بازی دوستانه پرسپولیس به دلیل شرایط نامناسب چمن ورزشگاه اختصاصی این باشگاه لغو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام مدیر تیم ملی فوتبال کشور، دیدار دوستانه برابر کیپ ورد لغو شد.
با اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس ، دیدار دوستانه این تیم مقابل مس رفسنجان لغو شده است.
به دلیل تنش های سیاسی و اعلام تظاهرات بزرگ در بانکوک، ممکن است فردا بازی دوستانه تاتنهام و لستر در ورزشگاه راجامانگالا لغو شود.
طبق اطلاعیه کاخ سفید، جو بایدن پس از دندان‌درد و نیاز فوری و ناگهانی به عصب‌کشی دندان، قرار ملاقاتش با دبیرکل ناتو را به امروز (سه‌شنبه) موکول کرد.
دولت کامرون اعلام کرد که تیم ملی فوتبال این کشور اجازه ندارد در دیدار دوستانه برابر روسیه به میدان برود.
با لغو دیدار رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان، تیم‌های صنعت مس کرمان و سپاهان نوین اصفهان به‌طور مشترک عنوان سومی را کسب کردند.
جدال دوستانه ایران و عراق به دلیل عدم توافق بر سر محل برگزاری مسابقه، لغو شد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پیکان که قرار بود عصر امروز در ورزشگاه پاس تهران برگزار شود لغو و در صورت فراهم بودن شرایط روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
بارش برف در تهران و نامساعد بودن شرایط ورزشگاه پاس احتمال لغو نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر را افزایش داد اما برای تعیین تکلیف نهایی چند ساعت دیگر باید صبر کرد.
طبق اعلام مسئولان برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور، این بازی امروز برگزار نخواهد شد.
به دلیل شرایط بد جوی، دیدار استقلال برابر تراکتور لغو شد.
تبریز - برگزاری دیدار تیم های تراکتور و استقلال تهران از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به دلیل بارش برف در هاله ای از ابهام قرار دارد.
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک از لغو مسابقه این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان خبر داد.
بررسی شرایط تهران نشان می‌دهد احتمال این که نود و نهمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس این هفته برگزار نشود وجود دارد. مسئولان در حال بررسی همه جانبه برای اتخاذ تصمیم نهایی هستند.
سرمربی اسپانیایی تراکتور در تصمیمی جالب دیدار تدارکاتی تیمش مقابل ذوب‌آهن را لغو کرد.
باشگاه فولاد خوزستان بازی تدارکاتی مقابل پرسپولیس را بنا به دلایلی لغو کرد.
امروز قرار بود پرسپولیس در نخستین دیدار تدارکاتی خود در تعطیلات لیگ برتر به مصاف تیم ستاره سرخ برود که این بازی به دلیل بارش باران و شرایط زمین ورزشگاه کاظمی برگزار نشد.
در حالیکه قرار بود، امروز دیدار دوستانه‌ای بین عراق و کاستاریکا در بصره برگزار شود، شب گذشته در اتفاقی عجیب بازی لغو شد.
این فصل هم سازمان لیگ می‌خواست بازی را در این استادیوم برگزار کند که با اعتراض باشگاه استقلال و نساجی بازی به دیگر شهر استان یعنی مرکز (کرمان) موکول شد.
فصل جدید رقابت‌های باشگاهی بسکتبال در حالی از روز پنجشنبه آغاز می‌شود که دو دیدار هفته نخست برگزار نخواهد شد.
فصل جدید رقابت‌های باشگاهی بسکتبال در حالی از روز پنجشنبه آغاز می‌شود که دو دیدار هفته نخست برگزار نخواهد شد.
آیت الله هاشم زاده هریسی گفت: این‌که در این دوره اعضای مجلس خبرگان رهبری برخلاف دوره‌های گذشته به دیدار رهبری نرفتند دلیل خاصی نداشت.
واقعیت ساده ماجرا این است که اساساً از ابتدا برنامه‌ای برای دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب در شهریور ماه وجود نداشت که بخواهد لغو شود!
لغو دیدار وزیر خارجه آمریکا با حولاتا و برگزاری آن در سطح معاون وزیر درحالی است که تل آویو تلاش گسترده‌ای در راستای قانع کردن آمریکا برای‌عدم امضای توافق با ایران کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ