فدراسیون فوتبال برزیل در بیانیه‌ای رسمی توافق نهایی با کارلو آنچلوتی برای جایگزینی تیته را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال برزیل پس از مدت‌ها تلاش و پافشاری بالاخره موفق شدند کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی بعدی این تیم انتخاب کنند.
فدراسیون فوتبال برزیل پس از مدت‌ها تلاش و پافشاری بالاخره موفق شدند کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی بعدی این تیم انتخاب کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل پیراهن ویژه مشکی‌رنگ تیم ملی این کشور که نام وینیسیوس بر پشت آن حک شده را به رئیس جمهور این کشور هدیه داد.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل پیراهن ویژه مشکی‌رنگ تیم ملی این کشور که نام وینیسیوس بر پشت آن حک شده را به رئیس جمهور این کشور هدیه داد.
تعریف و تمجید رئیس فدراسیون فوتبال برزیل از ژوزه مورینیو به شایعاتی درباره تبدیل شدن آقای خاص به نامزد هدایت سلسائو دامن زده است.
با اعلام فدراسیون فوتبال برزیل، تیم ملی این کشور برای اولین بار در تاریخ خود در دیدار دوستانه برابر گینه، لباسی کاملا مشکی به تن خواهد کرد.
با اعلام فدراسیون فوتبال برزیل، تیم ملی این کشور برای اولین بار در تاریخ خود در دیدار دوستانه برابر گینه لباسی کاملا مشکی به تن خواهد کرد.
گزارشها در برزیل حاکی است فدراسیون فوتبال این کشور از استخدام کارلو آنچلوتی ناامید شده و دوریوال جونیور، سرمربی سائوپائولو، را برای هدایت سلسائو انتخاب کرده است.
ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل بار دیگر تایید کرد که کارلو آنچلوتی گزینه اول آن‌ها برای انتخاب جانشین تیته است.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل یک بار دیگر تایید کرد که کارلو آنچلوتی گزینه اول هدایت سلسائو است. در حالی که کارلتو بارها تاکید کرده که فصل بعد نیز در رئال خواهد ماند.
فدراسیون فوتبال برزیل قصد دارد کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی جدید سلسائو معرفی کند.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل تایید کرد کارلو آنچلوتی گزینه اول سرمربی‌گری تیم ملی این کشور است.
فدراسیون فوتبال برزیل به کارلو آنچلوتی تا 25 می فرصت داد تا پیشنهاد هدایت تیم ملی این کشور را بررسی و جواب نهایی خود را اعلام کند.
فدراسیون فوتبال برزیل در حال بررسب شرایط حضور ژوزه مورینیو، سرمربی رم، روی نیمکت این تیم است.
ادنالدو رودریگس، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، کارلو آنچلوتی را مربی‌ای عنوان کرد که به راحتی می تواند فشار مربیگری در هر باشگاه و تیم ملی بزرگی را مدیریت کند.
فدارسیون فوتبال برزیل توافق با سرمربی ایتالیایی برای قبول هدایت سله‌سائو را رد کرد.
فدراسیون فوتبال برزیل شایعه چراغ سبز سرمربی رئال به پیشنهاد این فدراسیون را رد کرد.
یک رسانه اروپایی از موافقت سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با پیشنهاد فدراسیون فوتبال برزیل برای قبول هدایت تیم ملی این کشور خبر داد.
فدراسیون فوتبال برزیل قصد دارد تا پایان این فصل رقابت‌های باشگاهی برای همکاری با کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، صبر کند.
سرمربی رم پیشنهاد فدراسیون فوتبال برزیل برای جایگزینی تیته را رد کرد.
رسانه‌ها از احتمال انتخاب فدراسیون فوتبال برزیل از بین سرمربیان سابق و فعلی رئال برای جانشینی تیته خبر می‌دهند.
فدراسیون فوتبال برزیل به خاطر طلسم ۲۰ ساله در جام جهانی می‌خواهد سنت شکنی کند.
فدراسیون جهانی فوتبال تاریخ و زمان بازی برزیل و کرواسی در مرحله حذفی (یک چهارم نهایی) مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را اعلام کرد.
با اعلام سخنگوی فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال، تیم‌های ملی فوتسال ایران و برزیل بازی تدارکاتی انجام می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ