رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هفته وحدت نمادی از تبلور عینی همدلی و حرکت دوشادوش میان تشیع و اهل سنت در همه عرصه‌های خدمت به ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام محمدحسن اختری را به عنوان رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت منصوب کرد.
جنجالی‌ترین باززیکن هفته اخیر فوتبال ایران نخستین تمرینش با سپاهان را برگزار کرد.
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به هفته وحدت عنوان داشت: مقصود وحدت این نیست که سنی باید شیعه شود و یا برعکس، بلکه باید توجه کنیم که امت اسلامی امروز با استکبار مواجه است که اگر این اتحاد و وحدت در بین امت اسلام وجود داشت امروز فلسطین و یمن تنها نبودند و اموال آنان به غارت نمی‌رفت و اسلام به عنوان قدرتی در دنیا شناخته می‌شد که متأسفانه دشمنان در این سال‌ها جنگ بین سنی و شیعه و جنگ بین شیعه و شیعه راه می‌اندازند تا این امر محق
هم‌زمان با هفته وحدت و با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک بین شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ایران‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا، گام بزرگ دو خودروساز بزرگ کشور در راستای تحقق اهداف اتحاد استراتژیک برداشته شد.
هم‌زمان با هفته وحدت و با امضای تفاهم‌نامه‌های همكاری مشترك بین شركت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران‌خودرو، گام بزرگ دو خودروساز بزرگ كشور در راستای تحقق اهداف اتحاد استراتژیك برداشته شد.
هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی خیره کننده و تاریخی فجر سپاسی شیراز مقابل امید وحدت همراه بود.
تربت جام ـ همزمان با هفته وحدت جمعی از بانوان فرهیخته تربت جامی با مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت این شهرستان دیدار کردند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هفته وحدت را فرصت مناسبی برای افشای چهره دروغین اسلام آمریکایی دانست و تأکید کرد: دشمن می‌کوشد که قدرت ملی ما را از درون متزلزل کند.
رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت محکم‌تر شدن پیوندهای وحدت و محبت بین برادران شیعه و سنی را در سایه پرچم مسلمانی دانست.
سخنگوی دولت ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: تجزیه‌طلبان مقابل یکپارچگی ایران زمین‌گیرند.
نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی (یکشنبه 17 مهرماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی رأس ساعت 8 و 5 دقیقه و با حضور 195 نفر از نمایندگان در حالی آغاز شد که رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود به هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی اشاره کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه رمز پیروزی ما، وحدت و یکپارچگی همه فرقه های مختلف در ایران عزیز است، گفت: در اینجا لازم می دانم بگویم آنهایی که به تعبیر مقام معظم رهبری، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند، هر دو، دو لبه یک قیچی بوده و به گونه ای عمل می کنند که مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند و در حقیقت آب در آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار می ریزند و آنها دشمنان قسم خورده ما هستند.
تربت جام ـ رئیس هیات سوارکاری تربت جام گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت فراجا و هفته وحدت مسابقه سوارکاری با حضور علاقه مندان به این رشته در تربت جام برگزار شد.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: در ماجرای این اجتماعات، مردم بر وحدت خود تاکید کردند و خواستار اشد مجازات برای آشوبگران و فتنه انگیزان نیابتی شدند که امیدواریم دستگاه قضایی برخورد قانونی با آن‌ها داشته باشد. مردم از نیروی انتظامی و مجاهدت‌های آن‌ها برای تامین امنیت کشور، عاشقانه تشکر کردند و خواستار رفع ابهام و رسیدگی به مرگ مشکوک آن بانوی جوان شدند.
تیم فوتبال امید وحدت خراسان در هفته پنجم لیگ دسته اول هم شکست سنگینی را تجربه کرده است.
تیم فوتبال امید وحدت مشهد یا همان شهر خودرو سابق، این هفته را نیز با یک شکست دیگر به پایان رساند.
تیم فوتبال امید وحدت مشهد یا همان شهر خودرو سابق، این هفته را نیز با یک شکست دیگر به پایان رساند.
شهرداری همدان با هفت گل شکست سنگینی را به امید وحدت خراسان تحمیل کرد.
تیم امید وحدت در هفته سوم لیگ یک هم شکست سنگینی متحمل شد.
تیم فوتبال امید وحدت خراسان با تجربه دو شکست به اشکالی متفاوت طی دو هفته ابتدایی مسابقات لیگ دسته اول از همین حالا به قعر جدول چسبیده است.
محمد ربیعی اعتقاد دارد مس رفسنجان با وجود کیفیت بالایی که در سه هفته ابتدایی داشته، به امتیازات لازم دست نیافته است.
سه هفته از شروع لالیگا گذشته و از خانه دو بازیکن سرقت شده است. این اولین بار نیست که فوتبالیست ها در اسپانیا مورد حمله سارقان قرار می گیرند.
روز گذشته و در هفته نخست بازی های لیگ یک، دیدار چوکا تالش برابر امید وحدت خراسان در تالش برگزار نشد و با رای کمیته انضباطی تیم شمالی 3-0 در این دیدار برنده شد.
روز گذشته و در هفته نخست بازی های لیگ یک دیدار چوکا تالش در برابر امید وحدت خرسان در تالش برگزار نشد و با رای کمیته انضباطی تیم شمالی 3-0 در این دیدار برنده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ