کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در هفته جاری ضمن مروری بر آخرین اخبار و تحولات، آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای را بررسی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نفت گفت: امروز شاهد عملیات موفقیت آمیز نصب سکو بودیم و ظرف چند هفته آینده با حضور رئیس جمهور این فاز با تولید روزانه ۱۲ تا ۱۵ میلیون متر مکعب به بهره برداری می‌رسد.
وزیر نفت گفت: با بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی علاوه بر جبران ناترازی گاز سالانه بین ۴ تا ۵ میلیارد دلار درآمد خواهیم داشت.
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ از روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه سال جاری خبر داد.
وزیر نفت گفت: سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی نصب شده است و امید است ظرف دو الی ۳ هفته آینده شاهد بهره‌برداری از این فاز باشیم.
قرار بود جلسه مجلس از ساعت ۱۱ برای بررسی بخشنامه اخیر وزارت کشور برای اعمال محدودیت نمایندگان به صورت غیر علنی برگزار شود منتها به دلیل طولانی شدن رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون انتخابات، این نشست با دقایقی تاخیر برگزار شد.
نخست وزیر عراق که در مصر به سر می برد اعلام کرد که یازده تفاهم‌نامه در نقشه راه روابط عراق و مصر امضا شد.
وزیر نفت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از به بهره برداری رسیدن فاز ۱۱ پارس جنوبی تا سه ماه آینده خبر داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش ۲۰ درصدی تجارت ایران و عراق طی ۱۱ ماهه امسال خبر داد.
«خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه جزئیات دیدار اخیرش با وزیر دفاع سوریه که برای نخستین بار در ۱۱ سال اخیر برگزار شد، را اعلام کرد.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی‌وفا و حضور وزیر ورزش برگزار شد و طی آن ترکیب ۱۱ نفره این کمیته مشخص شد که در بین انها دو معاون وزیر ورزش هم حضور دارند!
وزیر کار در مورد کالابرگ گفت: کسانی که احساس می‌کنند به جای یارانه نقدی به کالا نیاز دارند، قبل از موعد یارانه می‌توانند از طریق حساب پشتیبان ۱۱ قلم کالای اساسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وزیر کشور از ۱۱ تن نیرو‌های فراجا که در اتفاقات اخیر آسیب دیده بودند عیادت کرد.
معاون وزیر صمت اعلام کرد: تاکنون حدود ۱۱ هزار فقره استعلام صورتحساب الکترونیک توسط بانک‌ها از سامانه جامع تجارت برای اعطای تسهیلات انجام شده است.
زینی وند از ابلاغ ارتقا درجات جدید ۲۱ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداری‌ها خبر داد و گفت: به موجب این ابلاغیه‌ها؛ درجه شهرداری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، به ۱۱ ارتقا یافت.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به افزایش تولید گندم به ۱۱ میلیون تن از رشد ۲۷ درصدی تولید برنج و همچنین رشد ۲۰ درصدی تولید جو خبر داد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌ با مقایسه‌ای در آمار تولید، به طور کلی در سال گذشته هشت و نیم میلیون تن تولید گندم داشتیم، در حالی که تولید گندم در سال اول دولت سیزدهم به ۱۱ میلیون تن رسید.
وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌ با مقایسه‌ای در آمار تولید، به طور کلی در سال گذشته هشت و نیم میلیون تن تولید گندم داشتیم، در حالی که تولید گندم در سال اول دولت سیزدهم به ۱۱ میلیون تن رسید.
روز سوم شهریور سال ۱۴۰۰ مجلس یازدهم به همه وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به جز وزیر آموزش و پرورش رای اعتماد داد و رسما کابینه دولت شکل گرفت. از آن روز بیش از ۱۱ ماه از مسئولیت وزرا گذشته است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
در جلسه وزیر ورزش و جوانان با مدیرعامل باشگاه استقلال، گزارش وضعیت این باشگاه در ۱۱ ماه گذشته ارائه شد.
ابوالفضل عمویی گفت: در نشست امروز کمیسیون، ۱۱ سوال نمایندگان بررسی شد و ۴ سوال از جانب نمایندگان طرح کننده سوال، قانع کننده تشخیص داده نشد.
نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.
خیزش گرد و خاک و بارش پراکنده در برخی نقاط کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ