معاون رئیس جمهور ترکیه از افزایش شمار کشته های زلزله در این کشور به ۲۴ هزار و ۶۱۷ نفر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز مدیریت حوادث اضطراری ترکیه اعلام کرد که شمار جان باختگان زلزله اخیر در این کشور از ۵۰ هزار نفر فراتر رفته است.
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد شمار جانباختگان زلزله‌های اخیر در این کشور از ۴۸ هزار نفر عبور کرده است.
مرکز مدیریت حوادث اضطراری ترکیه اعلام کرد که شمار جان باختگان زلزله اخیر در این کشور به ۴۷ هزار و ۹۷۵ نفر رسیده است.
مرکز مدیریت حوادث اضطراری ترکیه اعلام کرد که شمار جان باختگان زلزله اخیر در این کشور به ۴۲ هزار و ۳۱۰ نفر رسید.
مرکز مدیریت حوادث اضطراری ترکیه اعلام کرد که شمار جان باختگان زلزله اخیر در این کشور به ۴۱ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.
مرکز مدیریت حوادث اضطراری ترکیه اعلام کرد که شمار جان باختگان زلزله اخیر در این کشور به ۴۰ هزار و ۶۸۹ نفر رسید.
شمار جان‌باختگان زمین لرزه ۷.۸ ریشتری و پس‌لرزه‌های آن که منطقه جنوب شرق ترکیه در امتداد مرز با سوریه را لرزاند، همچنان در حال افزایش است.
یونس سزر در مصاحبه با خبرنگاران شمار مجروحان در جریان زلزله مهیب در ۱۱ استان قهرمان‌ماراش، غازی‌آنتپ، شانلی‌‎اورفا، دیاربکر، آدانا، آدیامان، عثمانیه، هاتای، کیلیس، مالاتیا و الازیع واقع در جنوب ترکیه را ۱۰۸ هزار و ۶۸ نفر اعلام کرد.
مرکز مدیریت حوادث اضطراری (آفاد) ترکیه اعلام کرد که شمار جان باختگان زلزله اخیر در این کشور به ۳۶ هزار و ۱۸۷ نفر رسید.
شمار جانباختگان زلزله ترکیه به ۳۵ هزار و ۴۱۸ نفر رسید
منابع رسمی فلسطینی از افزایش شمار جان باختگان فلسطینی در زلزله شدید سوریه و ترکیه خبر می دهند.
در حالی که شمار جان باختگان زلزله ترکیه به 29 هزار و 605 نفر افزایش یافت، وزیر خارجه این کشور از بازگشایی فرودگاه استان «هاتای» و آمادگی آنکارا برای تسهیل ارسال کمک ها به سوریه خبر داد.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله مرگبار ترکیه و سوریه در مقایسه با رقم فعلی (حدود ۲۸هزار نفر) «دوبرابر یا بیشتر» خواهد شد.
«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه شنبه شب در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در اردوگاه زلزله‌زدگان در شهر شانلی اورفا، گفت که شمار جان‌باختگان زلزله‌ی بامداد دوشنبه به ۲۲ هزار و ۳۲۷ نفر و شمار مصدومان به ۸۰ هزار و ۱۰۴ نفر رسید.
منابع رسمی در ترکیه از افزایش شمار جانباختگان زلزله شدید در مناطق جنوب این کشور خبر می دهند.
وزیر بهداشت ترکیه از افزایش شمار تلفات زلزله در این کشور به بیش از ۲۰ هزار کشته و بیش از ۸۰ هزار زخمی خبر داد.
منابع ترکیه ای از زلزله جدید در جنوب شرق ترکیه و افزایش شمار جان باختگان زلزله دوشنبه گذشته به بیش از ۱۸ هزار نفر خبر دادند.
منابع رسمی جدیدترین آمار قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه را اعلام کردند که حاکی از افزایش تصاعدی شمار جان باختگان و مصدومان این رخداد است.
سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله‌های دوشنبه ششم فوریه ۲۰۲۳ در جنوب کشور به ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر و تعداد مصدومین نیز به ۶۲ هزار و ۹۱۴ تن افزایش یافته است.
اداره بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه ترکیه از افزایش تلفات زلزله در این کشور به بیش از ۱۲ هزار کشته و بیش از ۶۲ هزار زخمی خبر داد.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان شمار جانباختگان و مصدومین افغانستانی در زلزله اخیر ترکیه را ۱۳۰ نفر رسانه ای کرد.
رئیس جمهور ترکیه که برای بازدید از روند امدادرسانی به زلزله زدگان به مناطق بحران زده استان قهرمان ماراش سفر کرده است، شمار جانباختگان زلزله را تاکنون هشت هزار و ۵۷۴ نفر و شمار مجروحان زلزله در ۱۰ استان جنوب ترکیه را ۴۹ هزار و ۱۳۳ نفر اعلام کرد.
شمار تلفات زلزله در سراسر سوریه به ۲۳۷۰ کشته و تعداد زخمی‌ها به ۲۵۵۴ نفر افزایش یافت. مقامات ترکیه هم از افزایش تعداد تلفات زلزله در این کشور به ۵۸۹۴ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۳۴ هزار و ۸۱۰ نفر خبر دادند.
اداره بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه ترکیه بامداد سه شنبه اعلام کرد که شمار جانباختگان این زلزله به ۲ هزار و ۹۲۱ نفر و زخمی‌ها به ۱۵ هزار و ۸۳۴ نفر افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ