کاربران در فضای مجازی با انتشار توئیت هایی طنز آمیز، خط حمله چلسی را به سخره گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع آگاه اعلام کردند که کشورهای عضو مجمع اقتصادی غرب آسیا علی‌رغم تهدیدها علیه نیجر، آمادگی لازم برای حمله نظامی علیه این کشور را ندارند.
روابط عمومی دولت استونی اعلام کرده است که این کشور به همراه لتونی و لیتوانی به طور مشترک اعلام کرده‌اند که می‌خواهند تا سال ۲۰۲۵ اتصال به شبکه برق روسیه را تمام خواهند کرد. ‌
وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، گفت: کشورهای منطقه می‌توانند بدون مداخلات خارجی امنیت منطقه را تأمین کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در واکنش به این جنایت هماهنگ علیه قرآن سوزی در غرب، پیشنهاد می‌شود که تحریم کشور سوئد به وسیله کشورهای اسلامی صورت گیرد.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، اعلام کرد که کشورهای مسلمان در سراسر جهان باید به جای صدور بیانیه، کشور سوئد را تحریم سیاسی و اقتصادی کنند.
وزیر دفاع با بیان اینکه در ابعاد مختلف از کشورهای آمریکای لاتین حمایت می کنیم، گفت: کشورهای آن منطقه تمایل زیادی به ارتباط و تعامل با ایران دارند.
وزیر دفاع گفت: صداقت و استحکام ایران در ابعاد بین‌ المللی و حضورش در مناطق مختلف و قدرت منطقه‌ای ایران نشان از این دارد که کشورهای دیگر تمایل زیادی به رابطه با ما دارند.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: کشورهای غربی هیچ مسئولیتی در قبال اقدامات ضد حقوق بشری خود بر عهده نمی‌گیرند و پاسخگو نیستند
قانونگذاران و کشورهای اروپا درباره قوانین ناظر بر استفاده شرکت های بزرگ فناوری از داده های مشتریان و موسسات به توافق نهایی رسیدند.
جنبش حماس تصویب طرح ساخت شهرک‌های جدید در کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی را تجاوزی آشکار علیه ملت فلسطین توصیف کرد.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: کشورهای مختلف اعم از همسایگان و اروپایی‌ها برای بهبود روابط با ایران از یکدیگر سبقت می‌گیرند.
به گفته ۵ مقام رسمی، کشورهای جنوب شرقی آسیا دستورالعملی برای نظارت و اخلاق برای هوش مصنوعی  تدوین کرده اند که چهارچوبی برای این فناوری در حال شکوفایی وضع می کند.
سفیر ایران در مسکو با بیان اینکه آینده اقتصاد جهان متعلق به کشورهای بریکس خواهد بود، گفت که کشورهای بریکس مستقل از دلار ارز خود را خواهند داشت.
رئیس جمهور کنیا از کشورهای آفریقایی خواست استفاده از دلار آمریکا در تجارت بین قاره‌ای را کنار بگذارند.
باقدرت‌گرفتن ارزهایی مانند یورو و یوآن این احتمال دورازذهن نخواهد بود که نظام ارزی تک‌قطبی اقتصاد بین‌الملل به نظامی چندقطبی متشکل از ارزهای دلار، یورو و یوآن تبدیل شود.
رئیس‌جمهور اوکراین ضمن تکرار درخواست دوباره برای عضویت کشورش در ناتو گفت: همه کشورهای اروپایی همسایه روسیه باید به عضویت اتحادیه اروپا و ناتو درآیند.
ساری- معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از مازندران به عنوان پیشانی صنعت طیور کشور یاد کرد و گفت: کشورهای همسایه متقاضی مرغ ایران هستند.
دبیرکل اتحادیه عرب در سخنانی تاکید کرد که موضوع بازگشت سوریه به این اتحادیه محور مهم‌ترین بحث‌های مطرح شده در نشست سران عربی در جده بود.
نامه‌ای که مهندس گلن دیویس خطاب به انیشتین نوشته، گم شده، اما از پاسخ انیشتین پیدا است که سوال دیویس در رابطه با ادراک حیوانات بوده است. انیشتین در پاسخ خود نوشت: «می‌توان تصور کرد که بررسی رفتار پرندگان مهاجر و کبوتر‌های حامل ممکن است روزی به درک فرآیند فیزیکی منجر شود که هنوز مشخص نیست.»
این ماهی بزرگ اخیرا سبک غذایی خود را تغییر داده و به یک شکارچی مرگبار تبدیل شده است، اما شکار او این بار نه در آب که در خارج از آب وجود دارد.
سه ابرمسئله ژئوپلیتکی چگونگی ارتباط با آمریکا، نحوه ارتباط با روسیه، و چگونگی تعمیق همگرایی اتحادیه اروپا، کشورهای اتحادیه اروپا را به دو دوسته «اروپای قدیم» و «اروپای جدید» تقسیم کرده است.
هیچ تفاوت علمی میان کبوتر‌ها و گونه‌ی بسیار محبوب‌ترشان یعنی قمری‌ها وجود ندارد. هر دو پرنده اعضای خانواده‌ی Columbidae هستند و در حالی که واژه‌ی Pigeon (کبوتر) برای اشاره به گونه‌های بزرگ‌تر و Dove (قمری) برای اشاره به گونه‌های کوچک‌تر به کار می‌رود.
ظرفیت هشت استادیوم جام جهانی، پس از پایان رقابت‌ها کاهش می‌یابد و صندلی‌های آن به کشورهای در حال توسعه اهدا خواهد شد.
در همه کشورهای اروپایی با استادیوم پر از تماشاگر برگزار می‌شد اما ما اینجا اندرخم یک کوچه هستیم و هنوز دل نگرانی‌هایی داریم که مردم یک جا جمع نشوند و این جای تاسف دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ