شورای هماهنگی انقلاب اسلامی در پیامکی یادآور شد که امشب بـه پـاس چـهل و چـهار سـال استواری و مـقـاومـت نــوای «الله اکبــر» در ســراســر کشــور طنـیـن انــداز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اختلال سامانه فروش بلیت قطار تهران-کربلا اعلام کرد: از ساعت ۲۱ امشب فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا آغاز می‌شود.
ابراهیم رئیسی امشب، پس از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه اول سیما، در گفت‌گویی زنده، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و دستاورد‌های دولت در دو سال ابتدایی فعالیت دولت، به تشریح برنامه‌های قوه مجریه برای نیمه دوم فرصت خدمت به مردم خواهد پرداخت.
مناظره علی علیزاده و صادق زیباکلام امشب ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.
شاخص کل بورس در حالی با رشد ۲۱ هزار ۱۷۱ واحدی به کار خود پایان داد که در ساعت پایانی معاملات شاهد افزایش عرضه و دست به دست شدن سهام بودیم.
درگیری‌ مسلحانه در نابلس، ادامه تعرضات علیه مسجدالاقصی و پایان سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به بیروت از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر است.
ساعت آغاز فعالیت مدارس و ادارات آموزش و پرورش و مدارس شهرستان‌های تهران در روز دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح خواهد بود.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
تغییر ساعت برای کشور‌هایی که طول روز و شب در فصل‌های مختلف آن‌ها، زیاد نیست بی‌معناست و بیشتر به درد کشور‌هایی می‌خورد که به قطب نزدیک‌ترند.
همزمان با شب چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، ساعت ۲۱ امشب گلبانگ الله‌اکبر در سراسر کشور طنین‌انداز و آسمان شهرهای مختلف نورافشانی شد.
سرهنگ رابعه جوانبخت کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران اظهار کرد: ۳۵ درصد از آمار تصادفات به عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بازمی گردد.
رئیس جمهور بعد از خبر ساعت ۲۱ امشب سیما به صورت زنده و از طریق تلویزیون با مردم گفت‌و گو خواهد کرد.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در ۲۴ ساعت اخیر ۲۱ مورد عملیات مقاومتی در کرانه باختری انجام شده که ۵ مورد از آنها عملیات تیراندازی بوده است.
کنفرانس خبری کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران پیش از بازی حساس با آمریکا را میتوانید از آنتن تماشا کنید.
کنفرانس خبری کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران پیش از بازی با ولز را میتوانید از آنتن تماشا کنید.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت ۲۱ امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های بسیجی شدند. در این رویداد شماری از ماموران انتظامی و یک بسیجی دیگر مجروح شدند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داده است.
فرودگاه شهید صدوقی اعلام کرده، هواپیما در حال تعمیر بوده و پرواز جایگزین ساعت ۲۱ امشب وارد مدار خدمتی شده و آماده خدمت رسانی به مسافران خواهد بود.
رئیس جمهور امشب بعد از خبر ساعت ۲۱ سیما از طریق تلویزیون به صورت زنده با مردم گفتگو خواهد کرد.
طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰ عملیات مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی به وقوع پیوسته است.
ساعت بازدید از موزه ملی ایران در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۰ و ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ تغییر کرد.
چراغ‌های برج میلاد به احترام شهدای کربلا و برپایی مراسم شام غریبان امشب ۱۷ مرداد ماه تا ساعت ۲۱:۳۰ خاموش می‌شود.
بایر لورکوزن امشب ساعت ۲۱ نخستین بازی‌اش در فصل جدید بوندس‌لیگا را در خانه بورسیه دورتمند برگزار می‌کند و سردار آزمون شاخص ترین چهره در پوستر رسمی سایت این باشگاه آلمانی است
شرکت فناور در حوزه تجهیزات پزشکی تمرکز خود را بر تولید دستگاه سونوگرافی قابل حمل قرار داده است و با ورود به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اولین دستگاه سونوگرافی مخصوص دامپزشکی را تولید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ