وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از برکناری «دیمیتری بولگاکوف» و جانشینی «میخائیل میزینتسف» به عنوان معاون وزیر دفاع این کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که ارتش این کشور هنوز گزارش‌ها درباره حمله نیروهای کی‌یف به منطقه خرسون(تحت کنترل روسیه) را تایید نکرده است.
وزارت دفاع روسیه از رایزنی و گفت‌وگوی معاون وزیر دفاع این کشور با همتای ایرانی خود درباره اوضاع بین‌المللی و همکاری‌های نظامی خبر داد.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که این وزارتخانه به همراه وزارت دفاع این کشور، در حال بررسی اطلاعات مرتبط با ادعای سقوط موشک کره شمالی در منطقه ویژه اقتصادی مسکو هستند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اعتراف معاون وزیر دفاع اوکراین به انفجار پل کریمه هشدار داد که «رژیم کی‌یف» می‌خواهد نیروگاه اتمی زاپروژیا را منفجر کند.
معاون وزیر دفاع اوکراین اعتراف کرد که مقامات کی‌یف در پاییز ۲۰۲۲ به پل کریمه حمله کرده بودند.
معاون وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که «بزرگ‌ترین ضربه و حمله اصلی» ارتش کی‌یف به روسیه در راه است.
معاون وزیر دفاع روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: فعالیت‌های هسته‌ای روسیه ماهیت دفاعی دارند.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که معاون وزیر دفاع این کشور عملا اذعان کرده که دولت واشنگتن در اوکراین مسیر تحریک‌آمیزی علیه مسکو در پیش گرفته است.
وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه و کالین کال، معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا که به اوکراین سفر کرده‌اند، در جمع خبرنگاران مدعی شدند که روسیه به دلیل مواجه شدن با کمبود در توان موشکی و پهپادی خود به ایران و کره شمالی روی آورده است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره‌ای از وزارت دفاع، سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزارت دفاع با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
معاون وزیر دفاع اوکراین امروز اذعان کرد که روسیه ذخایر کافی تسلیحاتی برای ادامه عملیات نظامی ویژه خود در اوکراین را دارد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد سامانه دفاع هوایی اس-۴۰۰ و موشک‌های بالستیک کوتاه-برد اسکندر روسیه در اختیار نیروهای مسلح بلاروس قرار گرفته است.
معاون وزیر دفاع اوکراین مدعی شد که وقوع اتفاقی «غیرمنتظره» در روسیه با محوریت رئیس جمهور این کشور یا حلقه نزدیکان وی، می‌تواند باعث شود تا کی‌یف در پایان جنگ، شبه‌جزیره کریمه را پس بگیرد.
معاون وزیر دفاع آمریکا با تکرار مواضع روسیه هراسانه خود مدعی شد: هر دو حزب کنگره از اوکراین حمایت می‌ کنند!
معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با اشاره به اینکه دشمن روی تسخیر آسمان سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است گفت: روی پرنده‌های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتری اخلال ایجاد کردیم.
معاون وزیر دفاع آمریکا گفت که اوکراین می تواند با موشک اندازهای هیمارس بخش اغلب اهداف روسیه از جمله اهداف در شبه جزیره کریمه را هدف قرار دهد.
آناتولی آنتونوف که پیش از تعیین به عنوان سفیر روسیه در آمریکا به عنوان معاون وزیر دفاع روسیه فعالیت داشت، هشدار داد که اگر اوکراین موشک‌های دوربرد دریافت کند یا به خاک روسیه حمله کند، ایالات متحده وارد یک رویارویی نظامی با روسیه خواهد شد.
معاون وزیر دفاع اوکراین گفت که ضد حملات علیه نیرو‌های روسی در منطقه ادامه دارد و تا بازپس گیری کامل منطقه خارکف ادامه خواهد داشت.
امیر سرتیپ صادقی گوغری گفت: به عنوان کشوری مستقل و مقتدر، حاضر به مذاکره در حوزه توان تدافعی خود بویژه در حوزه موشکی نیستیم و نخواهیم بود و با قدرت، توانایی‌های خود را روز به روز ارتقا بخشیده و پبگیری خواهیم کرد
معاون وزیر خارجه روسیه امروز هشدار داد: اوکراین آشکارا درباره حمله به عمق خاک روسیه صحبت می کند؛ پس مسکو موضع کی یف در مورد «دفاع از خود» را نمی پذیریم.
معاون وزیر دفاع روسیه امروز در حاشیه دهمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو در دیدار معاون ستادکل نیروهای مسلح ایران گفت: همکاری های نظامی مسکو و تهران با پویایی خاصی در حال توسعه است.
معاون وزیر دفاع روسیه و معاون مدیرعامل شرکت آلماز- آنتی امروز قرارداد تحویل سامانه‌های «اس-۵۰۰» به نیروهای روسی را امضاء کردند.
وزیر دادگستری ترکیه اعلام کرد که این کشور در حال آماده شدن برای اعمال محدودیت‌های موقتی برای افزایش سالانه اجاره بهای مسکن است که در بحبوحه افزایش تورم صورت می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ