کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از فتح جام باشگاههای جهان، تیمش را آماده قهرمانی های بعدی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- معاون خدمات شهری شهرداری یزد از انجام بازدیدهای هفتگی برخط در روزهای شنبه هر هفته برای حل مشکلات بوستان های شهر خبر داد.
نشست دو روزه سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) از دقایقی پیش در شهر ویلینیوس به میزبانی پایتخت لیتوانی آغاز شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: ما در قوه قضاییه، مشکلات دولت را می‌فهمیم و درک می‌کنیم ما اعتقاد و باور داریم که قوای مجریه و قضاییه باید کمک‌کار یکدیگر باشند.
نماینده چابهار گفت: از رئیس دولت انتظار داشتیم که برنامه هفتم را با استفاده از اعداد و ارقام برای نمایندگان تشریح و اعلام کند که در چه شرایطی قرار داریم و در بازه زمانی ۵ ساله قرار است با توجه به شاخص‌ها و آمار‌ها به کجا برسیم. ما می‌دانیم که مشکلات جدی در برنامه هفتم وجود دارد؛ مثلا مباحث محیط‌زیست، بیابان‌زدایی و منابع طبیعی مهم هستند، اما مغفول مانده‌اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پایبندی طالبان به تامین حق ابه هیرمند، گفت: مشکلاتی که در منطقه و سیستان و بلوچستان داریم مردم را به شدت متاثر کرده است که باید اقدامات سریع تری در این رابطه اتخاذ شود؛ اما طالبان در میز مذاکره یک حرف و خارج از آن حرف دیگری می زند.
اردستان-فرماندار اردستان در بازدید میدانی از روستاهای بخش مهاباد این شهرستان گفت: مهاباد مشکلات بسیاری در حوزه‌های آب و مسکن دارد.
اهواز - رئیس جمهور گفت: عقیده دارم حضور میدانی در استان حوزستان موجب رفع مشکلات مختلف استان از حمله آب و فاضلاب و بیکاری می شود.
اهواز - رئیس جمهور گفت: عقیده دارم حضور میدانی در استان حوزستان موجب رف مشکلات مختلف استان از حمله آب و فاضلاب و بیکاری می شود.
همه ما می‌دانیم برای بهداشت دهان و دندان به مراقبت و مسواک‌زدن نیاز داریم و گرنه درگیر مشکلاتی مثل دندان درد، عفونت، ناآراسته بودن دهان، چالش‌هایی در غذا خوردن و البته هزینه‌های بسیار بالای دندان پزشکی می‌شویم. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که مسواک برقی بهتر است یا مسواک معمولی؟
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به استقلال افتخار می کنم.
وزیر کشور گفت: این وزارتخانه همواره سعی کرده است به خوبی به وظایف خود عمل کرده و در میدان باشد تا بتواند امکانات را برای رفع مشکلات بسیج کند.
ساوه- دادستان کل کشور گفت: سفرهای میدانی نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها برای رفع دقیق نقاط ضعف دارد.
مردم برای چندمین بار امتحان خودشان را خوب پس دادند. نوبت مسوولین است که در لبیک پیام رهبر فرزانه انقلاب در جهت رفع مشکلات وتنگنا‌ها تلاش کنند.
رییس جمهور بر حل مشکلات اقتصادی و علاج تورم به عنوان وظیفه دولت تاکید کرد.
هافبک نفت از عملکرد فنی این تیم دفاع می کند و می گوید مشکلات باعث عدم تمرکز و نتیجه گیری است.
قالیباف با بیان اینکه جمهوری اسلامی نه از ترور فیزیکی و نه از راه‌انداختن صحنه جنگ شناختی ابایی ندارد، عنوان کرد: می‌دانیم که در برخی حوزه‌ها به ویژه اقتصادی، اشکالات و ضعف‌هایی داریم و تحریم همین تروریسم‌ها موجب تحمیل مشکلات اقتصادی شده است که البته بخشی هم از ضعف ما در حوزه مدیریتی و کم توجهی ما مسئولان بوده است که باید کمک کنیم تا بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: تلاش داریم با تکمیل هرچه سریع‌تر بیمارستان امام علی(ع) در نجف و استقرار کادر درمان مجرب، گره‌گشای مشکلات درمانی زائران در عراق باشیم.
ما خانواده ایران بزرگ هستیم. در یک خانواده ممکن است تنش ایجاد شود. هر خانواده کمبود دارد و همه می‌دانیم مشکلاتی هست.  اما اعضای خانواده مشکلات را در بیرون نشان نمی‌دهند
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اضافه کرد: رسیدگی به مشکلات پرستاران را بر خود واجب می‌دانیم و تلاش داریم که با ایجاد امنیت شغلی برای این قشر زحمت‌کش آرامش روانی و سلامت جسم جامعه را تامین کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس قدردان کادر درمان است و حتماً رفع مشکلات و مسائل آنان را وظیفه خود می‌دانیم.
امروز ۴ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی سرب و روی ایران (فسرب) با حضور سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
هم زمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودروی شهر‌آفتاب، حرکات نمایشی قهرمان رالی با محصولات دنا، دنا پلاس اسپرت، پژو ۲۰۶ و ۲۰۸ توسط قهرمان رالی کشور انجام شد.
رئیس مجلس با اشاره به راهکار مجلس برای حل مشکل بیماران صعب العلاج گفت: در حوزه بهداشت آنقدر لنگ می زنیم که بار روی درمان افتاده و آن را پرهزینه کرده است و در این خصوص باید بپذیریم سازمان غذا و دارو مشکلات جدی دارد که دقیق عرض می‌کنم حتما در این حوزه تضاد مدیریت منافع داریم.
رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در دیدار عیدانه با مسئولان دولت سابق و فعالان حوزه‌های مختلف گفت : اگر گرفتار مصوبه هسته‌ای مجلس نمی‌شدیم ، تحریم‌ها را اسفند ۹۹ پایان می دادیم ... آماده همکاری با دولت برای رفع مشکلات مردم هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ