تصویری از راهپیمایی ۲۲ بهمن منتشر شده است که علاقه‌مندان به ۲۲ بهمن، تابوتی درست کرده و در آن تصاویری از علینژآد، پهلوی، علی کریمی و .. دیده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راهپیمایان در ایالت کانوی نیجریه در اعتراض به جنگ افروزی غرب علیه نیجر با جنگ احتمالی نیابتی سران کشورهای غرب آفریقا (اکواس) علیه نیجر مخالفت کردند.
شرکت بیمه معلم، تمامی موکب‌داران و شرکت‌کنندگان راهپیمایی ده کیلومتری غدیر را تحت پوشش خود قرار داد.
رئیس جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران، این راهپیمایی را نماد همبستگی و انسجام امت اسلامی با ملت فلسطین و آرمان آزادی قدس عنوان کرد و گفت: آزادی قدس شریف بسیار نزدیک است.
راهپیمایان تهرانی تاکید کردند: هرگونه حماقتی درباره مسجدالاقصی، بهای سنگینی برای صهیونیست‌ها دارد و اگر جنگی شعله‌ور شود فروپاشی و نابودی رژیم نژادپرست و غاصب را تسریع خواهد کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس، حضور پرشور جوانان ایرانی در همبستگی با ملت مظلوم فلسطین را ستود و نسل نوظهور جوانان فلسطینی را مقدمه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دانست.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی ویژه به راهپیمایان و نمازگزاران در روز جهانی قدس خبر داد.
شمار زیادی از شهرک‌نشینان در کنار برخی وزرای کابینه نتانیاهو، امروز دوشنبه اقدام به برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز تحت عنوان حمایت از شهرک‌سازی در نابلس کردند.
راهپیمایان ۲۲ بهمن در تهران همزمان با سراسر کشور، در ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را به صورت همخوانی اجرا کردند.
تبریز- محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در جمع راهپیمایان تبریزی حضور پیدا کرد.
مراسم راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بعد از دوسال شرایط کرونایی در ساعت ۹:۳۰ شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همزمان در تهران و سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد. راهپیمایان تهرانی به سمت مسیرهای منتهی به میدان آزادی حرکت کردند. سخنران مراسم ۲۲ بهمن امسال سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران است.
حجت‌الاسلام ناطق نوری دقایقی پیش به جمع راهپیمایان چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی پیوست.
وزیر نفت با حضور در جمع راهپیمایان 22 بهمن گفت: مردم هر سال از نظام و انقلابی که برای خودشان است دفاع می‌کنند که چشم دشمنان را کور می‌کند، این انقلاب برای مردم است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان مراسم ۲۲ بهمن حاضر شد.
رئیس‌جمهور دقایقی پیش به جمع راهپیمایان چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی پیوست.
فردا مقارن با ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای «جهاد تبیین»، برخی از دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران در معرض دید مردم شریف و راهپیمایان قرار خواهد گرفت.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع)، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد. سخنران این مراسم سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بود و سپس راهپیمایان به سمت دانشگاه تهران، میعادگاه نماز جمعه حرکت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ