3 روز پیش اعلام شد، درحالی‌که دنی آلوز به اتهام تجاوز در زندان به‌سر می‌برد، همسرش درخواست طلاق از او را به دادگاه ارائه کرده و می‌گوید به ادعاهای قربانی این پرونده اعتماد دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد هادی ایمانیه در خصوص آخرین جزئیات حادثه تروریستی شاه چراغ گفت: داعش طبق آخرین اخبار مسئولیت این حمله تروریستی را پذیرفت و ۳۰۰ فشنگی که این تروریست به همراه داشت و همزمانی با اذان مغرب نیت شوم این تروریست را مشخص می‌کند.
شاگردان لیونل اسکالونی موفق به کسب پیروزی مقابل استرالیا شدند.
بایرن مونیخ در هفته بیست و هفتم بوندس‌لیگا در خانه فرایبورگ به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریفش را 1-0 شکست دهد.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
رسانه‌های لندنی و برخی شهره‌های وطنی، سوژه‌ای را برای انتقام‌گیری شکست آشوب‌های پاییز یافته‌اند و طبق معمول انگشت اتهام تسبیب یا ناکارآمدی را به سمت دین و حکومت برده‌اند. این اتهام‌افکنی‌ها البته مطابق روال گذشته بدون هیچ‌گونه سند و دلیلی است. وقتی دستگاه‌های مسئول در حوزه آموزشی و بهداشتی به قضاوتی نرسیده‌اند، خبرنگار لندن‌نشین یا سلبریتی کاخ‌نشین از کجا فهمید که ماجرا چیست و حکم را هم صادر کرد؟
عباس عبدی درباره دهه شصتی‌ها نوشت: تنها یک راه در برابرشان وجود داشت، و آن گرفتن انتقام بود، هم از تاریخ و انقلاب و هم ساختار و هم از پدران، به ویژه ازسوی دختران این نسل. گرایش آنان به گذشته پیش از انقلاب یا حتی ناسزا‌هایی که در شعار‌ها می‌دادند بیش از آنکه محصول یک انتخاب عقلانی باشد ابزار و شیوه انتقام‌گیری آنان بود.
جرارد پیکه اولین فوتبالیستی نیست که هدف انتقام‌گیری با انتشار آهنگ قرار گرفته و این پدیده دنیای مدرن از مدتها پیش چهره‌های فوتبالی را گرفتار کرده است.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، گفت که قصد انتقام‌گیری از سیتی را ندارند و تاکید کرد که با شجاعت و خودباوری قادر به شکست سیتیزن ها خواهند بود.
وحیدی تاکید کرد: تروریسم تصویری شارلی ابدو انتقام‌گیری از هویت ایرانی و اسلامی، نفرت‌افکنانه و زن‌ستیزانه است ... اقدام موهن این نشریه فرانسوی علیه مرجعیت دینی و ارزش های اسلامی که به روشنی مصداق "اسلام ستیزی" و "نفرت‌افکنی" است، اهانتی به مقام زن، به ویژه زنان ایرانی هم محسوب می شود.
تیم ملی پرتغال با دبل برونو فرناندش از سد اروگوئه گذشت و به مرحله حذفی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر رسید.
لیورپول و رئال مادرید یک بار دیگر در لیگ قهرمانان به یکدیگر برخورد کردند و محمد صلاح حالا فرصتی جدید برای انتقام‌گیری از کهکشانی ها خواهد داشت. رئال در همه مصاف‌های اخیر بهتر از لیورپول کار کرده است.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید پپ گواردیولا به دنبال شکار یکی از ستاره‌های آرسنال است. این اقدام او به عنوان انتقام‌گیری از توپچی‌ها بعد از جذب گابریل ژسوس و اولکساندر زینچنکو تفسیر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ