معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از تدوین و منتشر اولین سند راهبردی جهت افزایش بهره وری تحقیقات سلامت به منظور افزایش کارایی نظام سلامت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
سرمربی استقلال با انتشار یک استوری، به استعفا کریمی و حواشی این باشگاه واکنش نشان داد.
میلاد محمدی با انتشار یک استوری اینستاگرامی حضور برادرش در استقلال را تبریک گفت.
میلاد محمدی با انتشار یک استوری اینستاگرامی حضور برادرش در استقلال را تبریک گفت.
مجموعه تصاویری از دکتر مصطفی چمران، وزیر دفاع وقت به همراه مرحوم مهدی بازرگان رئیس دولت موقت و مرحوم عباس شیبانی و علی اکبر معین فر، نمایندگان وقت مجلس، در ستاد مشترک ارتش به مناسبت سالگرد شهادت تیمسار قرنی و همچنین تصاویری از حضور وی در جبهه‌های جنوب و نیسان که برای اولین بار از آرشیو عکس ایرنا منتشر می‌شود.
این تصاویر برای پس از دو دهه برای اولین بار است منتشر می‌شود.
مشخص نیست که آیفون اولترا جایگزین آیفون پرو مکس می‌شود یا اپل از سال آینده تعداد گوشی‌های جدید آیفون را به پنج دستگاه می‌رساند.
مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات و گزارش‌ها درباره اولین گوشی تاشوی گوگل به نام پیکسل فولد هستیم و به‌احتمال‌زیاد در جریان کنفرانس گوگل I/O ۲۰۲۳ در ۲۰ اردیبهشت‌ماه از آن رونمایی می‌شود.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: در سال گذشته مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد.
مدیرکل دفتر امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی ‌دارایی: در سال گذشته مجموعاً 603 مورد صورت مالی شرکت های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی 1000 شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود. این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد. آخرین دوره از انتشار صورت های مالی سال 1400 شرکت های دولتی نیز انجام شد و 521 مورد دیگر نیز منتشر شد و در کل 1124 صورت مالی در معرض دید عموم قرار گرفت. بنابراین، 124 مورد بیشتر از آماری که وعده داده بودیم به انتشار صورت های مالی پرداختیم
نویسنده یک کتاب کمیک داستانی علمی - تخیلی که قرار است در ژاپن منتشر شود، اعتراف کرده که استعداد نقاشی وی در حد صفر است و از هوش مصنوعی برای این کار استفاده کرده است.
انتشار اولین عکس از سجادی بعداز سقوط بالگرد
در روزهای گذشته انتشار کلیپی از معلم قائمشهری در فضای مجازی بحث برانگیز شده است. در ادامه اولین واکنش او را پس از انتشار کلیپش را که باشگاه خبرنگاران منتشر کرده؛ می‌بینید:
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، هرگونه دخالتش در افشای پیام‌های واتساپی علیه لیونل مسی را تکذیب کرد.
بیمه ملت با مجوز وزارت امور اقتصادی و دارایی، اولین اوراق بیمه اتکایی کشور را منتشر می‌کند.
برخی این اقدام را تلاشی برای قدرتنمایی بن سلمان در برابر سایر مدعیان تاج و تخت سعودی و انحصار و موروثی کردن قدرت در خانواده وی قلمداد کرده‌اند.
رستم قاسمی با حاشیه ایجاد شده پیرامون انتشار تصاویر خصوصی او واکنش نشان داد.
لیست ۲۶ نفره ژاپن برای جام جهانی زودتر از سایر تیم‌ها اعلام شده اما با این حال ممکن است تغییراتی در بعضی نفرات ایجاد شود.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور از انتشار سندی برای اولین بار در رابطه با بیماری زمینه‌ای مهسا امینی خبر داد.
افشای رندرهای Galaxy A14 آینده سامسونگ نشان می دهد که این دستگاه به نمایشگر Infinity-U و دوربین سه گانه مجهز است.
اخیراً رندرهایی به بیرون درز کرده که نشان می دهد سری آیفون 15 با الهام از مدل های برتر سری آیفون 14 طراحی خواهند شد.
افشاکنندگان دنیای فناوری اخیراً دقیق ترین رندرهای گلکسی اس 23 پلاس سامسونگ را منتشر کردند که نشان از طراحی به روز شده دارد.
رئیس اتاق تعاون ایران گفت: بررسی‌های آماری اولین دوره پایش ۱۰ ساله سند توسعه بخش تعاون منتهی به سال ۱۴۰۰ نشان داد معادل ۲۱.۰۶ درصد از اهداف سند اجرایی محقق شده است.
شاخص کل بورس روز یکشنبه با کاهش ۸۸/ ۱درصدی تا محدوده یک‌میلیون و ۳۳۶هزار واحد عقب نشست و بیشترین افت در حدود یک‌ماه اخیر را ثبت کرد. خروج پول‌های حقیقی‌ها نیز شدت گرفت و به رقم ۴۰۰میلیارد تومان رسید. نزول دلار آزاد به کانال ۲۷هزار تومان، عقبگرد دلار نیمایی و کاهش اراده سیاستگذاران برای حذف ارز ترجیحی از جمله عواملی بودند که به افت قریب به اتفاق سهام در تالار شیشه‌ای منجر شدند. واکنشی که از نگاه کارشناسان بورسی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ