گرت ساوت‌گیت شده است.
سرمربی تیم پیکان امیدوار است شاگردانش حساسیت شرایط موجود را درک کنند.
شرایط بد ادن هازارد در رئال مادرید باعث شده جایگاه او در تیم ملی کشورش، بلژیک، هم به خطر بیفتد.
از آنجا که استقلالی‌ها به دلیل شرایط بد هتل‌ها در مسجد سلیمان قصد دارند اردوی خود را در اهواز برگزار کنند به همین علت سرمربی استقلال نمی‌تواند راهی مسجد سلیمان شود.
الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران، درباره شرایط بد میزبانی فیلیپین توضیح داد.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران به علت استاندارد نبودن شرایط سالن تمرین، اجازه تمرین به شاگردانش نداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ