باشگاه استقلال تکلیف بازیکن خارجی که قرار است ،به جای سیاوش یزدانی به اردوی تیم آبی ملحق شود را این هفته مشخص خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکلیف رانجلو یانگا، بازیکن خارجی که برای عقد قرارداد با استقلال در تهران حضور دارد، تا فردا مشخص می شود.
نماینده محمدرضا حسینی و مسئولان باشگاه سپاهان به زودی برای تعیین تکلیف این بازیکن پای میز مذاکره خواهند نشست.
نماینده محمدرضا حسینی و مسئولان باشگاه سپاهان به زودی برای تعیین تکلیف این بازیکن پای میز مذاکره خواهند نشست.
بایرن مونیخ مدت‌هاست به دنبال جذب هری کین، مهاجم تیم تاتنهام است. اما روند این مذاکرات به شدت فرسایشی شده است و حالا زمان این باشگاه برای جذب این بازیکن رو به پایان است.
گزارش‌ها حاکی از آن است که منچسترسیتی تصمیم خود را در مورد آینده ژوائو کانسلو گرفته است و این بازیکن پرتغالی قرار است در ورزشگاه اتحاد بماند.
اضافه شدن دو یا سه بازیکن جدید، استقلال را تبدیل به مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر می کند.
مربی سابق سپاهان معتقد است آل‌کثیر خرید خیلی خوبی نیست اما باید به این بازیکن فرصت داد.
منچستریونایتد در بیانیه‌ای رسمی تکلیف سه بازیکن این تیم را مشخص کرد.
عارف آقاسی و حمید بوحمدان دو بازیکنی هستند که آینده آنها در فولاد خوزستان چندان روشن نیست.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس احتمال جذب بازیکن از استقلال را ضعیف و کم دانست.
با تصمیم سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال آاک یونان، تغییری در خط دفاعی این تیم برای فصل بعد ایجاد نخواهد شد و دو بازیکن ایرانی هم به کارشان ادامه می‌دهند.
مهرداد عبدی در همان دقایق ابتدایی دو بار کارت زرد گرفت و از زمین اخراج شد.
بازیکن استقلال گفت که دیدار با فولاد، یک بازی سخت بوده و آنها انتظار یک بازی پرفشار را داشته اند.
بازیکن شمس آذر با تمجید از نمایش تیمش در این فصل از لیگ دسته اول، مدعی است که باید با تمرکز بیشتر به دنبال دستیابی به سهمیه صعود طی دیدارهای باقیمانده باشند.
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره جذب بازیکن به صحبت های سرمربی این تیم رجوع کرد تا تکلیف خرید نهایی خارجی آبی پوشان همچنان نامشخص باقی بماند.
شجاع خلیل‌زاده درحال حاضر مثل یک بمب ساعتی است که هر لحظه امکان دارد علیه سرمربی تیم ملی مصاحبه کند.
با توجه به اعتقادی که سرمربی تیم ملی به استفاده از فوتبالیست‌های لژیونر در ترکیب این تیم برای حضور در جام‌جهانی دارد، تکلیف حدود ۱۵ بازیکن از ۲۶ بازیکنی که می‌توانند به قطر بروند مشخص است.
علی احسانی در خصوص پرونده سینا اسدبیگی گفت:تا زمانی که تعیین تکلیف نشده بازیکن می‌تواند بازی کند و موردی ندارد.
باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل‌و‌انتقالات تابستانی در نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار خروج نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شده بود تا بتواند قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت و برای این بازیکن کارت بازی دریافت کند.
رئال مادرید تنها 6 روز فرصت دارد تا تکلیف سه بازیکن مازاد خود را مشخص کند. مدیران باشگاه فشار روی این سه بازیکن را بیشتر کرده اند.
قرارداد باشگاه پرسپولیس با سینا اسدبیگی بدون ایراد و مشکل بوده و ادعا‌هایی که در خصوص این بازیکن و قراردادش با ذوب‌آهن مطرح شده بود، صحیح نیست.
کار بارسلونا در نقل و انتقالات تمام نشده و قصد جذب سه بازیکن دیگر را هم دارد ولی قبل از هر چیز، مدیران باشگاه باید تکلیف خروجی های خود را مشخص کنند.
رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند مدیران برنامه‌های دو بازیکن بارسلونا، مارتین برایثویت و فرانکی دی‌یونگ، ساعاتی پیش برای مذاکرات نهایی وارد دفتر مرکزی باشگاه شدند.
از پنج بازیکن مازاد بارسلونا که با این تیم به آمریکا سفر نکردند سه نفر از باشگاه جدا شده‌اند ولی تکلیف ساموئل اومتیتی و مارتین برایث‌ویت تا این لحظه مشخص نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ