زینی وند از ابلاغ ارتقا درجات جدید ۲۱ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداری‌ها خبر داد و گفت: به موجب این ابلاغیه‌ها؛ درجه شهرداری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، به ۱۱ ارتقا یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور است.
ضربان قلب فرد مورد آزمایش به طور قابل توجهی افزایش یافته و در دمای ۴۰ درجه سانتی گراد یک لیتر خون اضافی در دقیقه نسبت به دمای ۲۱ درجه سانتی گراد در بدن اش پمپاژ می‌شود. این فشار اضافی بر قلب دلیل افزایش مرگ و میر ناشی از حملات قلبی و سکته در هنگام افزایش دما است.
آسمان تهران فردا (۲۰تیر) صاف گاهی وزش باد همراه با افزایش دما با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۱ تیر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۵ تیر) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۶ تیر) صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید، در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق و افزایش محسوس دما با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سرهنگ دوم «محمد رضا اسدالهی» فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در شهرستان بندرلنگه بامداد امروز حین درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان موادمخدر در ۲۱ اردیبهشت ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا شنبه (۲۷ فروردین) نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲۸ فروردین) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد به‌تدریج افزایش ابر و اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی است و حداکثر دما ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳ اسفند) قسمتی ابری و وزش باد و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۴ اسفند) نیمه‌ابری گاهی بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما بیست و یک درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود
مختصات این زمین‌لرزه که در عمق ۲۱ کیلومتری زمین رخ داده، ۳۲.۳۸ درجه عرض شمالی و ۴۹.۷۵ درجه طول شرقی ثبت شده است.
ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۲ و ۳ بهمن) بندرعباس با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای ۲۲- و ۲۱- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری و توام با بارش برف در ارتفاعات و حداکثر دما ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی و حداکثر دما ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. آلودگی هوا در تهران فردا نیز ادامه دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی و حداکثر دما ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.
حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته در منطقه خانه اصفهان دو نفر موتورسوار نیرو‌های مدافع امنیت مستقر در خیابان را به رگبار بسته و تعدادی را زخمی و شهید نمودند که در این حادثه سرهنگ اسماعیل چراغی یکی از فرماندهان یگان ویژه اصفهان بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل گردید که متاسفانه ساعاتی قبل بر اثر شدت جراحات وارده به درجه شهادت رفیع شهادت نائل گردید.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی و حداکثر دما ۱۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری توام با رگبار و حداکثر دما ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۸ آبان ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی و حداکثر دما ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان صاف و در برخی ساعات ابری توام با وزش باد است و حداکثر دما ۳۰ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
آسمان تهران فردا صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی پنج‌شنبه (۷ مهرماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۱ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
روز سه‌شنبه هشتم شهریور مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه به بخشی از احکام صادره برای متهمان این پرونده اشاره کرد. بر اساس حکم صادره از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه‌عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و هفت زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به سه سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ